"Misschien toch eens een afwasmachine kopen."quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn vriendin is het zonnetje in huis dus dat komt wel goed![]()
Trquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
Oh boy, I want to choke you
I want to stab you
Oh boy
I love to see you struggling
Boy, boy
Just die really slow
Grappig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal dadelijk uitgebreid verslag geven.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet weer ernstig nodig poepen.
Owhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja dat zijn best wel sadistische gedachten
Echt hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Haags, lang niet gesproken.
Mijn moeder moest vroeger langskomen op de basisschool door bepaalde tekeningen die ik maakte.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af wat voor doeken het zou opleveren als willow zou gaan schilderen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af wat voor doeken het zou opleveren als willow zou gaan schilderen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een meisje wat geboren is in een concentratiekamp, haar werd gevraagd "thuis" te tekenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dit uit de tijd van Anne Frank?
Zo te zien is ze verdwaald.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een meisje wat geboren is in een concentratiekamp, haar werd gevraagd "thuis" te tekenen.
Ik vind dit fascinerend om naar te kijken. Ben ik nu raar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |