Wat is je aanleiding tot deze gedachte?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Femke Heemskerk een onwijze slet.
Zit in de ogen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is je aanleiding tot deze gedachte?
Dan zal ik het wel goed doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er veel kritiek is op jouw functioneren.
Wat gaat er nu door je heen?
En dan zie je Dekker er naast zitten met dr Crystal Meth uitstralingquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Femke Heemskerk een onwijze slet.
Dat is een creatieve kijk op de zaken.quote:
Dat is geen SC.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
OS / [NOS] Studio Olympic Park #11 met Urben
Het bestaat
Ik wil wielrennen volgen
Dan moet je naar je TV kijken en niet naar forumpostsquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Het bestaat
Ik wil wielrennen volgen
Dan moet je dat gaan kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Het bestaat
Ik wil wielrennen volgen
Het zal je goed doen dat Nadal naast brons greepquote:
Daar is foeballequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:23 schreef Felagund het volgende:
ZDF heeft gewoon streams met commentaar.(Weet niet of het live op ZDF is).
Spanning opbouwen heet datquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
De Britten gaan al het hele toernooi af en toe even een minuutje weg, want elke seconde van het klaar gaan staan is niet echt boeiend
Ik heb wel eens voorgesteld gewoon in de SC te gaan zitten en daar lekker alles te bespreken. Avondje gedaan, beviel primaquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die topics worden me teveel.
Ik zie Thomas Müller op ZDF. ARD Olympia vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:23 schreef Felagund het volgende:
ZDF heeft gewoon streams met commentaar.(Weet niet of het live op ZDF is).
Ah, ik heb niet zoveel BBC aangehad deze Spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef heywoodu het volgende:
De Britten gaan al het hele toernooi af en toe even een minuutje weg, want elke seconde van het klaar gaan staan is niet echt boeiend
Als iets je niet bevalt ga je maar klagen in de FBquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die topics worden me teveel.
Maar dat kan helemaal niet! Immers, het kliekje van VBL is altijd aan het rellenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Er hangt hier een rellerige sfeer. Gelukkig is de ratio VBL users beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |