quote:
Jij zit in de verkeerde wachtkamerquote:
Werd op het eind opgeleukt door een lieve niet hijgende pupquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Jij zit in de verkeerde wachtkamer
Nee. Hejje een vette roddel?quote:
Ik hoorde iets over een envelop met daarop iets van DNA Test results of zo...quote:
En zou ze maandag ook niet een finale turnen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een envelop met daarop iets van DNA Test results of zo...
Maar pin mij er niet op vast...
ik had dr ook al geappt. Ff dubbel checken dat larfje niet stiekem op internet van alles kooptquote:
O, maar dat doet mammaMolo helemaal zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had dr ook al geappt. Ff dubbel checken dat larfje niet stiekem op internet van alles koopt
er zit iemand met dezelfde naam als larfje te bieden op een telefoon van zoonliefquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O, maar dat doet mammaMolo helemaal zelf.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zit iemand met dezelfde naam als larfje te bieden op een telefoon van zoonlief
Alsof zij jou haar wachtwoord geeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Molo het volgende:
Zo, dat marktplaatsaccount van Larf heb ik ook meteen maar weer geblokkeerd
Een gloeiende pook deed het 'm uiteindelijk welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof zij jou haar wachtwoord geeft
Wat dacht je te kunnen verkopen? Gedragen luiers?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:53 schreef Molo het volgende:
Zo, dat marktplaatsaccount van Larf heb ik ook meteen maar weer geblokkeerd
En dan noem je mij een bruutquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Een gloeiende pook deed het 'm uiteindelijk wel
Is in Japan een beste markt voor hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dacht je te kunnen verkopen? Gedragen luiers?
Je gaat met Miauw en Fann bij gezamelijke vrienden eten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:06 schreef Molo het volgende:
Bijna bij Miauw en Fann in de buurt, we gaan hapje eten bij vrienden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je gaat met Miauw en Fann bij gezamelijke vrienden eten?
Ambiguiteit in zinnen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is in Japan een beste markt voor hoor
Soort van 'gedragen slipjes' onder de pedo's
De journalist vond me ook al vermoeiendquote:
Bijlmer vind ik geen Amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef Koen66 het volgende:
Saisaisai ook, al zien we die hier niet meer zo vaak
Alles buiten het centrum is toch geen Amsterdam?quote:
Beetje sneu wel jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
De journalist vond me ook al vermoeiend
Maar ik had gewoon gelijk, en hij niet. Zou onnodig moeten zijn om een Noorse journalist taalkundig op te voeden
vondelpark, ook nog in m'n bucketlistquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja
Vondelpark, here we are, nooit eerder geweest eigenlijk, een volgende keer maar even een rondje door lopen.
Geniet van de zon mensen (en Fogel van kou en regen?)
Geniet van je diner! Of wat het ook isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje sneu wel ja
Vondelpark, here we are, nooit eerder geweest eigenlijk, een volgende keer maar even een rondje door lopen.
Geniet van de zon mensen (en Fogel van kou en regen?)
Hoe lang is die lijst van je joh?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vondelpark, ook nog in m'n bucketlist
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ik was een doucheputje van mout aan het ontdoen. En primer op een vloer aan het smeren. En een gat in een gipslaag aan het dichten met een of andere brandwerende kneut.
Wilde ook een stuk plafond van uhh plafond voorzien, maar de eerste plank had ik al een fout bij gemaakt en toen dacht ik "fuck it, ik ga FOK!en en bier drinken". En zo geschiedde.
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.quote:
Bierdouchesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.
ahhhhhhhhh nu snappikkutquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, op de plek waar ik nu een badkamer aan het maken ben zat een brouwerij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
hihi, jij zei kutquote:
Kan beter: http://www.pivnilaznebernard.cz/en/beer-spaquote:
Is dat bij GF in de kelder?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan beter: http://www.pivnilaznebernard.cz/en/beer-spa
Als hij in Praag woont misschienquote:
Ik zit de foto serie te kijken. Opvallende foto's toch wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als hij in Praag woont misschien
En als hij het in België heeft dan wil ik daar ook wel op bezoek.
Had ik nog niet bekeken maar ik snap waar je op doeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit de foto serie te kijken. Opvallende foto's toch wel.
Triootje in bierbad, kwartetten in bierbadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had ik nog niet bekeken maar ik snap waar je op doelt
Bierbad, bierbats!
gat in de marktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Triootje in bierbad, kwartetten in bierbad
Zal gf wel inspringen dan, past wel in zijn conceptquote:
Nee, serietjes kijken en net een rondje gelopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Is iedereen van het weer genieten ofzo![]()
lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serietjes kijken en net een rondje gelopenDus half van het weer genoten
Rond de tafel zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, serietjes kijken en net een rondje gelopenDus half van het weer genoten
Ah joh, slaap je beter vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Het wordt al best weer sneller donker
Nope buitenquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn glas is gewoon meer dan half leeg
Is dat dat spel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedenavond.
No man's sky is apart.. even wennen...
"Primer" uhuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:27 schreef Fogel het volgende:
Oh, die primer op de badkamer he... is wit. Ziet eruit alsof iemand heel de vloer heeft volgekwakt daar.
Yep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Is dat dat spel?
[..]
"Primer" uhu![]()
ik ga er niet om liegen, dit is mijn tijd en ik slaap primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah joh, slaap je beter van
Stop toch eens met je glas half leeg
Ah ja, daar heb ik geen geduld voor vrees ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Tis nog ff zoeken en zo. Er is geen handleiding en je moet het maar uitzoeken zeg maar....
Wel leuk natuurlijk, dingen ontdekken.
quote:
is dat spel niet ontzettend zwaar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep.
Tis nog ff zoeken en zo. Er is geen handleiding en je moet het maar uitzoeken zeg maar....
Wel leuk natuurlijk, dingen ontdekken.
hoiiquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah ja, daar heb ik geen geduld voor vrees ik
[..]
Ik slaap beter met donkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga er niet om liegen, dit is mijn tijd en ik slaap prima
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Cat22 het volgende:
Helft van de kittens verhuisd. Je zou denken dat het rustiger wordt.
Maar blijkbaar heeft moederpoes zichzelf de schone taak toebedeeld om mee rond te rennen voor drie.
Deed ze eerder nooit
Haaaiquote:
Heb je een zingende opblaassexpop jaquote:
Moe, druk maar okquote:
Zwaar in welke zin? Het valt mee. al heb ik wel een top pc...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat spel niet ontzettend zwaar?
nee neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een zingende opblaassexpop ja
als in kan mijn laptop zonder losse gpu het aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zwaar in welke zin? Het valt mee. al heb ik wel een top pc...
We zouden eigenlijk weer eens moeten meetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moe, druk maar okMet u dan?
Nee, dat kun je wel vergeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
als in kan mijn laptop zonder losse gpu het aan
Nee kassameisje. Gratis bij mijn fles wijn.quote:
ik vind het ook best gezellig hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap beter met donkerEn ik vind het wel gezellig, kortere avonden
Kun je het eerste weekend van september niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk weer eens moeten meeten
* DerRabbit Geef tail op een subtiele manier oordopjesquote:
Prettyquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty
Alleen je fotolijstje hangt scheef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |