Thuis als in vriendin? Woon je in Bijlmer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Op straat, op het werk, thuis, etc.
Mutantenquote leeft.
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Je weet zelf al dat het objectief niet juist is om dat lekker te noemen.
Klopt, ik eet ze niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rijstwafels stinken
Maar die met chocolade zijn lekker
Ik hoef niet per se 99 te wordenquote:
Bedje op de bank, chocolademelk met slagroom en rotweerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de wintertijd in gaat draai ik alle klokken die ik heb niet 1 uur achteruit maar 23 uur vooruit. Zo versla ik de tijd.
Die heb je in ieder land wel hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Ashqelon het volgende:
Vind australie geen tof land want dieren maar iets eraan trekt me toch.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se 99 te worden
Geen dankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[...]
Ze zitten overal.
Staan en lopen doen ze ook.
Spinnen ter grootte van je hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je in ieder land wel hoor.
Lijkt mij niets aan.quote:
Voor jou wel ;squote:
Ze heeft er zelfs een liedje over gemaakt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
Ash, IDkaart heeft zulke billen. Je moet haar maar een Dm sturen voor haar instagram.
Ze zitten overal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Thuis als in vriendin? Woon je in Bijlmer?
Nu wil ik die ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
Ash, IDkaart heeft zulke billen. Je moet haar maar een Dm sturen voor haar instagram.
Ja maar australie is de overtreffende trap wat dat betreft met al die vreemde dieren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die heb je in ieder land wel hoor.
quote:
Ja, ik wist wat je bedoelde hoor, maar ik ben ongelooflijk flauw aan het doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar australie is de overtreffende trap wat dat betreft met al die vreemde dieren.
Had mapima zelf al gestuurd maar anders dan HPLC ben ik niet van mening dat mapima heel lekker is en ze heeft zeker niet zulke billen. Waarom noem je mapima niet zo?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |