o heb verder niet geklikt ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut? Ze hadden het over Kim en jij zou die bil gewoon likken hoor net als iedere hetero.
Pls.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wut ben je hoerenloper? Ben overigens niet die vrouw van de link.
Nee even snel opgezocht, wat vind je ervan Frank?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zat niet per ongeluk onder je ctrl plus v?
Ik vraag me dat ook weleens af.. ik koop sowieso bio melk/ eieren en rijstwafels.. maar dat komt omdat ik die rijstwafels echt lekker vindquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is denk ik zelfs nog erger...
Een doosje 'bio' eieren, een stuk duurder dan 'normale' eieren. Wordt daar nou echt niet mee gesjoemeld? Er wordt gesjoemeld bij het leven dus hoogstwaarschijnlijk met dat ook. Keurmerken zeggen niet zo veel.
Ik heb eerlijk gezegd niet geklikt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nee even snel opgezocht, wat vind je ervan Frank?
Mee eens, maar die versla je niet.quote:
Je weet zelf al dat het objectief niet juist is om dat lekker te noemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook weleens af.. ik koop sowieso bio melk/ eieren en rijstwafels.. maar dat komt omdat ik die rijstwafels echt lekker vind
Inb4 rijstwafels smaken naar piepschuim
Rijstwafels stinkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook weleens af.. ik koop sowieso bio melk/ eieren en rijstwafels.. maar dat komt omdat ik die rijstwafels echt lekker vind
Inb4 rijstwafels smaken naar piepschuim
Nouja ze heeft wel gelijk toch dat ze geen standaard bil heeft.quote:
Met kwaliteit van hardware is het wel te zien als je een beetje oplet. Als het er goedkoop uitziet is het meestal nep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.
Daar werken we nog aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens, maar die versla je niet.
Als de wintertijd in gaat draai ik alle klokken die ik heb niet 1 uur achteruit maar 23 uur vooruit. Zo versla ik de tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens, maar die versla je niet.
Ethiek als mod en zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet geklikt.
kom je alleen een beetje in de war op je kalender. lijkt me lastig met tandartsafsprakenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de wintertijd in gaat draai ik alle klokken die ik heb niet 1 uur achteruit maar 23 uur vooruit. Zo versla ik de tijd.
Ja maar niet alsof je het nooit ziet. Hoewel dat voor andere mensen wel zal gelden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nouja ze heeft wel gelijk toch dat ze geen standaard bil heeft.
Waar zie je billen van dat formaat die toch nog strak zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar niet alsof je het nooit ziet. Hoewel dat voor andere mensen wel zal gelden.
Waar zie je billen van dat formaat die toch nog strak zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja maar niet alsof je het nooit ziet. Hoewel dat voor andere mensen wel zal gelden.
Op straat, op het werk, thuis, etc.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zie je billen van dat formaat die toch nog strak zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |