Maar aan de andere kant is dit net zoiets als je verjaardag vieren maar door niemand gefeliciteerd worden... Ten minste, zo zie ik het dan een beetje voor mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fogel heeft wel een beetje gelijk. Als je het niet bespreekbaar maakt (omdat gedoe) dan weet de ander niet wat hij bij jou teweeg brengt. Kan een keuze zijn. Maar dan weet je ook dat de ander niet gaat veranderen.
Wat ik al zei: de ene dag kun je er beter tegen dan de andere. En als je een feestje geeft ter gelegenheid van een prestatie zou ik er ook verdrietig van worden als niemand ernaar vroeg.
Jij bent toch al aan het oefenen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck![]()
[..]Gaan we van Fok! Gewoon met z'n allen d'r staan
Die 3 km op een avondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent toch al aan het oefenen?
Ik loop ook wel mee hoor.
Je moet rustig aan opbouwen he die training. Je hebt nog een jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die 3 km op een avondNee dankje, ik wacht jullie wel op bij de finish
Is ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dit net zoiets als je verjaardag vieren maar door niemand gefeliciteerd worden... Ten minste, zo zie ik het dan een beetje voor me
Is ook mijn specialitéquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan, maar er is zoveel onnutig en toch vinden we sommige dingen plezierigquote:
Zo'n zwager heb ik, die komt op mijn verjaardag en loopt langs me heen zonder me te feliciterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is dit net zoiets als je verjaardag vieren maar door niemand gefeliciteerd worden... Ten minste, zo zie ik het dan een beetje voor me
Wachtend met een wijntjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet rustig aan opbouwen he die training. Je hebt nog een jaar.
Dat is ook weer zo. Ach, mensen zijn vet irritant en ingewikkeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook.
En dan kun je ervoor kiezen om te zeggen dat je graag gefeliciteerd wil worden omdat zus en zo (en doet de rest het dan omdat ze het belangrijk vindt dat jij je goed voelt, of omdat 'het blijkbaar heurt') of je viert jarenlang je feestje zonder felicitaties. Of je steekt een figuurlijke dikke middelvinger op en viert je feestje op zo'n manier dat je die felicitaties helemaal niet mist.
quote:
Echt niet!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan, maar er is zoveel onnutig en toch vinden we sommige dingen plezierigSeks zonder voortplanting is in principe ook onnutig, toch doen we het massaal
Tuurlijk is dat wel nuttig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan, maar er is zoveel onnutig en toch vinden we sommige dingen plezierigSeks zonder voortplanting is in principe ook onnutig, toch doen we het massaal
En zijn vrouw/vriendin? Die zegt daar niets van?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n zwager heb ik, die komt op mijn verjaardag en loopt langs me heen zonder me te feliciteren
Oh nee, ieuw, seks is viesquote:
Dat vinden sommige mensen ook van hun verjaardag vieren, maar blijft onnutigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel nuttig.
Ontspanning, lol maken, plezier hebben. Stoom van de ketel.
Precies. En dat mis ik gewoon. Ik hoef dat niet continu te horen bij elke gebeurtenis in mijn leven. En zo boeiend is het uitlopen van de Vierdaagse ook helemaal niet als 42.199 anderen hem ook uitlopen. Maar dat het te vaak zo zich voordoet is wat mij dan tegen de borst stuit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het andere uiterste... Het is gewoon fijn om erkenning te krijgen en gezien te worden. Blijft lastig als je niet gezien of gehoord wordt. Ik vind dat zelf ook heel belangrijk, en het ene moment kan ik dat beter loslaten dan het andere. Dus ik snap dat het gewoon even stom isLaten we het binnenkort overdoen, bij jou in de tuin
Zorg jij voor foto's?
Hear Hear. Van dat dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat is best bijzonder, want het is een hele prestatiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. En dat mis ik gewoon. Ik hoef dat niet continu te horen bij elke gebeurtenis in mijn leven. En zo boeiend is het uitlopen van de Vierdaagse ook helemaal niet als 42.199 anderen hem ook uitlopen. Maar dat het te vaak zo zich voordoet is wat mij dan tegen de borst stuit.
Bij mij thuis in mijn wilde tuin?![]()
Jij durft
En zoveel foto's heb ik niet. Ben drukker bezig met wandelen en genieten ter plekke dan dat ik de fotograaf uithang
Ik zorg wel voor wat lekkers bij de thee
Minder kans op prostaatkanker bv is niet onnutig. En ik blijf erbij, plezier maken is ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, ieuw, seks is vies
[..]
Dat vinden sommige mensen ook van hun verjaardag vieren, maar blijft onnutig![]()
Mijn schoonzus is blind voor de onhebbelijkheden van haar manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zijn vrouw/vriendin? Die zegt daar niets van?Ik had hem een tik verkocht
Verjaardagen zijn niet echt een evolutionair ietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Statistisch gezien leven mensen die meer verjaardagen vieren langerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn niet echt een evolutionair iets
Mij hoef je niet te overtuigenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Minder kans op prostaatkanker bv is niet onnutig. En ik blijf erbij, plezier maken is ook erg belangrijk.
Beleven en vieren zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Statistisch gezien leven mensen die meer verjaardagen vieren langer
Iets nuttigs? 16 verjaardagen vieren of 16 dagen naaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG wat ik ga 16 dagen lang doen met mijn leven?
Volgezwabberd worden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak een grapjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beleven en vieren zijn twee verschillende dingen.
Leuke dingen doen met vriendenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kamer een keer dweilen is wel een ideetje ja.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef Arch-Indar het volgende:
Serietje kijken en slapen.
Weltrusten!
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak een grapjeKijk toch eens naar een PI
[..]
Leuke dingen doen met vrienden
Het is gewoon ''hip'' om het niet te vieren en stom te vindenquote:
waarom komt die lul dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n zwager heb ik, die komt op mijn verjaardag en loopt langs me heen zonder me te feliciteren
wat zeggen ze?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Katten naar bed gebracht.
En nu in gesprek met potentiële blikopener
Wow, ik ben al hip sinds 1990quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is gewoon ''hip'' om het niet te vieren en stom te vinden![]()
ik vind verjaardagen soms best leuk, maar misschien ben ik wel stom![]()
Liever verjaardag van andere trouwens, hoef ik niet heen en weer te rennen.
dat dan weer wel
ik vier zelf mijn verjaardag 1x in de 15 jaar ofzoquote:
Ja dat dus, helemaal nooit zin inquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik was eerder heel erg van mijn verjaardag vieren, maar de laatste jaren boeit het me steeds minder. Jarig zijn blijft leuk, maar het gedoe van datum prikken, boodschappen doen en -inderdaad- zelf rondrennen... Het is mij de felicitaties steeds minder waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las neuksitesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:24 schreef Fogel het volgende:
Bier drinken en op Chinese meuksites kijken.
Mijn brievenbus is over een paar weken weer vol
Aangebracht via een vriendin van me.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik kom er nu achter dat die niet had gezegd dat het asielkatten zijn.Dame zal wel gedacht hebben... Wat is ze toch haar eigen volwassen kat aan het promoten om te laten meeverhuizen met een kitten.
Zo, weer thuis en die lenzen weer uit de ogen weten te pulken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fogel heeft wel een beetje gelijk. Als je het niet bespreekbaar maakt (omdat gedoe) dan weet de ander niet wat hij bij jou teweeg brengt. Kan een keuze zijn. Maar dan weet je ook dat de ander niet gaat veranderen.
Wat ik al zei: de ene dag kun je er beter tegen dan de andere. En als je een feestje geeft ter gelegenheid van een prestatie zou ik er ook verdrietig van worden als niemand ernaar vroeg.
Oh maar no offence taken heur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als klacht, begrijp me niet verkeerd.
Joos? Volgend jaar ben ik waarschijnlijk tijdens de vierdaagse in Nederland. Als je meeloopt beloof ik dat je op de donderdagroute een spandoek tegenkomt met je naam erop! [indien ik er ben dus]
Groot gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
ow..... en chineesje past niet door de brievenbus...
grappig Chuf![]()
jahaaaaaaaaaa ik ben niet zo snelquote:
Uhm nee.quote:
In casu was het dus situatie 2. Situatie 1 doe ik niet want om er nu om te verzoeken.. zoiets moet uit de gasten zelf komen. Niet pas nadat je ze aanspoort. Zelfde als dat ik niet uit mij zelf zo maar dingen ga vertellen. Het kan al met een simpele 'yo, hoe gaat het' en dat ik dan wel uit mijzelf vertel over zus en zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook.
En dan kun je ervoor kiezen om te zeggen dat je graag gefeliciteerd wil worden omdat zus en zo (en doet de rest het dan omdat ze het belangrijk vindt dat jij je goed voelt, of omdat 'het blijkbaar heurt') of je viert jarenlang je feestje zonder felicitaties. Of je steekt een figuurlijke dikke middelvinger op en viert je feestje op zo'n manier dat je die felicitaties helemaal niet mist.
Record naaien neerzetten voor in het Guiness Book of Records?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Al ideetjes waar naar toe? Ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen heb ik al een afspraak, zondag ga ik denk ik er maar op uit.
Mss richting strand ofzo. Raak dan na 1,5 uur ofzo uitgekeken, maar is ook meer voor wandeling enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al ideetjes waar naar toe? Ik wel
Als je naar Scheveningen eo gaat zal ik wel uitkijken naar een muisquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss richting strand ofzo. Raak dan na 1,5 uur ofzo uitgekeken, maar is ook meer voor wandeling enzo.
Bekijk ik morgen wel waar ik heen ga. OV is wel een vereiste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je naar Scheveningen eo gaat zal ik wel uitkijken naar een muis
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bekijk ik morgen wel waar ik heen ga. OV is wel een vereiste.
Neeeeeeeeeeee. Scheveningen gaat van lijstje af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondag
Schevingen is vorige week toch al compleet leeg gepokemond!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondag
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Scheveningen gaat van lijstje af.
Ik ga wel ergens heen waar het niet zo toeristisch is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
Al is Kijkduin geen Scheveningen dus daar kun je veilig heen
Dunno.. Tis ook Kijkduin die de aandacht trekt door de die lures en pokestops die strategisch binnen 100 meter van elkaar afzitten + de tig spawn plekken/nests. Je kunt daar iig interessanter zut vinden dan de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedlesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Schevingen is vorige week toch al compleet leeg gepokemond!?
Geen idee hoe het werkt.. Vroeg laatst mn 26 jarige dochter in Spanje of ze het ook speelde en zei zo van nee .. Als kind was genoeg...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dunno.. Tis ook Kijkduin die de aandacht trekt door de die lures en pokestops die strategisch binnen 100 meter van elkaar afzetten + de tig spawn plekken/nests. Je kunt daar iig interessanter zut vinden dan de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedles
Jajajaja.. maar ondertussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt.. Vroeg laatst mn 26 jarige dochter in Spanje of ze het ook speelde en zei zo van nee .. Als kind was genoeg...
Ze is wat dat soort dingen vrij nuchter en direct.. Dus nee verwacht niet dat ze bezwijkt.. Daarnaast zou het gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jajajaja.. maar ondertussenJeugdsentiment is lastig om af te weren hoor
En hoe meer vriendinnen en vrienden het in haar omgeving doen, des te waarschijnlijker dat zij het iig geprobeerd heeft
![]()
Ben er nu een maandje zoet mee. De echte lol is er inmiddels wel vanaf. En zodra de zomer voorbij is verwacht ik wel dat het grootste gedeelte is gestopt met spelen.
Blijkbaar geen fuck.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
Dit topic nog altijd open, wat is hier gaande dan![]()
Gebeurt daar normaal ook niets, dus begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
Heel Leeuwarden heeft geklaagd dat het festival zo luid was.
nee, voor de 'nachtploeg'quote:
Vroeg ik me af nav wat je eerder vanavond zeiquote:
Dit is alleen niet de eerste keer dat het festival gehouden wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebeurt daar normaal ook niets, dus begrijpelijk
Nope, maar jij, Miauw en Saisai ok, al woont die laatste in de Bijlmer, dus dat is niet echt Amsterdam vind ikquote:
Bijlmer heb ik ook gewoont, todat twee junks erlkaar te lijf gingen met een kapmes, toen vond ik het wel tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, maar jij, Miauw en Saisai ok, al woont die laatste in de Bijlmer, dus dat is niet echt Amsterdam vind ik
Collectieve jaarlijkse Alzheimer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is alleen niet de eerste keer dat het festival gehouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |