quote:
Jij zit in de verkeerde wachtkamerquote:
Werd op het eind opgeleukt door een lieve niet hijgende pupquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Jij zit in de verkeerde wachtkamer
Nee. Hejje een vette roddel?quote:
Ik hoorde iets over een envelop met daarop iets van DNA Test results of zo...quote:
En zou ze maandag ook niet een finale turnen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een envelop met daarop iets van DNA Test results of zo...
Maar pin mij er niet op vast...
ik had dr ook al geappt. Ff dubbel checken dat larfje niet stiekem op internet van alles kooptquote:
O, maar dat doet mammaMolo helemaal zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had dr ook al geappt. Ff dubbel checken dat larfje niet stiekem op internet van alles koopt
er zit iemand met dezelfde naam als larfje te bieden op een telefoon van zoonliefquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, maar dat doet mammaMolo helemaal zelf.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zit iemand met dezelfde naam als larfje te bieden op een telefoon van zoonlief
Alsof zij jou haar wachtwoord geeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Molo het volgende:
Zo, dat marktplaatsaccount van Larf heb ik ook meteen maar weer geblokkeerd
Een gloeiende pook deed het 'm uiteindelijk welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof zij jou haar wachtwoord geeft
Wat dacht je te kunnen verkopen? Gedragen luiers?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Molo het volgende:
Zo, dat marktplaatsaccount van Larf heb ik ook meteen maar weer geblokkeerd
En dan noem je mij een bruutquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een gloeiende pook deed het 'm uiteindelijk wel
Is in Japan een beste markt voor hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dacht je te kunnen verkopen? Gedragen luiers?
Je gaat met Miauw en Fann bij gezamelijke vrienden eten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:06 schreef Molo het volgende:
Bijna bij Miauw en Fann in de buurt, we gaan hapje eten bij vrienden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat met Miauw en Fann bij gezamelijke vrienden eten?
Ambiguiteit in zinnen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is in Japan een beste markt voor hoor
Soort van 'gedragen slipjes' onder de pedo's
De journalist vond me ook al vermoeiendquote:
Bijlmer vind ik geen Amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef Koen66 het volgende:
Saisaisai ook, al zien we die hier niet meer zo vaak
Alles buiten het centrum is toch geen Amsterdam?quote:
Beetje sneu wel jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De journalist vond me ook al vermoeiend
Maar ik had gewoon gelijk, en hij niet. Zou onnodig moeten zijn om een Noorse journalist taalkundig op te voeden
vondelpark, ook nog in m'n bucketlistquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja
Vondelpark, here we are, nooit eerder geweest eigenlijk, een volgende keer maar even een rondje door lopen.
Geniet van de zon mensen (en Fogel van kou en regen?)
Geniet van je diner! Of wat het ook isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja
Vondelpark, here we are, nooit eerder geweest eigenlijk, een volgende keer maar even een rondje door lopen.
Geniet van de zon mensen (en Fogel van kou en regen?)
Hoe lang is die lijst van je joh?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vondelpark, ook nog in m'n bucketlist
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ik was een doucheputje van mout aan het ontdoen. En primer op een vloer aan het smeren. En een gat in een gipslaag aan het dichten met een of andere brandwerende kneut.
Wilde ook een stuk plafond van uhh plafond voorzien, maar de eerste plank had ik al een fout bij gemaakt en toen dacht ik "fuck it, ik ga FOK!en en bier drinken". En zo geschiedde.
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.quote:
Bierdouchesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.
ahhhhhhhhh nu snappikkutquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Kan beter: http://www.pivnilaznebernard.cz/en/beer-spaquote:
Is dat bij GF in de kelder?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan beter: http://www.pivnilaznebernard.cz/en/beer-spa
Als hij in Praag woont misschienquote:
Ik zit de foto serie te kijken. Opvallende foto's toch wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als hij in Praag woont misschien
En als hij het in België heeft dan wil ik daar ook wel op bezoek.
Had ik nog niet bekeken maar ik snap waar je op doeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit de foto serie te kijken. Opvallende foto's toch wel.
Triootje in bierbad, kwartetten in bierbadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had ik nog niet bekeken maar ik snap waar je op doelt
Bierbad, bierbats!
gat in de marktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Triootje in bierbad, kwartetten in bierbad
Zal gf wel inspringen dan, past wel in zijn conceptquote:
Nee, serietjes kijken en net een rondje gelopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Is iedereen van het weer genieten ofzo![]()
lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serietjes kijken en net een rondje gelopenDus half van het weer genoten
Rond de tafel zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serietjes kijken en net een rondje gelopenDus half van het weer genoten
Ah joh, slaap je beter vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Het wordt al best weer sneller donker
Nope buitenquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn glas is gewoon meer dan half leeg
Is dat dat spel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedenavond.
No man's sky is apart.. even wennen...
"Primer" uhuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Fogel het volgende:
Oh, die primer op de badkamer he... is wit. Ziet eruit alsof iemand heel de vloer heeft volgekwakt daar.
Yep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Is dat dat spel?
[..]
"Primer" uhu![]()
ik ga er niet om liegen, dit is mijn tijd en ik slaap primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, slaap je beter van
Stop toch eens met je glas half leeg
Ah ja, daar heb ik geen geduld voor vrees ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Tis nog ff zoeken en zo. Er is geen handleiding en je moet het maar uitzoeken zeg maar....
Wel leuk natuurlijk, dingen ontdekken.
quote:
is dat spel niet ontzettend zwaar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Tis nog ff zoeken en zo. Er is geen handleiding en je moet het maar uitzoeken zeg maar....
Wel leuk natuurlijk, dingen ontdekken.
hoiiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah ja, daar heb ik geen geduld voor vrees ik
[..]
Ik slaap beter met donkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga er niet om liegen, dit is mijn tijd en ik slaap prima
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Helft van de kittens verhuisd. Je zou denken dat het rustiger wordt.
Maar blijkbaar heeft moederpoes zichzelf de schone taak toebedeeld om mee rond te rennen voor drie.
Deed ze eerder nooit
Haaaiquote:
Heb je een zingende opblaassexpop jaquote:
Moe, druk maar okquote:
Zwaar in welke zin? Het valt mee. al heb ik wel een top pc...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat spel niet ontzettend zwaar?
nee neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een zingende opblaassexpop ja
als in kan mijn laptop zonder losse gpu het aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwaar in welke zin? Het valt mee. al heb ik wel een top pc...
We zouden eigenlijk weer eens moeten meetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe, druk maar okMet u dan?
Nee, dat kun je wel vergeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
als in kan mijn laptop zonder losse gpu het aan
Nee kassameisje. Gratis bij mijn fles wijn.quote:
ik vind het ook best gezellig hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap beter met donkerEn ik vind het wel gezellig, kortere avonden
Kun je het eerste weekend van september niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk weer eens moeten meeten
* DerRabbit Geef tail op een subtiele manier oordopjesquote:
Prettyquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty
Alleen je fotolijstje hangt scheef
Rare wedstrijden schoot die jongenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Sjef van den Berg heeft geen brons...
Ja. Laatste wedstrijd was heel apart vergeleken met de rest....quote:
Sorry, wie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Sjef van den Berg heeft geen brons...
Ja. En het blijft bij 1 of 2 glaasjes vanavond.quote:
Glazen van het formaat flesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. En het blijft bij 1 of 2 glaasjes vanavond.
eigenlijk wil ik het stiekem opnemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit Geef tail op een subtiele manier oordopjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Heb maar 1 fles gekocht. Morgen toch echt even naar de Lidl ofzo. Daar hebben ze vast lekkere goedkope wijn toch?quote:
Doet die nog mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
boogschieten toch? Hoe doet van der ven het?
Oh, ik volg het echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Handboogschutter ging voor brons.... Maar wordt 4de.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
Als je je moeder nu kunt bellen, bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen al om haar even op te beuren.
En sterkte
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Even bellen hoe het met haar gaat lijkt mij heel normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Nu alvast wat van je laten horen en morgen als ze uitslag heeft gehad nog een keer bellen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
je moet ergens beginnen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. En het blijft bij 1 of 2 glaasjes vanavond.
Dat jij dat niet weetquote:
Drink die fles gewoon leeg joh, vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb maar 1 fles gekocht. Morgen toch echt even naar de Lidl ofzo. Daar hebben ze vast lekkere goedkope wijn toch?
Ik kijk nooit naar sport, saaaaaiquote:
Als het niet kan staat haar telefoon vast wel uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je je moeder nu kunt bellen, bellenAlleen al om haar even op te beuren.
En sterkte
Ik weet al hoe het gaat, dat heeft mijn vader me verteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even bellen hoe het met haar gaat lijkt mij heel normaal?
Jullie zijn wel unaniem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu alvast wat van je laten horen en morgen als ze uitslag heeft gehad nog een keer bellen ofzo.
Misschien even bij pa informeren hoe het met haar gaat en of ze telefoontjes aankan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als dat te zwaar voor haar is nu dan een berichtje sturen. Kan ze het lezen als het beter gaat.
Sterkte
of staat dat 'sociaal gewenst' er om een andere reden?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik weet dat die een leuk zusje heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet die nog mee?Die heeft me ooit mijn boog verkocht
[..]
Oh, ik volg het echt niet
Ja, maar dat tweede gaat het niet om, het gaat om even iets van je laten horen. Vindt ze vast fijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het niet kan staat haar telefoon vast wel uit.
[..]
Ik weet al hoe het gaat, dat heeft mijn vader me verteld.
[..]
Jullie zijn wel unaniem.
Bedankt
beterschap gewenstquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Drink die fles gewoon leeg joh, vakantie
Ik heb geen idee of Lidl goede wijn heeft. We hebben die keten hier niet en als we die wel zouden hebben zouden ze toch geen wijn mogen verkopen.
Misschien vergeet je vader wat, misschien vind je moeder het fijn je toch even te horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
Ik weet al hoe het gaat, dat heeft mijn vader me verteld.
Dit inderdaad, en om te vragen wanneer ze de uitslag krijgt zodat je weet hoe laat je morgen kan bellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even bellen hoe het met haar gaat lijkt mij heel normaal?
Handboogschieten jonguh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar sport, saaaaai
Ja saaaaaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
compound ga dan voor kruisquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja saaaaaaaaaiDoe het liever zelf
Maandag waarschijnlijk van m'n geloof stappen en een keer compound schieten(amerikaanse jachtboog)
Kruisboog heeft niets met handboog te maken, dus neequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar dat weet ik dus allemaal al. Ik hou niet van overbodige dingenIs niet overbodig, is attentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
compound is zo mehquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kruisboog heeft niets met handboog te maken, dus nee
Bovendien moet ik dan een vergunning enzo, voor een handboog hoeft dat niet
Ja, maar dat weet ik dus allemaal al. Ik hou niet van overbodige dingenDroogklootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet hoe de relatie tussen jou en je ouders is, maar mijn moeder zou er verdrietig van worden als ik niet probeerde te bellen, tenzij duidelijk was dat het op dat moment niet kon.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee man, is het helemaal nietquote:
Picsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja saaaaaaaaaiDoe het liever zelf
Maandag waarschijnlijk van m'n geloof stappen en een keer compound schieten(amerikaanse jachtboog)
Ja, maar dat weet ik dus allemaal al. Ik hou niet van overbodige dingenJij kent je moeder vast beter dan ons, dus jij zal het beste weten of ze het leuk vind om je even te spreken. Zelfs als het vragen naar iets bekends is. Je kan het ook nog even ergens anders over hebben natuurlijk ter afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand ervaring met pijltjes schieten op mensen?
vast houden niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, is het helemaal nietZit veel meer kracht achter
dat mag mijn zoontje niet. Hij heeft van de kermis een boog met pijltjes met zuignap gewonnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Want volgens mij wordt het tijd dat ik zo af en toe eens eentje ga afschietenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja
Heeeeeele kleintjes. Ik doe het regelmatig op verzoek.
Jup, één keertje bijna, iemand die per ongeluk de baan op liepquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik niet met je eens, maar zo verschillen smakenquote:
Ik stuur je een pic van maandag, met m'n pappiequote:
ow dacht ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, één keertje bijna, iemand die per ongeluk de baan op liepEn boos werd toen we hem sommeerden weg te gaan
[..]
Ben ik niet met je eens, maar zo verschillen smaken
[..]
Ik stuur je een pic van maandag, met m'n pappie
Het is anders, minder peesquote:
leuk tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt notitie dat ik teveel liedjes luister die metaforen gebruiken en dat ik het dan ook in gesprekken ga doen. Dus minder beeldspraak gebruiken Muis. Ja is goed mevrouw.
kan je ze uitleggen. En tada middelpunt van gesprekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niet iedereen snapt het dan
Ene Joffrey Baratheon welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Brb, even Zwabber een SMS sturen.quote:
Owh jee....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker is nooit een probleem![]()
Gezellig is een ander verhaal
Cupido is doodquote:
Niet gezellig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker is nooit een probleem![]()
Gezellig is een ander verhaal
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
Zal ik mijn pijl eens in je steken?quote:
Menselijke relaties zijn meer dan een optelsom van efficiëntie en functionaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gebeld en ze was er geloof ik wel blij mee.
Niks mis met mijn relatie met betrekking tot mijn ouders hoor. Ik haat gewoon redundantie.
Smooth.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik mijn pijl eens in je steken?
Met een glaasje wijn in de hand, overdenk ik gewoon het leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Drank heeft bij jou wel elke keer zelfde uitwerking zeg.
Maar je gaat wel altijd 'verlangen' naar mannen....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een glaasje wijn in de hand, overdenk ik gewoon het leven.
ik pak ook maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een glaasje wijn in de hand, overdenk ik gewoon het leven.
Jup, liefde bestaat echt niet meer, kansloos dit datquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Smoooothquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik mijn pijl eens in je steken?
quote:
Ik geef een bbq omdat ik de Vierdaagse had uitgelopen. Dan verwacht je dat mensen vragen hoe het ging, verhalen willen horen. Niks van dat alles. Aanwezig zijn op de vierde dag is leuk, maar hoeft niet perse. Maar het lijkt wel alsof iedereen meer geïnteresseerd is in elkaar verhaal dan in wat ik beleef.quote:
Owh. Nouja. Dan maar niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, liefde bestaat echt niet meer, kansloos dit dat
[..]
Smooooth
hoe ging het lopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik geef een bbq omdat ik de Vierdaagse had uitgelopen. Dan verwacht je dat mensen vragen hoe het ging, verhalen willen horen. Niks van dat alles. Aanwezig zijn op de vierde dag is leuk, maar hoeft niet perse. Maar het lijkt wel alsof iedereen meer geïnteresseerd is in elkaar verhaal dan in wat ik beleef.
Alsof mijn leven er niet toe doet, nee dat mijn zus in verwachting is van een tweeling en de verbouwing bij mijn ouders zijn allebei een boeiender gespreksonderwerp. Dat gevoel heb ik wel vaker dat ik erbij zit als voor spek en bonen. Nu ben ik ook geen type dat continu in het middelpunt wil staan, maar gewoon af en toe wat dingen vragen kan er niet vanaf op zo'n avond. Het voelt als eenrichtingsverkeer en dat ik minder gezellig al is het eten nog zo lekker.
Dit herken ik. Helaas. Ik heb nog geen oplossing gevonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik geef een bbq omdat ik de Vierdaagse had uitgelopen. Dan verwacht je dat mensen vragen hoe het ging, verhalen willen horen. Niks van dat alles. Aanwezig zijn op de vierde dag is leuk, maar hoeft niet perse. Maar het lijkt wel alsof iedereen meer geïnteresseerd is in elkaar verhaal dan in wat ik beleef.
Alsof mijn leven er niet toe doet, nee dat mijn zus in verwachting is van een tweeling en de verbouwing bij mijn ouders zijn allebei een boeiender gespreksonderwerp. Dat gevoel heb ik wel vaker dat ik erbij zit als voor spek en bonen. Nu ben ik ook geen type dat continu in het middelpunt wil staan, maar gewoon af en toe wat dingen vragen kan er niet vanaf op zo'n avond. Het voelt als eenrichtingsverkeer en dat ik minder gezellig al is het eten nog zo lekker.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Alsof mijn leven er niet toe doet, nee dat mijn zus in verwachting is van een tweeling en de verbouwing bij mijn ouders zijn allebei een boeiender gespreksonderwerp. Dat gevoel heb ik wel vaker dat ik erbij zit als voor spek en bonen. Nu ben ik ook geen type dat continu in het middelpunt wil staan, maar gewoon af en toe wat dingen vragen kan er niet vanaf op zo'n avond. Het voelt als eenrichtingsverkeer en dat is minder gezellig al is het eten nog zo lekker.
Wel herkenbaar, maar helaas ook geen oplossing gevonden die niet onder de noemer 'inhumaan' geschaard kan wordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Alsof mijn leven er niet toe doet, nee dat mijn zus in verwachting is van een tweeling en de verbouwing bij mijn ouders zijn allebei een boeiender gespreksonderwerp. Dat gevoel heb ik wel vaker dat ik erbij zit als voor spek en bonen. Nu ben ik ook geen type dat continu in het middelpunt wil staan, maar gewoon af en toe wat dingen vragen kan er niet vanaf op zo'n avond. Het voelt als eenrichtingsverkeer en dat is minder gezellig al is het eten nog zo lekker.
Geen verwachtingen hebben scheelt teleurstelling...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit herken ik. Helaas. Ik heb nog geen oplossing gevonden.
Awquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mwoah. Het zou wel zijn als je familie een keertje naar jouw luistert.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebben scheelt teleurstelling...
I see what you did therequote:
Voelt alsof je niet bestaat voor anderen of dat je niks noemenswaardig beleeft/doet. En je pas dat bent mocht ik met een vriendin op de proppen komen, je samenwoont of kinderen krijgt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit herken ik. Helaas. Ik heb nog geen oplossing gevonden.
Ik hoef echt niet het hemd van het lijf gevraagd te worden maar 0 interesse is net zo'n uiterste. En als het die kant uitgaat op zo'n avond baal ik. Maar dat houd ik voor me. Om niet de sfeer voor anderen te verpesten haak ik dan wel in op de gespreksonderwerpen die kennelijk interessanter zijn. Want als je dan je ongenoegen uit ben jij degene die de avond verpest heeft. Zo zijn ze dan ook weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat naar Joos.... Jij doet er zeker toe en ik snap dat dit dan best teleurstellend is
Als ik bv een feest ga geven omdat ik een Dr-graad heb gehaald (ja, dat moet ik nog steeds even afmaken), dan weet ik dat mensen al weten dat het gelukt is.... dus waarom zouden ze er naar vragen? Ik ben blijkbaar "anders", kan me daar niet zo druk over maken. Doe mijn eigen ding wel en probeer mensen niet lastig te vallen en hoop dat ze mij ook niet lastigvallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah. Het zou wel zijn als je familie een keertje naar jouw luistert.
Dat is ook gewoon helemaal niet leuk, een beetje onbeschoft ook, aangezien jij een feestje geeft omdat je die prestatie hebt geleverd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
I see what you did there![]()
[..]
Voelt alsof je niet bestaat voor anderen of dat je niks noemenswaardig beleeft/doet. En je pas dat bent mocht ik met een vriendin op de proppen komen, je samenwoont of kinderen krijgt.
Dus dat is de oplossing I gewas
[..]
Ik hoef echt niet het hemd van het lijf gevraagd te worden maar 0 interesse is net zo'n uiterste. En als het die kant uitgaat op zo'n avond baal ik. Maar dat houd ik voor me. Om niet de sfeer voor anderen te verpesten haak ik dan wel in op de gespreksonderwerpen die kennelijk interessanter zijn. Want als je dan je ongenoegen uit ben jij degene die de avond verpest heeft. Zo zijn ze dan ook weer.
Nee, maar dat is het andere uiterste... Het is gewoon fijn om erkenning te krijgen en gezien te worden. Blijft lastig als je niet gezien of gehoord wordt. Ik vind dat zelf ook heel belangrijk, en het ene moment kan ik dat beter loslaten dan het andere. Dus ik snap dat het gewoon even stom isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Voelt alsof je niet bestaat voor anderen of dat je niks noemenswaardig beleeft/doet. En je pas dat bent mocht ik met een vriendin op de proppen komen, je samenwoont of kinderen krijgt.
[..]
Ik hoef echt niet het hemd van het lijf gevraagd te worden maar 0 interesse is net zo'n uiterste. En als het die kant uitgaat op zo'n avond baal ik. Maar dat houd ik voor me. Om niet de sfeer voor anderen te verpesten haak ik dan wel in op de gespreksonderwerpen die kennelijk interessanter zijn. Want als je dan je ongenoegen uit ben jij degene die de avond verpest heeft. Zo zijn ze dan ook weer.
Jij bent daar inderdaad anders in, en zo heeft iedereen zijn eigen belevingswereld. Mag allemaal naast elkaar bestaan toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik bv een feest ga geven omdat ik een Dr-graad heb gehaald (ja, dat moet ik nog steeds even afmaken), dan weet ik dat mensen al weten dat het gelukt is.... dus waarom zouden ze er naar vragen? Ik ben blijkbaar "anders", kan me daar niet zo druk over maken. Doe mijn eigen ding wel en probeer mensen niet lastig te vallen en hoop dat ze mij ook niet lastigvallen.
Ik bedoelde het ook niet als klacht, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent daar inderdaad anders in, en zo heeft iedereen zijn eigen belevingswereld. Mag allemaal naast elkaar bestaan toch?
Bwhehehehequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, maar helaas ook geen oplossing gevonden die niet onder de noemer 'inhumaan' geschaard kan worden
True, dat heb ik wel die instelling bij andere dingen. En dan kan het alleen maar meevallen. Moet het familie ook maar zo doen.quote:[img]http://i.fokzine.net
/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebben scheelt teleurstelling...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Muckquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als klacht, begrijp me niet verkeerd.
Joos? Volgend jaar ben ik waarschijnlijk tijdens de vierdaagse in Nederland. Als je meeloopt beloof ik dat je op de donderdagroute een spandoek tegenkomt met je naam erop! [indien ik er ben dus]
Verrassingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]Gaan we van Fok! Gewoon met z'n allen d'r staan
Fogel heeft wel een beetje gelijk. Als je het niet bespreekbaar maakt (omdat gedoe) dan weet de ander niet wat hij bij jou teweeg brengt. Kan een keuze zijn. Maar dan weet je ook dat de ander niet gaat veranderen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat je de graad gehaald hebt is dan inmiddels bekend ja. En toch voelt het toch fijn om een beetje wat te kunnen vertellen over het proces wat aanleiding gaf tot het behalen van die graad? Tis toch fijn om daar al is met maar één anekdote over op te houden? Zodat je iig het gevoel hebt (al is het maar voor de vorm) gezien en erkend wordt voor wie je bent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik bv een feest ga geven omdat ik een Dr-graad heb gehaald (ja, dat moet ik nog steeds even afmaken), dan weet ik dat mensen al weten dat het gelukt is.... dus waarom zouden ze er naar vragen? Ik ben blijkbaar "anders", kan me daar niet zo druk over maken. Doe mijn eigen ding wel en probeer mensen niet lastig te vallen en hoop dat ze mij ook niet lastigvallen.
Nope, sorry. Wie ik ben heeft daar helemaal niks mee te makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat je de graad gehaald is dan inmiddels bekend ja. En toch voelt het toch fijn om een beetje wat te kunnen vertellen over het proces wat aanleiding gaf tot het behalen van die graad? Tis toch fijn om daar al is met maar één anekdote over op te houden? Zodat je iig het gevoel hebt (al is het maar voor de vorm) gezien en erkend wordt voor wie je bent.
Maar aan de andere kant is dit net zoiets als je verjaardag vieren maar door niemand gefeliciteerd worden... Ten minste, zo zie ik het dan een beetje voor mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fogel heeft wel een beetje gelijk. Als je het niet bespreekbaar maakt (omdat gedoe) dan weet de ander niet wat hij bij jou teweeg brengt. Kan een keuze zijn. Maar dan weet je ook dat de ander niet gaat veranderen.
Wat ik al zei: de ene dag kun je er beter tegen dan de andere. En als je een feestje geeft ter gelegenheid van een prestatie zou ik er ook verdrietig van worden als niemand ernaar vroeg.
Jij bent toch al aan het oefenen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]Gaan we van Fok! Gewoon met z'n allen d'r staan
Die 3 km op een avondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent toch al aan het oefenen?
Ik loop ook wel mee hoor.
Je moet rustig aan opbouwen he die training. Je hebt nog een jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die 3 km op een avondNee dankje, ik wacht jullie wel op bij de finish
Is ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dit net zoiets als je verjaardag vieren maar door niemand gefeliciteerd worden... Ten minste, zo zie ik het dan een beetje voor me
Is ook mijn specialitéquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan, maar er is zoveel onnutig en toch vinden we sommige dingen plezierigquote:
Zo'n zwager heb ik, die komt op mijn verjaardag en loopt langs me heen zonder me te feliciterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dit net zoiets als je verjaardag vieren maar door niemand gefeliciteerd worden... Ten minste, zo zie ik het dan een beetje voor me
Wachtend met een wijntjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet rustig aan opbouwen he die training. Je hebt nog een jaar.
Dat is ook weer zo. Ach, mensen zijn vet irritant en ingewikkeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook.
En dan kun je ervoor kiezen om te zeggen dat je graag gefeliciteerd wil worden omdat zus en zo (en doet de rest het dan omdat ze het belangrijk vindt dat jij je goed voelt, of omdat 'het blijkbaar heurt') of je viert jarenlang je feestje zonder felicitaties. Of je steekt een figuurlijke dikke middelvinger op en viert je feestje op zo'n manier dat je die felicitaties helemaal niet mist.
quote:
Echt niet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan, maar er is zoveel onnutig en toch vinden we sommige dingen plezierigSeks zonder voortplanting is in principe ook onnutig, toch doen we het massaal
Tuurlijk is dat wel nuttig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan, maar er is zoveel onnutig en toch vinden we sommige dingen plezierigSeks zonder voortplanting is in principe ook onnutig, toch doen we het massaal
En zijn vrouw/vriendin? Die zegt daar niets van?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n zwager heb ik, die komt op mijn verjaardag en loopt langs me heen zonder me te feliciteren
Oh nee, ieuw, seks is viesquote:
Dat vinden sommige mensen ook van hun verjaardag vieren, maar blijft onnutigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel nuttig.
Ontspanning, lol maken, plezier hebben. Stoom van de ketel.
Precies. En dat mis ik gewoon. Ik hoef dat niet continu te horen bij elke gebeurtenis in mijn leven. En zo boeiend is het uitlopen van de Vierdaagse ook helemaal niet als 42.199 anderen hem ook uitlopen. Maar dat het te vaak zo zich voordoet is wat mij dan tegen de borst stuit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het andere uiterste... Het is gewoon fijn om erkenning te krijgen en gezien te worden. Blijft lastig als je niet gezien of gehoord wordt. Ik vind dat zelf ook heel belangrijk, en het ene moment kan ik dat beter loslaten dan het andere. Dus ik snap dat het gewoon even stom isLaten we het binnenkort overdoen, bij jou in de tuin
Zorg jij voor foto's?
Hear Hear. Van dat dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is best bijzonder, want het is een hele prestatiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. En dat mis ik gewoon. Ik hoef dat niet continu te horen bij elke gebeurtenis in mijn leven. En zo boeiend is het uitlopen van de Vierdaagse ook helemaal niet als 42.199 anderen hem ook uitlopen. Maar dat het te vaak zo zich voordoet is wat mij dan tegen de borst stuit.
Bij mij thuis in mijn wilde tuin?![]()
Jij durft
En zoveel foto's heb ik niet. Ben drukker bezig met wandelen en genieten ter plekke dan dat ik de fotograaf uithang
Ik zorg wel voor wat lekkers bij de thee
Minder kans op prostaatkanker bv is niet onnutig. En ik blijf erbij, plezier maken is ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, ieuw, seks is vies
[..]
Dat vinden sommige mensen ook van hun verjaardag vieren, maar blijft onnutig![]()
Mijn schoonzus is blind voor de onhebbelijkheden van haar manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zijn vrouw/vriendin? Die zegt daar niets van?Ik had hem een tik verkocht
Verjaardagen zijn niet echt een evolutionair ietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Statistisch gezien leven mensen die meer verjaardagen vieren langerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn niet echt een evolutionair iets
Mij hoef je niet te overtuigenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Minder kans op prostaatkanker bv is niet onnutig. En ik blijf erbij, plezier maken is ook erg belangrijk.
Beleven en vieren zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Statistisch gezien leven mensen die meer verjaardagen vieren langer
Iets nuttigs? 16 verjaardagen vieren of 16 dagen naaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG wat ik ga 16 dagen lang doen met mijn leven?
Volgezwabberd worden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak een grapjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beleven en vieren zijn twee verschillende dingen.
Leuke dingen doen met vriendenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kamer een keer dweilen is wel een ideetje ja.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
Serietje kijken en slapen.
Weltrusten!
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak een grapjeKijk toch eens naar een PI
[..]
Leuke dingen doen met vrienden
Het is gewoon ''hip'' om het niet te vieren en stom te vindenquote:
waarom komt die lul dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n zwager heb ik, die komt op mijn verjaardag en loopt langs me heen zonder me te feliciteren
wat zeggen ze?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Katten naar bed gebracht.
En nu in gesprek met potentiële blikopener
Wow, ik ben al hip sinds 1990quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is gewoon ''hip'' om het niet te vieren en stom te vinden![]()
ik vind verjaardagen soms best leuk, maar misschien ben ik wel stom![]()
Liever verjaardag van andere trouwens, hoef ik niet heen en weer te rennen.
dat dan weer wel
ik vier zelf mijn verjaardag 1x in de 15 jaar ofzoquote:
Ja dat dus, helemaal nooit zin inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik was eerder heel erg van mijn verjaardag vieren, maar de laatste jaren boeit het me steeds minder. Jarig zijn blijft leuk, maar het gedoe van datum prikken, boodschappen doen en -inderdaad- zelf rondrennen... Het is mij de felicitaties steeds minder waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las neuksitesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:24 schreef Fogel het volgende:
Bier drinken en op Chinese meuksites kijken.
Mijn brievenbus is over een paar weken weer vol
Aangebracht via een vriendin van me.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik kom er nu achter dat die niet had gezegd dat het asielkatten zijn.Dame zal wel gedacht hebben... Wat is ze toch haar eigen volwassen kat aan het promoten om te laten meeverhuizen met een kitten.
Zo, weer thuis en die lenzen weer uit de ogen weten te pulken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fogel heeft wel een beetje gelijk. Als je het niet bespreekbaar maakt (omdat gedoe) dan weet de ander niet wat hij bij jou teweeg brengt. Kan een keuze zijn. Maar dan weet je ook dat de ander niet gaat veranderen.
Wat ik al zei: de ene dag kun je er beter tegen dan de andere. En als je een feestje geeft ter gelegenheid van een prestatie zou ik er ook verdrietig van worden als niemand ernaar vroeg.
Oh maar no offence taken heur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als klacht, begrijp me niet verkeerd.
Joos? Volgend jaar ben ik waarschijnlijk tijdens de vierdaagse in Nederland. Als je meeloopt beloof ik dat je op de donderdagroute een spandoek tegenkomt met je naam erop! [indien ik er ben dus]
Groot gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
ow..... en chineesje past niet door de brievenbus...
grappig Chuf![]()
jahaaaaaaaaaa ik ben niet zo snelquote:
Uhm nee.quote:
In casu was het dus situatie 2. Situatie 1 doe ik niet want om er nu om te verzoeken.. zoiets moet uit de gasten zelf komen. Niet pas nadat je ze aanspoort. Zelfde als dat ik niet uit mij zelf zo maar dingen ga vertellen. Het kan al met een simpele 'yo, hoe gaat het' en dat ik dan wel uit mijzelf vertel over zus en zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook.
En dan kun je ervoor kiezen om te zeggen dat je graag gefeliciteerd wil worden omdat zus en zo (en doet de rest het dan omdat ze het belangrijk vindt dat jij je goed voelt, of omdat 'het blijkbaar heurt') of je viert jarenlang je feestje zonder felicitaties. Of je steekt een figuurlijke dikke middelvinger op en viert je feestje op zo'n manier dat je die felicitaties helemaal niet mist.
Record naaien neerzetten voor in het Guiness Book of Records?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Al ideetjes waar naar toe? Ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen heb ik al een afspraak, zondag ga ik denk ik er maar op uit.
Mss richting strand ofzo. Raak dan na 1,5 uur ofzo uitgekeken, maar is ook meer voor wandeling enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al ideetjes waar naar toe? Ik wel
Als je naar Scheveningen eo gaat zal ik wel uitkijken naar een muisquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss richting strand ofzo. Raak dan na 1,5 uur ofzo uitgekeken, maar is ook meer voor wandeling enzo.
Bekijk ik morgen wel waar ik heen ga. OV is wel een vereiste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je naar Scheveningen eo gaat zal ik wel uitkijken naar een muis
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bekijk ik morgen wel waar ik heen ga. OV is wel een vereiste.
Neeeeeeeeeeee. Scheveningen gaat van lijstje af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondag
Schevingen is vorige week toch al compleet leeg gepokemond!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondag
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Scheveningen gaat van lijstje af.
Ik ga wel ergens heen waar het niet zo toeristisch is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
Al is Kijkduin geen Scheveningen dus daar kun je veilig heen
Dunno.. Tis ook Kijkduin die de aandacht trekt door de die lures en pokestops die strategisch binnen 100 meter van elkaar afzitten + de tig spawn plekken/nests. Je kunt daar iig interessanter zut vinden dan de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedlesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Schevingen is vorige week toch al compleet leeg gepokemond!?
Geen idee hoe het werkt.. Vroeg laatst mn 26 jarige dochter in Spanje of ze het ook speelde en zei zo van nee .. Als kind was genoeg...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dunno.. Tis ook Kijkduin die de aandacht trekt door de die lures en pokestops die strategisch binnen 100 meter van elkaar afzetten + de tig spawn plekken/nests. Je kunt daar iig interessanter zut vinden dan de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedles
Jajajaja.. maar ondertussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt.. Vroeg laatst mn 26 jarige dochter in Spanje of ze het ook speelde en zei zo van nee .. Als kind was genoeg...
Ze is wat dat soort dingen vrij nuchter en direct.. Dus nee verwacht niet dat ze bezwijkt.. Daarnaast zou het gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jajajaja.. maar ondertussenJeugdsentiment is lastig om af te weren hoor
En hoe meer vriendinnen en vrienden het in haar omgeving doen, des te waarschijnlijker dat zij het iig geprobeerd heeft
![]()
Ben er nu een maandje zoet mee. De echte lol is er inmiddels wel vanaf. En zodra de zomer voorbij is verwacht ik wel dat het grootste gedeelte is gestopt met spelen.
Blijkbaar geen fuck.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
Dit topic nog altijd open, wat is hier gaande dan![]()
Gebeurt daar normaal ook niets, dus begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
Heel Leeuwarden heeft geklaagd dat het festival zo luid was.
Vroeg ik me af nav wat je eerder vanavond zeiquote:
Dit is alleen niet de eerste keer dat het festival gehouden wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebeurt daar normaal ook niets, dus begrijpelijk
Nope, maar jij, Miauw en Saisai ok, al woont die laatste in de Bijlmer, dus dat is niet echt Amsterdam vind ikquote:
Bijlmer heb ik ook gewoont, todat twee junks erlkaar te lijf gingen met een kapmes, toen vond ik het wel tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, maar jij, Miauw en Saisai ok, al woont die laatste in de Bijlmer, dus dat is niet echt Amsterdam vind ik
Collectieve jaarlijkse Alzheimer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is alleen niet de eerste keer dat het festival gehouden wordt.
geen nachtploeg te zien hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |