Real Madrid?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer als ik BBC lees moet ik aan iets heel anders denken.
Zou hij al baardgroei hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Sked het volgende:
Stijn begint de laatste tijd een beetje te puberen
Blume ook binnen 2 jaar. Hebben ze allemaal. Kromo heeft een mooi gezicht vind ik ook zonder make-upquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, die schouders. Fucking eng man.
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi is
Dankje. Mijn koffie ligt nu op het tapijt, fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi is
Dat ben ik met je eens. Snap ook niet wat Stijn in die man zietquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.
Ze schijnt wel echt enorm saai te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blume ook binnen 2 jaar. Hebben ze allemaal. Kromo heeft een mooi gezicht vind ik ook zonder make-up
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.
Familie van de Ankertjesquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.
Als God een psychiater was.
Ja TBS zou hem goed doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.
De goal van Heracles, Hans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar buurten voor Ligtlee die ieder moment kan beginnenquote:
Sorry.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De goal van Heracles, Hans.
Of strafcornerquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Baanwielrennen heeft geen safety car.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |