Kutsport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eredivisievoetbal moet eerst even samengevat worden...
Syn tix past wel bij dat soort uitspraken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:02 schreef RipCity het volgende:
Dit moet wel een Fokker zijn
https://twitter.com/Rio_irritaties
"Het drama wat de NOS heet. Geen relatie met de NOS zelf. Moet je niet willen ook."
LMAO
Ranomi blijft volgensmijquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:02 schreef superniger het volgende:
Allemaal straks met de losersvlucht naar huis.
Die is morgen toch pasquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:03 schreef kilon het volgende:
Moeten ze niet al op het vliegtuig naar huis zitten?
Idd. Na Henkie Grol nu weer een veeg uit de pan. Pijnlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Strani het volgende:
Een stevige tik op de vingers van de NOS door Ranoom.
En terechtquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Strani het volgende:
Henk was glorieus toenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd. Na Henkie Grol nu weer een veeg uit de pan. Pijnlijk.
Hij had wat rake opmerkingen over de domme vragen van journalisten, zoals de beruchte "Hoe voel je je".quote:
Ik keek even niet, wat zei ze?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef Strani het volgende:
Komt er zo'n debiele journalist naar je toe. Ben je zenuwachtig? Hoe voel je je? Allemaal kutvragen, natuurlijk ben ik zenuwachtig, er staan 10 man klaar om me uit elkaar te trekken, Als ik me slecht voel denk je dan dat ze het uitstellen tot morgen? etc etcquote:
Ook zonder echte aankondiging, ik schrok weer van al het geschreeuwquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Rabieluh het volgende:
Huuuu, wat een enorme klap blijft dat toch.
Thanks! Goed van 'm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Komt er zo'n debiele journalist naar je toe. Ben je zenuwachtig? Hoe voel je je? Allemaal kutvragen, natuurlijk ben ik zenuwachtig, er staan 10 man klaar om me uit elkaar te trekken, Als ik me slecht voel denk je dan dat ze het uitstellen tot morgen? etc etc
goede vraag vond henk :ben je fysiek in orde?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |