Ja best welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit fascinerend om naar te kijken. Ben ik nu raar?
Overal en nergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo te zien is ze verdwaald.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind kleine willow meer iemand om smileys te vingerverven met het bloed van het jochie dat ze zojuist met zijn hoofd op de tafel heeft geslagen.
Ik vind het ook mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dit fascinerend om naar te kijken. Ben ik nu raar?
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal tegenvallen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:58 schreef Willoow het volgende:
See you covered in blisters
The pain in your eyes
Begging for mercy
No, I don't have compunction
I just smile
Doe normaal, ik was echt heel rustig en stil als kind, deed dat soort dingen niet. Maakte alleen rare tekeningen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind kleine willow meer iemand om smileys te vingerverven met het bloed van het jochie dat ze zojuist met zijn hoofd op de tafel heeft geslagen.
Je moet die stillen in de gaten houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe normaal, ik was echt heel rustig en stil als kind, deed dat soort dingen niet. Maakte alleen rare tekeningen.
Ik was net de link naar jouw eerdere post aan het zoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet die stillen in de gaten houden.
Maar ze werken niet voor hun geld en ontlopen andere belastingen en lobbien om de vermogensbelasting laag te houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze geven veel geld uit door die aankopen dus ja, geld rolt en de economie ook. De btw alleen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |