hij hecht veel waarde aan de hiërarchiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo? Zich opgewerkt tot generaal in het leger van Pinochet, vervolgens als allochtoon naar Mexico om kip te verkopen en als kleine leverancier zaken te doen met het Juarez cartel.
toen of nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die lil kleine is wel echt klein
Jullie worden oud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:44 schreef Kurovski het volgende:
Gegeten en wandelingetje gemaakt, maar eigenlijk niet zo'n zin om uit te gaan. M'n buuv' is ook nogal uitgeteld. Mjah. Misschien over een paar uurtjes.
Dat vind ik niet per se elitair alhoewel ik ''elitairen'' wellicht beter had kunnen vervangen door ''aristocraten''.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij hecht veel waarde aan de hiërarchie
Toch zijn buurvrouw uitgeteld, hij heeft het nog.quote:
Ze zijn niet lid van adel dus doe maar niet. Elitair was prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet per se elitair alhoewel ik ''elitairen'' wellicht beter had kunnen vervangen door ''aristocraten''.
Dat kun je over het algemeen ook wel aan zeelui overlaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch zijn buurvrouw uitgeteld, hij heeft het nog.
Heb boek niet gelezen, maar vond de film echt saaiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het boek niet eens uitgelezen. Film zal wel nog slechter zijn.![]()
Wat vind je van de elitairen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn niet lid van adel dus doe maar niet. Elitair was prima.
In mijn regio zijn er alleen soms verdwaalde kanaallui.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kun je over het algemeen ook wel aan zeelui overlaten.
Ik ben van adelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
mijn lid heeft wel blauw bloed. Telt dat ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veelal aanstellers die zich middels het aankopen van materieel hoger achten dan hun naasten.quote:
Hoe kun je allebei zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
Ben ook elitair, maar ben wel een pauper. Ben ik dan een wannabe?
Ja het boek was ook een of andere duffe slechte verhaallijn met af en toe een seksscène.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb boek niet gelezen, maar vond de film echt saai
Er gebeurt niks, ze praten alleen maar met elkaar en ze hebben 1 keer seks
Nee, de onderste laag doet altijd de laag erboven na. Daarom hebben we nu zoiets als een huwelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
Ben ook elitair, maar ben wel een pauper. Ben ik dan een wannabe?
mooie zin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veelal aanstellers die zich middels het aankopen van materieel hoger achten dan hun naasten.
Tru, vind je eveneens dat hun aandeel in de belastingen te laag is?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veelal aanstellers die zich middels het aankopen van materieel hoger achten dan hun naasten.
Ze geven veel geld uit door die aankopen dus ja, geld rolt en de economie ook. De btw alleen al.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tru, vind je eveneens dat hun aandeel in de belastingen te laag is?
hard gewordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
Oh boy, I want to choke you
I want to stab you
Oh boy
I love to see you struggling
Boy, boy
Just die really slow
Hey willoowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
geilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
Mannenhaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
Hey sidequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow
Wat zeg jij allemaal voor rare dingen?
Dan moet hij eens in de zonnebank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn lid heeft wel blauw bloed. Telt dat ook?
Nee, kwam gewoon in me op.quote:
Je bent toch hopelijk niet vergeten eerst je broek naar beneden te trekken toch?quote:
mn vriendin is het zonnetje in huis dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet hij eens in de zonnebank.
Nee, heb nog wel mijn string aan. Kak graag in delen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent toch hopelijk niet vergeten eerst je broek naar beneden te trekken toch?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
Theo Bos woont hier om de hoek, geinig.
Heyy Cachiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
Theo Bos woont hier om de hoek, geinig.
"Misschien toch eens een afwasmachine kopen."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn vriendin is het zonnetje in huis dus dat komt wel goed![]()
Trquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
Grappig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal dadelijk uitgebreid verslag geven.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet weer ernstig nodig poepen.
Owhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dat zijn best wel sadistische gedachten
Echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Haags, lang niet gesproken.
Mijn moeder moest vroeger langskomen op de basisschool door bepaalde tekeningen die ik maakte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af wat voor doeken het zou opleveren als willow zou gaan schilderen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af wat voor doeken het zou opleveren als willow zou gaan schilderen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een meisje wat geboren is in een concentratiekamp, haar werd gevraagd "thuis" te tekenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit uit de tijd van Anne Frank?
Zo te zien is ze verdwaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een meisje wat geboren is in een concentratiekamp, haar werd gevraagd "thuis" te tekenen.
Ik vind dit fascinerend om naar te kijken. Ben ik nu raar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja best welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit fascinerend om naar te kijken. Ben ik nu raar?
Overal en nergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo te zien is ze verdwaald.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind kleine willow meer iemand om smileys te vingerverven met het bloed van het jochie dat ze zojuist met zijn hoofd op de tafel heeft geslagen.
Ik vind het ook mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit fascinerend om naar te kijken. Ben ik nu raar?
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal tegenvallen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
See you covered in blisters
The pain in your eyes
Begging for mercy
No, I don't have compunction
I just smile
Doe normaal, ik was echt heel rustig en stil als kind, deed dat soort dingen niet. Maakte alleen rare tekeningen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind kleine willow meer iemand om smileys te vingerverven met het bloed van het jochie dat ze zojuist met zijn hoofd op de tafel heeft geslagen.
Je moet die stillen in de gaten houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe normaal, ik was echt heel rustig en stil als kind, deed dat soort dingen niet. Maakte alleen rare tekeningen.
Ik was net de link naar jouw eerdere post aan het zoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet die stillen in de gaten houden.
Maar ze werken niet voor hun geld en ontlopen andere belastingen en lobbien om de vermogensbelasting laag te houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze geven veel geld uit door die aankopen dus ja, geld rolt en de economie ook. De btw alleen al.
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was de link naar jouw eerdere post aan het zoeken.
En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen rare stillen. Ik was verder normaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zie jij belasting als een wapen? Want dat heb ik ook bespeurd bij andere mensen die hun politieke overtuigingen uitspraken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar ze werken niet voor hun geld en ontlopen andere belastingen en lobbien om de vermogensbelasting laag te houden.
Die ken ik ook ja. De mensen die zeggen dat iedereen gek is behalve henzelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen rare stillen. Ik was verder normaal
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zie jij belasting als een wapen? Want dat heb ik ook bespeurd bij andere mensen die hun politieke overtuigingen uitspraken.
Heb je alles verkocht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Kurovski het volgende:
Begin m'n skates en Lego te missen.
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ken ik ook ja. De mensen die zeggen dat iedereen gek is behalve henzelf.
Och, dat is prima. Ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.
Hij is niet thuis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Wat is het normale hokje eigenlijk precies?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.
Ben je belazerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Jij zit er niet in. Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het normale hokje eigenlijk precies?
Steek je huis in de fik, krijg je het warm van. Mocht het mislukken ben je wel meteen in besloten kring gecremeerd...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Kooooud, wie komt me warm knuffelen.
Goede tip wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steek je huis in de fik, krijg je het warm van. Mocht het mislukken ben je wel meteen in besloten kring gecremeerd...
Daar ging ik al van uit, maar nu weet ik nog steeds niet wat dat hokje is.quote:
echt ongebruikelijk in restaurants jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef Ashqelon het volgende:
Eerst vragen of je iets te drinken wilt ipv. gewoon vragen of je weet wat je wil bestellen.
Dat laat ik aan mensen over die ervoor bevoegd zijn.quote:
Adres?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Kooooud, wie komt me warm knuffelen.
VOEDER VOEDER VOEDERBIETEL YOU KNOW MY LOVE IS TRUEquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
Bietel zit ook in het normale hokje.
Hij verwart het met de McDrive denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt ongebruikelijk in restaurants ja
kan me niet zo goed voorstellen dat 'ie een auto heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij verwart het met de McDrive denk ik.
Streef je ernaar er ook bij te horen dan? Zo werkt het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit, maar nu weet ik nog steeds niet wat dat hokje is.
Lekker gek op de fiets er doorheen als de deur al dicht zit toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet zo goed voorstellen dat 'ie een auto heeft
:squote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef zeer het volgende:
[..]
VOEDER VOEDER VOEDERBIETEL YOU KNOW MY LOVE IS TRUE
beetje jammer voor die koe die ze er voor hebben afgeslacht heh maarja jij wel lekker wat goedkoop eten in je mikquote:
Je jaagt me trouwens de stuipen op het lijf met zulke vragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Nee, nee, nee. Mij te benauwd in zo'n hokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Streef je ernaar er ook bij te horen dan? Zo werkt het niet
Kicke!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je jaagt me trouwens de stuipen op het lijf met zulke vragen.
Is geen restaurant maar een fast food Italiaan, echt niet heel anders dan de gemiddelde donerzaak en dat hele tijd vragen of het eten smaakt is veel irritanter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt ongebruikelijk in restaurants ja
Ja maar als Ama niet komt dan hebben ze de koe voor niks geslacht en moeten ze het weg gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
beetje jammer voor die koe die ze er voor hebben afgeslacht heh maarja jij wel lekker wat goedkoop eten in je mik
Okéquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Mij te benauwd in zo'n hokje.
Zelf controle over de afstandsbediening, wat een baas.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet zo goed voorstellen dat 'ie een auto heeft
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelf controle over de afstandsbediening, wat een baas.
hij moet alleen wel constant zelf naar de koelkast lopen voor bier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een open deur dit, was hzaw er maar om dit te bevestigen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lichaam en kleding lijkt gebaseerd op Kim K.
Hoofd is wel flink mislukt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
dat zou wel de cirkel doorbreken heh pikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Ama niet komt dan hebben ze de koe voor niks geslacht en moeten ze het weg gooien.
Kim kut?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
misschien maar eens zelf leren koken dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is geen restaurant maar een fast food Italiaan, echt niet heel anders dan de gemiddelde donerzaak en dat hele tijd vragen of het eten smaakt is veel irritanter.
koop jij alles cruelty free, of wel gewoon kinderarbeid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
beetje jammer voor die koe die ze er voor hebben afgeslacht heh maarja jij wel lekker wat goedkoop eten in je mik
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij borstelt zelfs haar haren![]()
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben snel afgeleid als ik alleen een film kijk. Verleiding om andere dingen tussendoor te doen is erg groot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo saai dat je ondertussen aan het fokken bent?
Echt, de poppen die ik gebruik voor het geven van EHBO lessen zien er zelfs levendiger uit.quote:
Jeetje en dan noem jij mij bejaard dat ik vla eet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Willoow het volgende:
Ik ga slapen, al veels te laat. Doei poeperds
geef m geen ongelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
als ik weet dat iets niet goed is koop ik het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
koop jij alles cruelty free, of wel gewoon kinderarbeid?
Shit, ik ben net goed wakker.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Willoow het volgende:
WAT IS DIE GEKKE SUBSTANTIE OP HAAR ARM EN ZOquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmpf.
Oja herken ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben snel afgeleid als ik alleen een film kijk. Verleiding om andere dingen tussendoor te doen is erg groot.
Hoe keek je BB?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben snel afgeleid als ik alleen een film kijk. Verleiding om andere dingen tussendoor te doen is erg groot.
Dat ding verhaart behoorlijk als ik zo naar die borstel kijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmpf.
Truste willoowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Willoow het volgende:
ja lijkt sad, maar als hij gelukkig is prima toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij borstelt zelfs haar haren![]()
Zelfde manier als deze film nu, maar was wel een stukje spannender.quote:
Ja, dit. Hij doet er niemand kwaad mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lijkt sad, maar als hij gelukkig is prima toch?
Vraag ik mij ook af. Denk ik.. Weet niet zo goed of ik het wil weten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
WAT IS DIE GEKKE SUBSTANTIE OP HAAR ARM EN ZO
bye williequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Willoow het volgende:
Dit soort figuren worden als gek bestempelt, tuurlijk het wijkt af, maar het zijn niet de figuren waar je voor moet oppassen. Die lijken doorgaans heel normaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dit. Hij doet er niemand kwaad mee.
Functies van de penisquote:
lastig met kleding lijkt mequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:13 schreef zeer het volgende:
[..]
als ik weet dat iets niet goed is koop ik het niet
Als je erover gaat denken kun je in meer of mindere mate wel bij iedereen iets opmerken wat anders of raar is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit soort figuren worden als gek bestempelt, tuurlijk het wijkt af, maar het zijn niet de figuren waar je voor moet oppassen. Die lijken doorgaans heel normaal.
En noemen zichzelf normaal. Zag er net nog eentje daarvan in dit topic posten die nu naar bed is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit soort figuren worden als gek bestempelt, tuurlijk het wijkt af, maar het zijn niet de figuren waar je voor moet oppassen. Die lijken doorgaans heel normaal.
Zoals Al Bundie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
is dit je fav?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
http://www.kinky.nl/sex-a(...)ult.aspx?tab=profile
lekker sloppy teeth jobquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Iew allemaal plakzooi aan mijn badjas, ruikt verdacht fris naar tandpasta. Ik kan niet eens normaal tanden poetsen zonder dat het overal zit
Die vind ik niet 'zelde', maar ok.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
Ach ja hoeven ze iig niet hun lichaam te verkopen toch. Van de positieve kant bekijken!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kleding is allemaal gemaakt Aziatische kindjes.
Ja hoor, moet hij ook allemaal zelf wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja lijkt sad, maar als hij gelukkig is prima toch?
waarom koop je niet 2e handsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kleding is allemaal gemaakt door Aziatische kindjes.
dudequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
Omdat ik dan niks leuks kan vinden. Ik run een weggeefwinkel 2x per week. Zie ik ook niks leuks tussen hangen.quote:
Oke, en nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Functies van de penis
Urineren
1rightarrow blue.svg Zie Urineren voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Een vitale functie van de penis is urineren, het afvoeren van afvalstoffen in de waterige drager urine. Wanneer de blaas meer dan een bepaalde hoeveelheid urine bevat, ontstaat het plasgevoel, dat opgeheven wordt door het lozen van de urine via de urinebuis die door de penis loopt.
Geslachtsgemeenschap
1rightarrow blue.svg Zie Geslachtsgemeenschap voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Bij geslachtsgemeenschap wordt de stijve penis (fallus) gebruikt voor vaginale penetratie. Als de penis niet stijf kan worden, waardoor penetratie onmogelijk is, dan is voortplanting op natuurlijke wijze niet mogelijk. De eikel speelt een belangrijke rol bij het opwekken van een orgasme, dat op zijn beurt weer een ejaculatie op gang brengt, waarbij sperma naar buiten wordt gebracht.
Het lozen van sperma gebeurt via de urinebuis. Om te voorkomen dat er urine tijdens de zaadlozing naar buiten komt, zwelt de prostaat vlak voor de zaadlozing op, waardoor de urinewegen geblokkeerd worden.
Etymologie
Pseudopenis van een eend
Het woord "penis" komt van het Latijnse woord voor staart. Sommigen denken dat komt van het Indo-Europese woord pesnis of via het Griekse woord πεος = "penis" van Indo-Europese pesos.
Het woord "fallus" (via het Latijn phallus van het Griekse φαλλος) wordt tegenwoordig nog gebruikt om de stijve penis te beschrijven, maar dan vooral voor artistieke of symbolische weergaves.
Bij de mens
De penis wordt behalve voor urineren en geslachtsgemeenschap ook gebruikt voor andere vormen van seks, zoals aftrekken. Verschillende hulpmiddelen die tijdelijk of permanent aan de penis bevestigd worden, zoals een piercing of een cockring kunnen de seksuele ervaring veranderen.
Anatomie
De menselijke penis bestaat uit drie zwellichamen: twee aan weerszijden bovenin (de corpora cavernosa - enkelvoud: corpus cavernosum), en één aan de onderzijde van de penis (het corpus spongiosum). Deze derde is groter dan de eerste twee en kegelvormig. Hij vormt aan de voorzijde van de penis de zeer gevoelige eikel (glans penis). Tussen de eikel en het corpus van de penis bevindt zich een groef, het collum glandis. Aan de basis van de eikel zijn er kliertjes die talg produceren, de glandulae praeputiales. De eikel wordt beschermd door de voorhuid (preputium): een losse huidflap die naar achteren kan schuiven en daarbij de eikel vrijlegt. Om verschillende culturele, religieuze en medische redenen wordt de voorhuid soms gedeeltelijk of geheel verwijderd; dit wordt besnijdenis of circumcisie genoemd. De eikel wordt met de voorhuid verbonden door het toompje (frenulum). Dit is meestal de meest gevoelige plek van de penis.
De corpora cavernosa zitten aan het proximale uiteinde, de crura genoemd, vast aan de ramus inferior, de onderkant van het schaambeen (os pubis), en aan het zitbeen (os ischii). Beide corpora komen samen ter hoogte van de onderrand van het schaambeen. Elk zwellichaam is bedekt met een laagje bindweefsel: de tunica albuginea, die rond het corpus spongiosum veel dunner is dan rond de corpora cavernosa. Daarbij is de tunica albuginea 2 tot 4 mm dik en bestaat uit twee lagen: de buitenste laag bestaat voornamelijk uit elastische vezels en de binnenste uit collageen, de veel dunnere fascie van Buck (fascia penis) omhult alle drie zwellichamen.
De urinebuis loopt door het centrum van het onderste zwellichaam (corpus spongiosum) en komt uit op de top van de eikel. Bij de afwijking hypospadie mondt de urinebuis aan de onderzijde van de penis uit. De urinebuis dient zowel voor de doorgang van urine als sperma. De basis van alle drie zwellichamen worden bekleed door de musculus bulbospongiosus en de musculi ischiocavernosi. Deze dwarsgestreepte spieren kunnen zowel reflexmatig als bewust worden aangespannen. Ze zijn betrokken bij zowel de erectie als ejaculatie.
Het stukje huid tussen scrotum en anus heet perineum of bilnaad.
De penis is homoloog met de clitoris bij de vrouw; hij ontstaat uit dezelfde embryonale structuur. De penis en de teelballen vormen tezamen de uitwendige seksuele organen van de man.
Sommige kinderen worden geboren zonder duidelijk mannelijke of duidelijk vrouwelijke geslachtsorganen. Men spreekt dan van interseksualiteit. Anderen hebben beiderlei genitalia; dat heet androgynie.
Puberteit
1rightarrow blue.svg Zie Puberteit voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
In het begin van de puberteit beginnen de zaadballen zich te ontwikkelen. Meestal begint de penis te groeien op 10 tot 15-jarige leeftijd. De penis is meestal uitgegroeid op 18 tot 21-jarige leeftijd. Er groeit ook schaamhaar boven en rondom de penis.
In de puberteit is de verhouding tussen de slappe en de stijve penis anders dan bij volwassen mannen. De slappe penis is relatief kleiner dan die van een volwassen mens. Bij een erectie daarentegen is de penis gemiddeld even groot als bij een volwassen man.
Erectie
Onbesneden penis zonder en met erectie
1rightarrow blue.svg Zie Erectie voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Een erectie is een stijve en harde penis en wordt voornamelijk veroorzaakt door seksuele opwinding. Het onvermogen een erectie te krijgen heet impotentie. Pathologisch abnormaal frequente en intense erecties hebben heet priapisme.
Ejaculatie
1rightarrow blue.svg Zie Ejaculatie voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Een ejaculatie bij mannen is de uitstoot van sperma uit de penis. Het gaat meestal gepaard met een orgasme. Samentrekkingen van verschillende spiertjes voeren sperma, dat zaadcellen bevat, naar buiten. Meestal is een ejaculatie het resultaat van seksuele stimuleringen. Het kan ook zonder stimulatie gebeuren, bijvoorbeeld tijdens de slaap in een zogenoemde 'natte droom'.
Besnijdenis
1rightarrow blue.svg Zie Circumcisie voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Een besneden, half stijve penis
De meest voorkomende vorm van verandering aan de penis is de besnijdenis: het weghalen van een deel of de gehele voorhuid. Dit gebeurt vaak om culturele of religieuze redenen en soms om medische redenen. Voor het besnijden van kinderen zijn er moderne apparaten zoals de Gomco klem, Plastibell en de Mogen klem.[1]
Normale variaties
Parelketting is de naam voor kleine, kegelvormige papillen aan de rand van de eikel.
Plekjes van Fordyce zijn lichtgele, lichtverheven papels die op de penis kunnen verschijnen.
Sebaceous prominences zijn bultjes vergelijkbaar met de plekjes van Fordyce, maar zitten op de talgklieren.
Fimosis is een vernauwing van de voorhuid. Het komt vaak voor bij kleine kinderen en gaat meestal vanzelf weg. Volgens artsen moet behandeling pas na 19-jarige leeftijd overwogen worden.
Kromming, de penis kan gekromd zijn naar boven, beneden, links of rechts. Er komen zelfs krommingen voor van 30º, waarbij er geen problemen ontstaan. Behandeling wordt zelden overwogen bij krommingen onder de 45º.
Lengte
Penis van een meerkat
In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Een systematisch onderzoek onder 15.521 proefpersonen uit 2014 concludeerde dat in de beoordeelde wetenschappelijke artikelen de gemiddelde penislengte in erectie van ca. 700 mannen 13,1cm was met een standaardafwijking van 1,7cm.[2] De onderzoekers stellen vast, dat er weinig betrouwbare bronnen zijn en dat op verschillende manieren gemeten kan worden. Op grond van deze gegevens heeft 2 op de honderd mannen een erectie kleiner dan 10cm en 2 op de honderd een grotere dan 16,5cm. Amerikaans onderzoek uit 2013 onder 1661 proefpersonen vermeldt een gemiddelde lengte van 14,15 cm, waarbij de kleinste penis 4 en de grootste 26 cm was.[3] De lengte en de dikte van de penis in rust variëren ook. Aan de lengte van de penis in rust is visueel niet de lengte van de penis in erectie te zien; een man met een kleine penis in rust kan een bovengemiddelde lengte hebben van de penis in erectie. De omgekeerde situatie komt ook voor.
Wel kan de slappe penis volledig uitgerekt worden bij een man in een liggende houding waardoor iemand (bijvoorbeeld een arts) kan bepalen tot hoever de penis kan uitrekken vanaf de huid boven de penis. Deze lengte is een indicatie voor de lengte van de stijve penis. Bij koud weer c.q. lage temperaturen krimpen de penis en balzak, de penis is dan vaak tussen de 2 en 5 cm lang.
Overigens werd in bovengenoemd onderzoek vastgesteld, dat er nauwelijks een relatie bestaat tussen penisgrootte en andere lichaamsmaten of etnische afkomst, hooguit hebben lange mannen ook een iets grotere penis.
De afmetingen van de penis zijn een bron voor allerlei ongewenste reclame waarin penisverlenging wordt aangeprezen. Dit zijn vaak apparaten die de penis niet verlengen, maar alleen de erectie stimuleren zodat deze tijdelijk wat groter lijkt. Deze vorm van reclame speelt in op mogelijke gevoelens van minderwaardigheid die mannen kunnen ervaren als ze menen dat hun penis in vergelijking met andere mannen te klein is. In de psychologie wordt dit penis-minderwaardigheidsgevoel erkend. Men spreekt in dit kader van compensatie of overcompensatie: de man met de (gepercipieerde) te kleine penis gaat op andere terreinen zijn grootheid bewijzen: grote automobielen, huizen, standbeelden, het aanschaffen van imposante wapens etc. Deze fallussymbolen zijn statussymbolen en hebben in dit kader de functie van compensatie van het ervaren gemis.
Indien de penis kleiner is dan de gemiddelde lengte minus 2,5 keer de standaarddeviatie (kleiner dan circa 8,8 cm) wordt de penis beschouwd als een micropenis. Bij mannen met een kleine penis (minder dan 5-10 cm in erectie) wordt soms een operatie gedaan. Binnen het lichaam bevindt zich ook een deel van de penis (1 tot 3 cm) dat dan naar buiten wordt gebracht. Echt een spectaculair verschil is er niet, maar sommige mannen zijn bij zo'n operatie gebaat.
Iedereen heeft zijn of haar eigenaardigheden ja. Maakt het ook wel interessant.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je erover gaat denken kun je in meer of mindere mate wel bij iedereen iets opmerken wat anders of raar is.
Wat betreft mijn kleding, geen idee. En ik geef ook geen ene neuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kleding is allemaal gemaakt door Aziatische kindjes.
misschien genoegen nemen met iets minder leuks als dat betekent dat er niet iemand onder lijdt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dan niks leuks kan vinden. Ik run een weggeefwinkel 2x per week. Zie ik ook niks leuks tussen hangen.
Ik verdenk bij iedereen die ik ontmoet ook "ja wat spook jij uit als er niemand kijkt? viespeuk", maar ja, dat ligt aan mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn of haar eigenaardigheden ja. Maakt het ook wel interessant.
herkenbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Iew allemaal plakzooi aan mijn badjas, ruikt verdacht fris naar tandpasta. Ik kan niet eens normaal tanden poetsen zonder dat het overal zit
Nou nee sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien genoegen nemen met iets minder leuks als dat betekent dat er niet iemand onder lijdt?
Zo nu en dan. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet altijd even ongelukkig mee ben dat ik het niet weet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik verdenk bij iedereen die ik ontmoet ook "ja wat spook jij uit als er niemand kijkt? viespeuk", maar ja, dat ligt aan mij.
ja? online? toen ik keek vond ik alleen collecties van 2 broeken en een t-shit ofzo. of stella, mjah zij is mad duurquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo? is gewoon een stuk duurder maar ruim beschikbaar
Gewenning van mijn kant uit dan, denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet altijd even ongelukkig mee ben dat ik het niet weet.
Gewoon kopen man. Lekker belangrijk allemaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat je bij het kopen van produkten niet kunt vaststellen of het verantwoord geproduceerd is vaak.
Met googlen kom je vaak best een eind.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat je bij het kopen van produkten niet kunt vaststellen of het verantwoord geproduceerd is vaak.
[..]quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Id_do_her het volgende:[quote]
Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vind ik niet 'zelde', maar ok.
Ja die ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bedoelt Ted Bundy denk ik.
Wut ben je hoerenloper? Ben overigens niet die vrouw van de link.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[..]
Die vind ik niet 'zelde', maar ok.
Vond MWC niet tof, Seinfeld is veel toffer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is een tragisch figuur.
Bundy.
Ja, sorry :Squote:
Ja, die was ook wel beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond MWC niet tof, Seinfeld is veel toffer.
Het is denk ik zelfs nog erger...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon kopen man. Lekker belangrijk allemaal.
Ik leef een tijdloos bestaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ineens is het half 10 .. hoe dan?
Het zat niet per ongeluk onder je ctrl plus v?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut? Ze hadden het over Kim en jij zou die bil gewoon likken hoor net als iedere hetero.
Gaat vanzelfquote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is denk ik zelfs nog erger...
Een doosje 'bio' eieren, een stuk duurder dan 'normale' eieren. Wordt daar nou echt niet mee gesjoemeld? Er wordt gesjoemeld bij het leven dus hoogstwaarschijnlijk met dat ook. Keurmerken zeggen niet zo veel.
Zalig lijkt me datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik leef een tijdloos bestaan.
Kramer!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond MWC niet tof, Seinfeld is veel toffer.
o heb verder niet geklikt ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut? Ze hadden het over Kim en jij zou die bil gewoon likken hoor net als iedere hetero.
Pls.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wut ben je hoerenloper? Ben overigens niet die vrouw van de link.
Nee even snel opgezocht, wat vind je ervan Frank?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zat niet per ongeluk onder je ctrl plus v?
Ik vraag me dat ook weleens af.. ik koop sowieso bio melk/ eieren en rijstwafels.. maar dat komt omdat ik die rijstwafels echt lekker vindquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is denk ik zelfs nog erger...
Een doosje 'bio' eieren, een stuk duurder dan 'normale' eieren. Wordt daar nou echt niet mee gesjoemeld? Er wordt gesjoemeld bij het leven dus hoogstwaarschijnlijk met dat ook. Keurmerken zeggen niet zo veel.
Ik heb eerlijk gezegd niet geklikt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee even snel opgezocht, wat vind je ervan Frank?
Mee eens, maar die versla je niet.quote:
Je weet zelf al dat het objectief niet juist is om dat lekker te noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook weleens af.. ik koop sowieso bio melk/ eieren en rijstwafels.. maar dat komt omdat ik die rijstwafels echt lekker vind
Inb4 rijstwafels smaken naar piepschuim
Rijstwafels stinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook weleens af.. ik koop sowieso bio melk/ eieren en rijstwafels.. maar dat komt omdat ik die rijstwafels echt lekker vind
Inb4 rijstwafels smaken naar piepschuim
Nouja ze heeft wel gelijk toch dat ze geen standaard bil heeft.quote:
Met kwaliteit van hardware is het wel te zien als je een beetje oplet. Als het er goedkoop uitziet is het meestal nep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.
Daar werken we nog aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens, maar die versla je niet.
Als de wintertijd in gaat draai ik alle klokken die ik heb niet 1 uur achteruit maar 23 uur vooruit. Zo versla ik de tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens, maar die versla je niet.
Ethiek als mod en zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet geklikt.
kom je alleen een beetje in de war op je kalender. lijkt me lastig met tandartsafsprakenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de wintertijd in gaat draai ik alle klokken die ik heb niet 1 uur achteruit maar 23 uur vooruit. Zo versla ik de tijd.
Ja maar niet alsof je het nooit ziet. Hoewel dat voor andere mensen wel zal gelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nouja ze heeft wel gelijk toch dat ze geen standaard bil heeft.
Waar zie je billen van dat formaat die toch nog strak zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar niet alsof je het nooit ziet. Hoewel dat voor andere mensen wel zal gelden.
Waar zie je billen van dat formaat die toch nog strak zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar niet alsof je het nooit ziet. Hoewel dat voor andere mensen wel zal gelden.
Op straat, op het werk, thuis, etc.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zie je billen van dat formaat die toch nog strak zijn?
Thuis als in vriendin? Woon je in Bijlmer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Op straat, op het werk, thuis, etc.
Mutantenquote leeft.
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je weet zelf al dat het objectief niet juist is om dat lekker te noemen.
Klopt, ik eet ze niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rijstwafels stinken
Maar die met chocolade zijn lekker
Ik hoef niet per se 99 te wordenquote:
Bedje op de bank, chocolademelk met slagroom en rotweerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de wintertijd in gaat draai ik alle klokken die ik heb niet 1 uur achteruit maar 23 uur vooruit. Zo versla ik de tijd.
Die heb je in ieder land wel hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Ashqelon het volgende:
Vind australie geen tof land want dieren maar iets eraan trekt me toch.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se 99 te worden
Geen dankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[...]
Ze zitten overal.
Staan en lopen doen ze ook.
Spinnen ter grootte van je hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je in ieder land wel hoor.
Lijkt mij niets aan.quote:
Voor jou wel ;squote:
Ze heeft er zelfs een liedje over gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
Ash, IDkaart heeft zulke billen. Je moet haar maar een Dm sturen voor haar instagram.
Ze zitten overal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Thuis als in vriendin? Woon je in Bijlmer?
Nu wil ik die ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
Ash, IDkaart heeft zulke billen. Je moet haar maar een Dm sturen voor haar instagram.
Ja maar australie is de overtreffende trap wat dat betreft met al die vreemde dieren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je in ieder land wel hoor.
quote:
Ja, ik wist wat je bedoelde hoor, maar ik ben ongelooflijk flauw aan het doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar australie is de overtreffende trap wat dat betreft met al die vreemde dieren.
Had mapima zelf al gestuurd maar anders dan HPLC ben ik niet van mening dat mapima heel lekker is en ze heeft zeker niet zulke billen. Waarom noem je mapima niet zo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
Ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik wist wat je bedoelde hoor, maar ik ben ongelooflijk flauw aan het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |