Rare wedstrijden schoot die jongenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Sjef van den Berg heeft geen brons...
Ja. Laatste wedstrijd was heel apart vergeleken met de rest....quote:
Sorry, wie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Sjef van den Berg heeft geen brons...
Ja. En het blijft bij 1 of 2 glaasjes vanavond.quote:
Glazen van het formaat flesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. En het blijft bij 1 of 2 glaasjes vanavond.
eigenlijk wil ik het stiekem opnemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit Geef tail op een subtiele manier oordopjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Heb maar 1 fles gekocht. Morgen toch echt even naar de Lidl ofzo. Daar hebben ze vast lekkere goedkope wijn toch?quote:
Doet die nog mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
boogschieten toch? Hoe doet van der ven het?
Oh, ik volg het echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Handboogschutter ging voor brons.... Maar wordt 4de.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
Als je je moeder nu kunt bellen, bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen al om haar even op te beuren.
En sterkte
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Even bellen hoe het met haar gaat lijkt mij heel normaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Nu alvast wat van je laten horen en morgen als ze uitslag heeft gehad nog een keer bellen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
je moet ergens beginnen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. En het blijft bij 1 of 2 glaasjes vanavond.
Dat jij dat niet weetquote:
Drink die fles gewoon leeg joh, vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb maar 1 fles gekocht. Morgen toch echt even naar de Lidl ofzo. Daar hebben ze vast lekkere goedkope wijn toch?
Ik kijk nooit naar sport, saaaaaiquote:
Als het niet kan staat haar telefoon vast wel uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je je moeder nu kunt bellen, bellenAlleen al om haar even op te beuren.
En sterkte
Ik weet al hoe het gaat, dat heeft mijn vader me verteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even bellen hoe het met haar gaat lijkt mij heel normaal?
Jullie zijn wel unaniem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu alvast wat van je laten horen en morgen als ze uitslag heeft gehad nog een keer bellen ofzo.
Misschien even bij pa informeren hoe het met haar gaat en of ze telefoontjes aankan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als dat te zwaar voor haar is nu dan een berichtje sturen. Kan ze het lezen als het beter gaat.
Sterkte
of staat dat 'sociaal gewenst' er om een andere reden?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ik weet dat die een leuk zusje heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet die nog mee?Die heeft me ooit mijn boog verkocht
[..]
Oh, ik volg het echt niet
Ja, maar dat tweede gaat het niet om, het gaat om even iets van je laten horen. Vindt ze vast fijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het niet kan staat haar telefoon vast wel uit.
[..]
Ik weet al hoe het gaat, dat heeft mijn vader me verteld.
[..]
Jullie zijn wel unaniem.
Bedankt
beterschap gewenstquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Drink die fles gewoon leeg joh, vakantie
Ik heb geen idee of Lidl goede wijn heeft. We hebben die keten hier niet en als we die wel zouden hebben zouden ze toch geen wijn mogen verkopen.
Misschien vergeet je vader wat, misschien vind je moeder het fijn je toch even te horen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Fogel het volgende:
Ik weet al hoe het gaat, dat heeft mijn vader me verteld.
Dit inderdaad, en om te vragen wanneer ze de uitslag krijgt zodat je weet hoe laat je morgen kan bellen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even bellen hoe het met haar gaat lijkt mij heel normaal?
Handboogschieten jonguh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar sport, saaaaai
Ja saaaaaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
compound ga dan voor kruisquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja saaaaaaaaaiDoe het liever zelf
Maandag waarschijnlijk van m'n geloof stappen en een keer compound schieten(amerikaanse jachtboog)
Kruisboog heeft niets met handboog te maken, dus neequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef Fogel het volgende:
Ja, maar dat weet ik dus allemaal al. Ik hou niet van overbodige dingenIs niet overbodig, is attentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
compound is zo mehquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kruisboog heeft niets met handboog te maken, dus nee
Bovendien moet ik dan een vergunning enzo, voor een handboog hoeft dat niet
Ja, maar dat weet ik dus allemaal al. Ik hou niet van overbodige dingenDroogklootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet hoe de relatie tussen jou en je ouders is, maar mijn moeder zou er verdrietig van worden als ik niet probeerde te bellen, tenzij duidelijk was dat het op dat moment niet kon.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee man, is het helemaal nietquote:
Picsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja saaaaaaaaaiDoe het liever zelf
Maandag waarschijnlijk van m'n geloof stappen en een keer compound schieten(amerikaanse jachtboog)
Ja, maar dat weet ik dus allemaal al. Ik hou niet van overbodige dingenJij kent je moeder vast beter dan ons, dus jij zal het beste weten of ze het leuk vind om je even te spreken. Zelfs als het vragen naar iets bekends is. Je kan het ook nog even ergens anders over hebben natuurlijk ter afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand ervaring met pijltjes schieten op mensen?
vast houden niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee man, is het helemaal nietZit veel meer kracht achter
dat mag mijn zoontje niet. Hij heeft van de kermis een boog met pijltjes met zuignap gewonnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Want volgens mij wordt het tijd dat ik zo af en toe eens eentje ga afschietenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja
Heeeeeele kleintjes. Ik doe het regelmatig op verzoek.
Jup, één keertje bijna, iemand die per ongeluk de baan op liepquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik niet met je eens, maar zo verschillen smakenquote:
Ik stuur je een pic van maandag, met m'n pappiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |