ow dacht ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, één keertje bijna, iemand die per ongeluk de baan op liepEn boos werd toen we hem sommeerden weg te gaan
[..]
Ben ik niet met je eens, maar zo verschillen smaken
[..]
Ik stuur je een pic van maandag, met m'n pappie
Het is anders, minder peesquote:
leuk tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt notitie dat ik teveel liedjes luister die metaforen gebruiken en dat ik het dan ook in gesprekken ga doen. Dus minder beeldspraak gebruiken Muis. Ja is goed mevrouw.
kan je ze uitleggen. En tada middelpunt van gesprekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niet iedereen snapt het dan
Ene Joffrey Baratheon welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand ervaring met pijltjes schieten op mensen?
Brb, even Zwabber een SMS sturen.quote:
Owh jee....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker is nooit een probleem![]()
Gezellig is een ander verhaal
Cupido is doodquote:
Niet gezellig?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker is nooit een probleem![]()
Gezellig is een ander verhaal
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:
Zal ik mijn pijl eens in je steken?quote:
Menselijke relaties zijn meer dan een optelsom van efficiëntie en functionaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:15 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gebeld en ze was er geloof ik wel blij mee.
Niks mis met mijn relatie met betrekking tot mijn ouders hoor. Ik haat gewoon redundantie.
Smooth.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik mijn pijl eens in je steken?
Met een glaasje wijn in de hand, overdenk ik gewoon het leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Drank heeft bij jou wel elke keer zelfde uitwerking zeg.
Maar je gaat wel altijd 'verlangen' naar mannen....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een glaasje wijn in de hand, overdenk ik gewoon het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |