Groot gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die 3 km op een avondNee dankje, ik wacht jullie wel op bij de finish
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
ow..... en chineesje past niet door de brievenbus...
grappig Chuf![]()
jahaaaaaaaaaa ik ben niet zo snelquote:
Uhm nee.quote:
In casu was het dus situatie 2. Situatie 1 doe ik niet want om er nu om te verzoeken.. zoiets moet uit de gasten zelf komen. Niet pas nadat je ze aanspoort. Zelfde als dat ik niet uit mij zelf zo maar dingen ga vertellen. Het kan al met een simpele 'yo, hoe gaat het' en dat ik dan wel uit mijzelf vertel over zus en zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook.
En dan kun je ervoor kiezen om te zeggen dat je graag gefeliciteerd wil worden omdat zus en zo (en doet de rest het dan omdat ze het belangrijk vindt dat jij je goed voelt, of omdat 'het blijkbaar heurt') of je viert jarenlang je feestje zonder felicitaties. Of je steekt een figuurlijke dikke middelvinger op en viert je feestje op zo'n manier dat je die felicitaties helemaal niet mist.
Record naaien neerzetten voor in het Guiness Book of Records?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG wat ik ga 16 dagen lang doen met mijn leven?
Al ideetjes waar naar toe? Ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen heb ik al een afspraak, zondag ga ik denk ik er maar op uit.
Mss richting strand ofzo. Raak dan na 1,5 uur ofzo uitgekeken, maar is ook meer voor wandeling enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al ideetjes waar naar toe? Ik wel
Als je naar Scheveningen eo gaat zal ik wel uitkijken naar een muisquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss richting strand ofzo. Raak dan na 1,5 uur ofzo uitgekeken, maar is ook meer voor wandeling enzo.
Bekijk ik morgen wel waar ik heen ga. OV is wel een vereiste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je naar Scheveningen eo gaat zal ik wel uitkijken naar een muis
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bekijk ik morgen wel waar ik heen ga. OV is wel een vereiste.
Neeeeeeeeeeee. Scheveningen gaat van lijstje af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondag
Schevingen is vorige week toch al compleet leeg gepokemond!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt mij vinden tussen de talloze andere Pokémon Go dagjesmensen zondag
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Scheveningen gaat van lijstje af.
Ik ga wel ergens heen waar het niet zo toeristisch is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]![]()
Al is Kijkduin geen Scheveningen dus daar kun je veilig heen
Dunno.. Tis ook Kijkduin die de aandacht trekt door de die lures en pokestops die strategisch binnen 100 meter van elkaar afzitten + de tig spawn plekken/nests. Je kunt daar iig interessanter zut vinden dan de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedlesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Schevingen is vorige week toch al compleet leeg gepokemond!?
Geen idee hoe het werkt.. Vroeg laatst mn 26 jarige dochter in Spanje of ze het ook speelde en zei zo van nee .. Als kind was genoeg...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dunno.. Tis ook Kijkduin die de aandacht trekt door de die lures en pokestops die strategisch binnen 100 meter van elkaar afzetten + de tig spawn plekken/nests. Je kunt daar iig interessanter zut vinden dan de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedles
Jajajaja.. maar ondertussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt.. Vroeg laatst mn 26 jarige dochter in Spanje of ze het ook speelde en zei zo van nee .. Als kind was genoeg...
Ze is wat dat soort dingen vrij nuchter en direct.. Dus nee verwacht niet dat ze bezwijkt.. Daarnaast zou het gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jajajaja.. maar ondertussenJeugdsentiment is lastig om af te weren hoor
En hoe meer vriendinnen en vrienden het in haar omgeving doen, des te waarschijnlijker dat zij het iig geprobeerd heeft
![]()
Ben er nu een maandje zoet mee. De echte lol is er inmiddels wel vanaf. En zodra de zomer voorbij is verwacht ik wel dat het grootste gedeelte is gestopt met spelen.
Blijkbaar geen fuck.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
Dit topic nog altijd open, wat is hier gaande dan![]()
Gebeurt daar normaal ook niets, dus begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
Heel Leeuwarden heeft geklaagd dat het festival zo luid was.
nee, voor de 'nachtploeg'quote:
Vroeg ik me af nav wat je eerder vanavond zeiquote:
Dit is alleen niet de eerste keer dat het festival gehouden wordt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebeurt daar normaal ook niets, dus begrijpelijk
Nope, maar jij, Miauw en Saisai ok, al woont die laatste in de Bijlmer, dus dat is niet echt Amsterdam vind ikquote:
Bijlmer heb ik ook gewoont, todat twee junks erlkaar te lijf gingen met een kapmes, toen vond ik het wel tijd om te verhuizenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, maar jij, Miauw en Saisai ok, al woont die laatste in de Bijlmer, dus dat is niet echt Amsterdam vind ik
Collectieve jaarlijkse Alzheimer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is alleen niet de eerste keer dat het festival gehouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |