Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was de link naar jouw eerdere post aan het zoeken.
En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet die stillen in de gaten houden.
Alleen rare stillen. Ik was verder normaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet die stillen in de gaten houden.
Zie jij belasting als een wapen? Want dat heb ik ook bespeurd bij andere mensen die hun politieke overtuigingen uitspraken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar ze werken niet voor hun geld en ontlopen andere belastingen en lobbien om de vermogensbelasting laag te houden.
Die ken ik ook ja. De mensen die zeggen dat iedereen gek is behalve henzelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen rare stillen. Ik was verder normaal
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zie jij belasting als een wapen? Want dat heb ik ook bespeurd bij andere mensen die hun politieke overtuigingen uitspraken.
Heb je alles verkocht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Kurovski het volgende:
Begin m'n skates en Lego te missen.
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ken ik ook ja. De mensen die zeggen dat iedereen gek is behalve henzelf.
Och, dat is prima. Ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.
Hij is niet thuis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Wat is het normale hokje eigenlijk precies?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.
Ben je belazerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Jij zit er niet in. Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het normale hokje eigenlijk precies?
Steek je huis in de fik, krijg je het warm van. Mocht het mislukken ben je wel meteen in besloten kring gecremeerd...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Kooooud, wie komt me warm knuffelen.
Goede tip wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steek je huis in de fik, krijg je het warm van. Mocht het mislukken ben je wel meteen in besloten kring gecremeerd...
Daar ging ik al van uit, maar nu weet ik nog steeds niet wat dat hokje is.quote:
echt ongebruikelijk in restaurants jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef Ashqelon het volgende:
Eerst vragen of je iets te drinken wilt ipv. gewoon vragen of je weet wat je wil bestellen.
Dat laat ik aan mensen over die ervoor bevoegd zijn.quote:
Adres?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Kooooud, wie komt me warm knuffelen.
VOEDER VOEDER VOEDERBIETEL YOU KNOW MY LOVE IS TRUEquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
Bietel zit ook in het normale hokje.
Hij verwart het met de McDrive denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt ongebruikelijk in restaurants ja
kan me niet zo goed voorstellen dat 'ie een auto heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij verwart het met de McDrive denk ik.
Streef je ernaar er ook bij te horen dan? Zo werkt het nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit, maar nu weet ik nog steeds niet wat dat hokje is.
Lekker gek op de fiets er doorheen als de deur al dicht zit toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet zo goed voorstellen dat 'ie een auto heeft
:squote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef zeer het volgende:
[..]
VOEDER VOEDER VOEDERBIETEL YOU KNOW MY LOVE IS TRUE
beetje jammer voor die koe die ze er voor hebben afgeslacht heh maarja jij wel lekker wat goedkoop eten in je mikquote:
Je jaagt me trouwens de stuipen op het lijf met zulke vragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Nee, nee, nee. Mij te benauwd in zo'n hokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Streef je ernaar er ook bij te horen dan? Zo werkt het niet
Kicke!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je jaagt me trouwens de stuipen op het lijf met zulke vragen.
Is geen restaurant maar een fast food Italiaan, echt niet heel anders dan de gemiddelde donerzaak en dat hele tijd vragen of het eten smaakt is veel irritanter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:06 schreef zeer het volgende:
[..]
echt ongebruikelijk in restaurants ja
Ja maar als Ama niet komt dan hebben ze de koe voor niks geslacht en moeten ze het weg gooien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
beetje jammer voor die koe die ze er voor hebben afgeslacht heh maarja jij wel lekker wat goedkoop eten in je mik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |