ja? online? toen ik keek vond ik alleen collecties van 2 broeken en een t-shit ofzo. of stella, mjah zij is mad duurquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
hoezo? is gewoon een stuk duurder maar ruim beschikbaar
Gewenning van mijn kant uit dan, denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet altijd even ongelukkig mee ben dat ik het niet weet.
Gewoon kopen man. Lekker belangrijk allemaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat je bij het kopen van produkten niet kunt vaststellen of het verantwoord geproduceerd is vaak.
Met googlen kom je vaak best een eind.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat je bij het kopen van produkten niet kunt vaststellen of het verantwoord geproduceerd is vaak.
[..]quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Id_do_her het volgende:[quote]
Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vind ik niet 'zelde', maar ok.
Ja die ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bedoelt Ted Bundy denk ik.
Wut ben je hoerenloper? Ben overigens niet die vrouw van de link.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:24 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[..]
Die vind ik niet 'zelde', maar ok.
Vond MWC niet tof, Seinfeld is veel toffer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is een tragisch figuur.
Bundy.
Ja, sorry :Squote:
Ja, die was ook wel beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond MWC niet tof, Seinfeld is veel toffer.
Het is denk ik zelfs nog erger...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon kopen man. Lekker belangrijk allemaal.
Ik leef een tijdloos bestaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ineens is het half 10 .. hoe dan?
Het zat niet per ongeluk onder je ctrl plus v?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wut? Ze hadden het over Kim en jij zou die bil gewoon likken hoor net als iedere hetero.
Gaat vanzelfquote:
Wat niet weet wat niet deert.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is denk ik zelfs nog erger...
Een doosje 'bio' eieren, een stuk duurder dan 'normale' eieren. Wordt daar nou echt niet mee gesjoemeld? Er wordt gesjoemeld bij het leven dus hoogstwaarschijnlijk met dat ook. Keurmerken zeggen niet zo veel.
Zalig lijkt me datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik leef een tijdloos bestaan.
Kramer!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vond MWC niet tof, Seinfeld is veel toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |