En dat telefoongesprek na afloopquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:48 schreef Redefine het volgende:
1992 toen Ellen van Langen nog een leuk mens was. Fantastische race toen.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat telefoongesprek na afloop
"Heb je het gezien?"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat telefoongesprek na afloop
Ze praten met Ellen, niet met Fannyquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Lekker met een schijndood fossiel praten over 80 jaar geleden over hoe ze boodschappen deed. Dat is nou écht waar de Spelen om draait
Zijn studenten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef Revanches het volgende:
Meh vond het gesprek met die roeiers niet echt boeiend. Steeds door elkaar heen praten en wat knullige , moeizame antwoorden geven op de vragen.
Die praat over hoe ze niet naar buiten kon om haar groentjes te kopen. zo'n 80 jaar geleden. Gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze praten met Ellen, niet met Fanny
2/1 vind ik wel een bizarre oddquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef RipCity het volgende:
Ze is niet de favoriet volgens NOS de hele dag
http://www.paddypower.com(...)v_oc_grp_ids=2245233
Ja, dat is het ook. Geen idee waar ze het op baseren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
2/1 vind ik wel een bizarre odd
Als je daarvan kon zeggen dat het niet ging gebeuren was het gratis geld geweest danquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
2/1 vind ik wel een bizarre odd
De inzetten van de gokkers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Geen idee waar ze het op baseren.
Dat ze een van de grote favorieten is snap ik wel, maar de grote favoriet is al wat, maar dan ook met die odd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Geen idee waar ze het op baseren.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarvan kon zeggen dat het niet ging gebeuren was het gratis geld geweest dan
Dit is dus het dagelijks laat de fantastische prestaties van de Spelen zien. Twee gewonnen medailles, genoeg andere spectaculaire beelden en dan het hele filmpje beelden van de series 100 meterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Pino112 het volgende:
De hele 100m nog even in de herhaling.
Echt lachwekkend.quote:
Dat kan. Op betfair. Gewoon layen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarvan kon zeggen dat het niet ging gebeuren was het gratis geld geweest dan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef RipCity het volgende:
Het radioverslag van het goud : http://www.nporadio1.nl/h(...)et-goud-op-de-keirin
Radio is zoals altijd geniaal op dit soort momentenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef RipCity het volgende:
Het radioverslag van het goud : http://www.nporadio1.nl/h(...)et-goud-op-de-keirin
Leefde jacques chapel nog maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Radio is zoals altijd geniaal op dit soort momenten
Kutsport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eredivisievoetbal moet eerst even samengevat worden...
Syn tix past wel bij dat soort uitspraken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:02 schreef RipCity het volgende:
Dit moet wel een Fokker zijn
https://twitter.com/Rio_irritaties
"Het drama wat de NOS heet. Geen relatie met de NOS zelf. Moet je niet willen ook."
LMAO
Ranomi blijft volgensmijquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:02 schreef superniger het volgende:
Allemaal straks met de losersvlucht naar huis.
Die is morgen toch pasquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef kilon het volgende:
Moeten ze niet al op het vliegtuig naar huis zitten?
Idd. Na Henkie Grol nu weer een veeg uit de pan. Pijnlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Strani het volgende:
Een stevige tik op de vingers van de NOS door Ranoom.
En terechtquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Strani het volgende:
Henk was glorieus toenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Na Henkie Grol nu weer een veeg uit de pan. Pijnlijk.
Hij had wat rake opmerkingen over de domme vragen van journalisten, zoals de beruchte "Hoe voel je je".quote:
Ik keek even niet, wat zei ze?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Strani het volgende:
Komt er zo'n debiele journalist naar je toe. Ben je zenuwachtig? Hoe voel je je? Allemaal kutvragen, natuurlijk ben ik zenuwachtig, er staan 10 man klaar om me uit elkaar te trekken, Als ik me slecht voel denk je dan dat ze het uitstellen tot morgen? etc etcquote:
Ook zonder echte aankondiging, ik schrok weer van al het geschreeuwquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Huuuu, wat een enorme klap blijft dat toch.
Thanks! Goed van 'm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Komt er zo'n debiele journalist naar je toe. Ben je zenuwachtig? Hoe voel je je? Allemaal kutvragen, natuurlijk ben ik zenuwachtig, er staan 10 man klaar om me uit elkaar te trekken, Als ik me slecht voel denk je dan dat ze het uitstellen tot morgen? etc etc
goede vraag vond henk :ben je fysiek in orde?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |