Ik zal het onthouden, ik houd het gewoon lekker bij Zaanse mayo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet je wat ranzig is? Hellman's. Dat noemen ze mayo, maar het is een soort van mosterd. Als je mayo verwacht schrik je je de pleuris. Haha.
Kopman?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondertussen is Superman definitief geselecteerd voor la Vuelta.
En als we het over lekkere mannen hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Als het maar niet over lekkere wijven gaat, want dan mod Nattekrant het weg
Het gaat toch al de hele avond over jou?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als we het over lekkere mannen hebben?
Haha, dit klinkt echt fantastisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, terwijl het niet over lekkere wijven ging, ging nattekrant ons vertellen dat het niet over lekkere wijven mocht gaan
Bij het roeien bleef dat staanquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als we het over lekkere mannen hebben?
Nog niet genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het gaat toch al de hele avond over jou?
Tussenstanden van andere sporten mogen ook niet, zelfs niet in een spoilerquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt echt fantastisch.
Geweldige mod.
Ik onderschrijf ditquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef marcodej het volgende:
Nattekrant is de grootste faler deze OS. Nog nooit iemand er zo vaak naast gezien.
Maar roepen dat iemand brons heeft terwijl ze helemaal niet voor medailles aan het fietsen zijn mag wel. Da's logisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tussenstanden van andere sporten mogen ook niet, zelfs niet in een spoiler
Die is heerlijk zacht. Ik heb de laatste tijd Calvé. Dat heeft wel wat, uit een glazen potje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, ik houd het gewoon lekker bij Zaanse mayo.
Tuurlijk, en bashen op de NOS mag alleen de mod. Volkomen consequentquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar roepen dat iemand brons heeft terwijl ze helemaal niet voor medailles aan het fietsen zijn mag wel. Da's logisch.
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie isquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geweldige mod.
Sportergenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
In dit forum mogen alleen gifjes van sporters.
Hij was dronken, hij kon er niks aan doen. Haha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie is
Ik moet hier echt eens wat meer topics gaan volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bashen op de NOS mag alleen de mod. Volkomen consequent
Hahahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als mensen terug verlangen naar Ambrosius, weet je hoe slecht ie is
Het verhaal dat een niet-VBL'er begon over zijn soep, ik daar vervolgens op in ging en alleen mijn posts verwijderd werden vind ik ook nog wel een vermakelijkequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet hier echt eens wat meer topics gaan volgen.
Het mag zelfs niet, als dat lekkere wijf aan die sport van het topic meedoet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geweldige mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |