En toch vijfde worden en je concurrentie voorblijven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Gaviria maar wat deed.
Welke smaak had je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef marcodej het volgende:
Zo, ik heb ook weer een zak chips leeg. Na twee weken ben ik moddervet.
Arme Renaat.quote:
Madison, maar dat is met een puntensysteem in plaats van in lijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef Syntix het volgende:
Bestaat er ook niet zo'n soort scratch maar dan met twee van elk land. Wiggo en Cav wonnen toch zo'n race pas geleden?
Graag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je even invliegen naar Rio.
Huismerk naturel ribbelchips.quote:
Die bewaar ik voor morgennacht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok paprika ribbelchips
Beetje saai, maar wel degelijk.quote:
Topshow.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:07 schreef Wombcat het volgende:
Haha.. Cav sprintte dus een ronde te vroeg.
4e in de tijdronde net, dus tegen de nummer 15 sprinten zoquote:
Dit keer niet. Normaal altijd dipsausje ketchup/mayo.quote:
De Belg is laatste geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Renaat klinkt niet blij, waarom?
Pizza Tonijn met ui?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit keer niet. Normaal altijd dipsausje ketchup/mayo.
Misschien dat ik deze week nog een keertje een pizza met melk doe.
#viesdik
Ik gebruikte laatst de BBQ saus van McDonalds die ik over had van mijn Mcnuggets voor mijn chips. Dat was een groot succes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit keer niet. Normaal altijd dipsausje ketchup/mayo.
Misschien dat ik deze week nog een keertje een pizza met melk doe.
#viesdik
Ik ben de laatste tijd enorm fan van de Ristorante Pizza Speciale.quote:
Dat was nog even spannend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondertussen is Superman definitief geselecteerd voor la Vuelta.
Ah, okéquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
4e in de tijdronde net, dus tegen de nummer 15 sprinten zo
Van Riessen 13e en moet dus tegen de nummer 6 (Vogel)
McDonalds ik kom er niet meer wat een tyfustent. Bestelling weer verkeerd, broodjes halfkoud, oprotten tyfustokoquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gebruikte laatst de BBQ saus van McDonalds die ik over had van mijn Mcnuggets voor mijn chips. Dat was een groot succes.
Als het maar niet over lekkere wijven gaat, want dan mod Nattekrant het wegquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Wow, mag het bij baanwielrennen over eten gaan?
Ik zet in op twee ritten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondertussen is Superman definitief geselecteerd voor la Vuelta.
Weet je wat ranzig is? Hellman's. Dat noemen ze mayo, maar het is een soort van mosterd. Als je mayo verwacht schrik je je de pleuris. Haha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gebruikte laatst de BBQ saus van McDonalds die ik over had van mijn Mcnuggets voor mijn chips. Dat was een groot succes.
Degelijke pizza. Af en toe een pizza van Domino doet mijn penis groeienquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd enorm fan van de Ristorante Pizza Speciale.
Is dit echt waar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het maar niet over lekkere wijven gaat, want dan mod Nattekrant het weg
"Offtopic gaan doe je maar in VBL"quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het maar niet over lekkere wijven gaat, want dan mod Nattekrant het weg
Misschien was je gewoon heel onbeschoft en hebben ze ook in je eten gespuugd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
McDonalds ik kom er niet meer wat een tyfustent. Bestelling weer verkeerd, broodjes halfkoud, oprotten tyfustoko
Ja, terwijl het niet over lekkere wijven ging, ging nattekrant ons vertellen dat het niet over lekkere wijven mocht gaanquote:
McDrive Hans en ik ben nooit onbeschoft tegen vrouwelijk schoonquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien was je gewoon heel onbeschoft en hebben ze ook in je eten gespuugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |