Ik kan je melden dat ik 1 dag gebanned werd vanwege offtopic paar dagen terug door dezelfde baasquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijke
Dat was ik volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijke
Dit klinkt ook vrij logisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen van niet. Al zou ik met jou ook érg graag over soep pratenquote:
Ik vond die Pernille Blume wel een lekker wijf eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het mag zelfs niet, als dat lekkere wijf aan die sport van het topic meedoet.
Dat is ze zeker, KOEKOEK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond die Pernille Blume wel een lekker wijf eigenlijk.
Wat ordinairquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de Beeb zijn ze vanzelfsprekend met opgewonden kutjes en stijve lulletjes van de Britse Wielergoden.
Nogal maar Kromo in de studio ook wel lekker. Enorme tetten heeft ze zo zonder badpak. Zo'n pak drukt toch alles plat hequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond die Pernille Blume wel een lekker wijf eigenlijk.
Wat ordinair. Lijkt mij niet conform de forumregels.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de Beeb zijn ze vanzelfsprekend met opgewonden kutjes en stijve lulletjes van de Britse Wielergoden.
Gast, die schouders. Fucking eng man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogal maar Kromo in de studio ook wel lekker. Enorme tetten heeft ze zo zonder badpak. Zo'n pak drukt toch alles plat he
Wat een praat...quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer als ik BBC lees moet ik aan iets heel anders denken.
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi isquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ordinair. Lijkt mij niet conform de forumregels.
Ik ben zelden ordinair. Voor ordinaire opmerkingen sta ik te laag in de ladder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ordinair. Lijkt mij niet conform de forumregels.
Real Madrid?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Elke keer als ik BBC lees moet ik aan iets heel anders denken.
Zou hij al baardgroei hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Sked het volgende:
Stijn begint de laatste tijd een beetje te puberen
Blume ook binnen 2 jaar. Hebben ze allemaal. Kromo heeft een mooi gezicht vind ik ook zonder make-upquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, die schouders. Fucking eng man.
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi is
Dankje. Mijn koffie ligt nu op het tapijt, fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, wat verwacht je van een jongen wiens held Erwin van de Looi is
Dat ben ik met je eens. Snap ook niet wat Stijn in die man zietquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.
Ze schijnt wel echt enorm saai te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blume ook binnen 2 jaar. Hebben ze allemaal. Kromo heeft een mooi gezicht vind ik ook zonder make-up
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een verschrikkelijke man.
Familie van de Ankertjesquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.
Als God een psychiater was.
Ja TBS zou hem goed doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch wel hard gelachen vandaag. Als een halvezool staan wapperen omdat de goal van Willem II wordt goedgekeurd terwijl iedereen op de TV-beelden zag dat het ver over de lijn was.
Als God een psychiater was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |