Okéquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Mij te benauwd in zo'n hokje.
Zelf controle over de afstandsbediening, wat een baas.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me niet zo goed voorstellen dat 'ie een auto heeft
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zelf controle over de afstandsbediening, wat een baas.
hij moet alleen wel constant zelf naar de koelkast lopen voor bier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een open deur dit, was hzaw er maar om dit te bevestigen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Lichaam en kleding lijkt gebaseerd op Kim K.
Hoofd is wel flink mislukt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
dat zou wel de cirkel doorbreken heh pikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar als Ama niet komt dan hebben ze de koe voor niks geslacht en moeten ze het weg gooien.
Kim kut?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
misschien maar eens zelf leren koken dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is geen restaurant maar een fast food Italiaan, echt niet heel anders dan de gemiddelde donerzaak en dat hele tijd vragen of het eten smaakt is veel irritanter.
koop jij alles cruelty free, of wel gewoon kinderarbeid?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef zeer het volgende:
[..]
beetje jammer voor die koe die ze er voor hebben afgeslacht heh maarja jij wel lekker wat goedkoop eten in je mik
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij borstelt zelfs haar haren![]()
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben snel afgeleid als ik alleen een film kijk. Verleiding om andere dingen tussendoor te doen is erg groot.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zo saai dat je ondertussen aan het fokken bent?
Echt, de poppen die ik gebruik voor het geven van EHBO lessen zien er zelfs levendiger uit.quote:
Jeetje en dan noem jij mij bejaard dat ik vla eet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Willoow het volgende:
Ik ga slapen, al veels te laat. Doei poeperds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |