quote:
Jij zit in de verkeerde wachtkamerquote:
Werd op het eind opgeleukt door een lieve niet hijgende pupquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Jij zit in de verkeerde wachtkamer
Nee. Hejje een vette roddel?quote:
Ik hoorde iets over een envelop met daarop iets van DNA Test results of zo...quote:
En zou ze maandag ook niet een finale turnen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een envelop met daarop iets van DNA Test results of zo...
Maar pin mij er niet op vast...
ik had dr ook al geappt. Ff dubbel checken dat larfje niet stiekem op internet van alles kooptquote:
O, maar dat doet mammaMolo helemaal zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had dr ook al geappt. Ff dubbel checken dat larfje niet stiekem op internet van alles koopt
er zit iemand met dezelfde naam als larfje te bieden op een telefoon van zoonliefquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, maar dat doet mammaMolo helemaal zelf.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zit iemand met dezelfde naam als larfje te bieden op een telefoon van zoonlief
Alsof zij jou haar wachtwoord geeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Molo het volgende:
Zo, dat marktplaatsaccount van Larf heb ik ook meteen maar weer geblokkeerd
Een gloeiende pook deed het 'm uiteindelijk welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof zij jou haar wachtwoord geeft
Wat dacht je te kunnen verkopen? Gedragen luiers?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Molo het volgende:
Zo, dat marktplaatsaccount van Larf heb ik ook meteen maar weer geblokkeerd
En dan noem je mij een bruutquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een gloeiende pook deed het 'm uiteindelijk wel
Is in Japan een beste markt voor hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dacht je te kunnen verkopen? Gedragen luiers?
Je gaat met Miauw en Fann bij gezamelijke vrienden eten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:06 schreef Molo het volgende:
Bijna bij Miauw en Fann in de buurt, we gaan hapje eten bij vrienden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat met Miauw en Fann bij gezamelijke vrienden eten?
Ambiguiteit in zinnen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is in Japan een beste markt voor hoor
Soort van 'gedragen slipjes' onder de pedo's
De journalist vond me ook al vermoeiendquote:
Bijlmer vind ik geen Amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef Koen66 het volgende:
Saisaisai ook, al zien we die hier niet meer zo vaak
Alles buiten het centrum is toch geen Amsterdam?quote:
Beetje sneu wel jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De journalist vond me ook al vermoeiend
Maar ik had gewoon gelijk, en hij niet. Zou onnodig moeten zijn om een Noorse journalist taalkundig op te voeden
vondelpark, ook nog in m'n bucketlistquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja
Vondelpark, here we are, nooit eerder geweest eigenlijk, een volgende keer maar even een rondje door lopen.
Geniet van de zon mensen (en Fogel van kou en regen?)
Geniet van je diner! Of wat het ook isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja
Vondelpark, here we are, nooit eerder geweest eigenlijk, een volgende keer maar even een rondje door lopen.
Geniet van de zon mensen (en Fogel van kou en regen?)
Hoe lang is die lijst van je joh?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vondelpark, ook nog in m'n bucketlist
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ik was een doucheputje van mout aan het ontdoen. En primer op een vloer aan het smeren. En een gat in een gipslaag aan het dichten met een of andere brandwerende kneut.
Wilde ook een stuk plafond van uhh plafond voorzien, maar de eerste plank had ik al een fout bij gemaakt en toen dacht ik "fuck it, ik ga FOK!en en bier drinken". En zo geschiedde.
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |