Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was de link naar jouw eerdere post aan het zoeken.
En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet die stillen in de gaten houden.
Alleen rare stillen. Ik was verder normaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet die stillen in de gaten houden.
Zie jij belasting als een wapen? Want dat heb ik ook bespeurd bij andere mensen die hun politieke overtuigingen uitspraken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar ze werken niet voor hun geld en ontlopen andere belastingen en lobbien om de vermogensbelasting laag te houden.
Die ken ik ook ja. De mensen die zeggen dat iedereen gek is behalve henzelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen rare stillen. Ik was verder normaal
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zie jij belasting als een wapen? Want dat heb ik ook bespeurd bij andere mensen die hun politieke overtuigingen uitspraken.
Heb je alles verkocht?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Kurovski het volgende:
Begin m'n skates en Lego te missen.
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ken ik ook ja. De mensen die zeggen dat iedereen gek is behalve henzelf.
Och, dat is prima. Ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.
Hij is niet thuis.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Wat is het normale hokje eigenlijk precies?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen verder gek is, maar ik hoor wel in het normale hokje.
Ben je belazerd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht?
Jij zit er niet in. Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het normale hokje eigenlijk precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |