hij hecht veel waarde aan de hiërarchiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo? Zich opgewerkt tot generaal in het leger van Pinochet, vervolgens als allochtoon naar Mexico om kip te verkopen en als kleine leverancier zaken te doen met het Juarez cartel.
toen of nu?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die lil kleine is wel echt klein
Jullie worden oud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:44 schreef Kurovski het volgende:
Gegeten en wandelingetje gemaakt, maar eigenlijk niet zo'n zin om uit te gaan. M'n buuv' is ook nogal uitgeteld. Mjah. Misschien over een paar uurtjes.
Dat vind ik niet per se elitair alhoewel ik ''elitairen'' wellicht beter had kunnen vervangen door ''aristocraten''.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij hecht veel waarde aan de hiërarchie
Toch zijn buurvrouw uitgeteld, hij heeft het nog.quote:
Ze zijn niet lid van adel dus doe maar niet. Elitair was prima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet per se elitair alhoewel ik ''elitairen'' wellicht beter had kunnen vervangen door ''aristocraten''.
Dat kun je over het algemeen ook wel aan zeelui overlaten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch zijn buurvrouw uitgeteld, hij heeft het nog.
Heb boek niet gelezen, maar vond de film echt saaiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het boek niet eens uitgelezen. Film zal wel nog slechter zijn.![]()
Wat vind je van de elitairen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn niet lid van adel dus doe maar niet. Elitair was prima.
In mijn regio zijn er alleen soms verdwaalde kanaallui.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kun je over het algemeen ook wel aan zeelui overlaten.
Ik ben van adelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
mijn lid heeft wel blauw bloed. Telt dat ook?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veelal aanstellers die zich middels het aankopen van materieel hoger achten dan hun naasten.quote:
Hoe kun je allebei zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
Ben ook elitair, maar ben wel een pauper. Ben ik dan een wannabe?
Ja het boek was ook een of andere duffe slechte verhaallijn met af en toe een seksscène.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb boek niet gelezen, maar vond de film echt saai
Er gebeurt niks, ze praten alleen maar met elkaar en ze hebben 1 keer seks
Nee, de onderste laag doet altijd de laag erboven na. Daarom hebben we nu zoiets als een huwelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
Ben ook elitair, maar ben wel een pauper. Ben ik dan een wannabe?
mooie zin.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veelal aanstellers die zich middels het aankopen van materieel hoger achten dan hun naasten.
Tru, vind je eveneens dat hun aandeel in de belastingen te laag is?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Veelal aanstellers die zich middels het aankopen van materieel hoger achten dan hun naasten.
Ze geven veel geld uit door die aankopen dus ja, geld rolt en de economie ook. De btw alleen al.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tru, vind je eveneens dat hun aandeel in de belastingen te laag is?
hard gewordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
Oh boy, I want to choke you
I want to stab you
Oh boy
I love to see you struggling
Boy, boy
Just die really slow
Hey willoowquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
geilquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
Mannenhaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Willoow het volgende:
I want to stab you
Oh boy
Boy, boy
Just die really slow
Hey sidequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hey willoow
Wat zeg jij allemaal voor rare dingen?
Dan moet hij eens in de zonnebank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn lid heeft wel blauw bloed. Telt dat ook?
Nee, kwam gewoon in me op.quote:
Je bent toch hopelijk niet vergeten eerst je broek naar beneden te trekken toch?quote:
mn vriendin is het zonnetje in huis dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet hij eens in de zonnebank.
Nee, heb nog wel mijn string aan. Kak graag in delen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent toch hopelijk niet vergeten eerst je broek naar beneden te trekken toch?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
Theo Bos woont hier om de hoek, geinig.
Heyy Cachiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef xcachet het volgende:
Theo Bos woont hier om de hoek, geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |