Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tru, er is overigens wel een andere non-alcohol drank die ik echt lekker vind maar moet even eten halen vertel wat het is als je er over een uur nog bent.
Mwa, het kan een bewuste keuze zijn van iemand om het niet te halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat deze username nog beschikbaar was trouwens.
Ooh, ben er echt wel mee bezig hoor, om die faalangst te verminderen, maar dat is lastig, geloof me.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar om het dan maar niet te doen.
Maar bij 60 ontmoedig je het weer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, het kan een bewuste keuze zijn van iemand om het niet te halen.
En als je dan op een dag besluit dat je het toch wel wilt halen, als je weet ik veel 40-50 bent, dan juich ik dat alleen maar toe
gwn coke snuiven, lekker overmoedig worden enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh, ben er echt wel mee bezig hoor, om die faalangst te verminderen, maar dat is lastig, geloof me.
Je doet tenminste iets, de meeste mensen falen al te hard om maar iets te proberen en gaan dan janken op een forum.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh, ben er echt wel mee bezig hoor, om die faalangst te verminderen, maar dat is lastig, geloof me.
Ach POOEEEEPPP/Mapima/IDkaart/Paarsestabilo. Beetje hetzelfde idee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ik dacht dat je "POOOOEEEEP" bedoelde.
Logischquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij 60 ontmoedig je het weer?
Hoe dan? Heb ook faalangst.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je bent anders anders wel bijzonder gefixeerd moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach POOEEEEPPP/Mapima/IDkaart/Paarsestabilo. Beetje hetzelfde idee.
Ik wil een triootje met Meloewa en Mapima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach POOEEEEPPP/Mapima/IDkaart/Paarsestabilo. Beetje hetzelfde idee.
Spannend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil een triootje met Meloewa en Mapima.
Neuh, niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ah netjes. gebruik je veel van die echte vleesvervangers (gehakt/vega schijven/tofu-based)?
Dat dus. Ik ben wel paraoia. Geen schitzofreen of psychoot... Maar ja het is nog eventjes meewerken met dit systeem tot ik een eigen huisje heb. Dat is toch de stap die je van kliniek->bw->eigen huis maakt. Alleen kan het ook wel weer maanden gaan duren...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:58 schreef Drug het volgende:
[..]
just because you're paranoid, don't mean they're not after you
wat voor saus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef Kurovski het volgende:
Eten besteld, salade en sauzen zelfgemaakt.
Goed zo, iedereen is gek op alinea's.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben wel paraoia. Geen schitzofreen of psychoot... Maar ja het is nog eventjes meewerken met dit systeem tot ik een eigen huisje heb. Dat is toch de stap die je van kliniek->bw->eigen huis maakt. Alleen kan het ook wel weer maanden gaan duren...
Maar ja kan hier iig hele dagen naar buiten en mag drugs gebruiken wat ik nodig heb als antigif tegen wat ze mij hier als dwangmedicatie geven. Erg geestvernauwend werken anti-psychotica. je wordt er leeg van, veel minder jezelf en enorm veel moeite kost het om aan zelfontploooing te doen. Plus het maakt mij depri plus suicidaal vlak daarna als ik die med op heb maar niks om het tegen te werken.
Normaal zonder anti-psychotica voel ik mij zonder drugs net zo goed happie en dans ik ook over straat. Zie mijn tijd in spanje. Elke dag daar buiten helemaal los aan het gaan buiten terwijl ik in die 2,5 maand maar 3 keer blowen had gehaald.
Nuchter voelde ik mij met ineens die volledige vrijheid van zonder meds en psychiatrie zo blij dat mijn kaken gewoon heen en weer gingen zoals op mdma als ik een lekkere chickie of gast zag. Helemaal waus van het lekkere weer, vrijheid en mensen laten lachen om een dansende gek op straat met een jurkbroek aan met psychedelisch motief
Op het einde vlak voor ik ging posten nog even enters toegevoegd.![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo, iedereen is gek op alinea's.
ga jij naar die psychedelic rave in roffa in november volgens mij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben wel paraoia. Geen schitzofreen of psychoot... Maar ja het is nog eventjes meewerken met dit systeem tot ik een eigen huisje heb. Dat is toch de stap die je van kliniek->bw->eigen huis maakt. Alleen kan het ook wel weer maanden gaan duren...
Maar ja kan hier iig hele dagen naar buiten en mag drugs gebruiken wat ik nodig heb als antigif tegen wat ze mij hier als dwangmedicatie geven. Erg geestvernauwend werken anti-psychotica. je wordt er leeg van, veel minder jezelf en enorm veel moeite kost het om aan zelfontploooing te doen. Plus het maakt mij depri plus suicidaal vlak daarna als ik die med op heb maar niks om het tegen te werken.
Normaal zonder anti-psychotica voel ik mij zonder drugs net zo goed happie en dans ik ook over straat. Zie mijn tijd in spanje. Elke dag daar buiten helemaal los aan het gaan buiten terwijl ik in die 2,5 maand maar 3 keer blowen had gehaald.
Nuchter voelde ik mij met ineens die volledige vrijheid van zonder meds en psychiatrie zo blij dat mijn kaken gewoon heen en weer gingen zoals op mdma als ik een lekkere chickie of gast zag. Helemaal waus van het lekkere weer, vrijheid en mensen laten lachen om een dansende gek op straat met een jurkbroek aan met psychedelisch motief
faalangst? wat is je angst precies?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je capabel bent om auto te rijden ben je capabel dat is geen probleem.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij 60 ontmoedig je het weer?
Falen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef Drug het volgende:
[..]
faalangst? wat is je angst precies?
boven de 70 pak je de buurtbus maarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je capabel bent om auto te rijden ben je capabel dat is geen probleem.
Wel vind ik (En dat heb ik al meerdere malen gemeld) Dat ze wat moeten doen aan die keuringen voor 70+ers Die moeten in mijn ogen 1x per jaar (Het kan hard gaan boven de 70) Herkeurd worden.
En vind ook dat het wat anders moet zijn dan alleen dingen testen als je ogen en bepaalde kennis van regels. Maar dat er ook een stuk gereden moet worden met deze ouderen want je kan wel goede kennis hebben van regels op je 75e en goede ogen en dergelijk, maar als je half bibberend en zwetend op de snelweg invoegt met 80 terwijl de rest van het verkeer 130 rijd is dat iets wat je hebt gemist bij de huidige keuring. En dat is potentieel levensbedreigend.
Mensen boven de 70 moeten gewoon sterven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je capabel bent om auto te rijden ben je capabel dat is geen probleem.
Wel vind ik (En dat heb ik al meerdere malen gemeld) Dat ze wat moeten doen aan die keuringen voor 70+ers Die moeten in mijn ogen 1x per jaar (Het kan hard gaan boven de 70) Herkeurd worden.
En vind ook dat het wat anders moet zijn dan alleen dingen testen als je ogen en bepaalde kennis van regels. Maar dat er ook een stuk gereden moet worden met deze ouderen want je kan wel goede kennis hebben van regels op je 75e en goede ogen en dergelijk, maar als je half bibberend en zwetend op de snelweg invoegt met 80 terwijl de rest van het verkeer 130 rijd is dat iets wat je hebt gemist bij de huidige keuring. En dat is potentieel levensbedreigend.
meer groenten? kikkererwten/bonenachtige shit? ben benieuwd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, niet echt eigenlijk.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mensen boven de 70 moeten gewoon sterven.
Leuk is dat he?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
boh wil echt dingen kapot schieten met m'n katapult
Link naar fb-event?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga jij naar die psychedelic rave in roffa in november volgens mij?
Angst om te falen, klinkt heelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef Drug het volgende:
[..]
faalangst? wat is je angst precies?
Koude sauzen voor bij de fish & chips. Ben vandaag op de markt geweest voor verse kruiden en wat dingetjes. Ravigotte gemaakt en een mayo+knofloof+bieslook. En een tube ketchup erbij.quote:
Nou ja, dit keer heb ik in de saus kappertjes gebruikt ter afwisseling, voor een bite iets 'peperigs'.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
meer groenten? kikkererwten/bonenachtige shit? ben benieuwd?
Kalk jij die lappen tekst op je mobiel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben lopen vanaf zuidplein naar oud bijerland![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
denk dat ik morgen even naar de dierenwinkel ga voor een paar hamsters
Eigen saus wel altijd het lekkerste, kan geen potje aan tippenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koude sauzen voor bij de fish & chips. Ben vandaag op de markt geweest voor verse kruiden en wat dingetjes. Ravigotte gemaakt en een mayo+knofloof+bieslook. En een tube ketchup erbij.
Vakantie hoeft niet veel te kosten als je een beetje plant.
Dat komt omdat je bij muziek zelfverzekerd genoeg bent dat je weet dat je niet gaat falen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Angst om te falen, klinkt heelMaar bedoel hier mee dat ik dichtklap bij examens, bij mijn rij-examens gingen er ook puur door de stress allemaal kleine dingetjes fout, was bij m`n TTT aan het zweten als een gek, voor m`n intake rijles was ik misselijk en duizelig...
Maar het gekke is dat ik hier eigenlijk geen last van heb als ik muziek maak, dan maakt het mij niet uit of ik voor 50 mensen sta of voor 500.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, kan daar echt van genieten
Als je nog goed in staat bent om je te verplaatsen met de auto moet je dat gewoon doen, maar als je angstig word op den duur en je gaat met een verschil van 60 kilometer per uur invoegen op de snelweg is het misschien tijd om te stoppen...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boven de 70 pak je de buurtbus maar
Nice, is ook geen speelgoedje meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, kan daar echt van genieten
Dus jij wil mensen eigenlijk van boven de 70 weer praktijkexamens laten nemen om de zoveel tijd?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je nog goed in staat bent om je te verplaatsen met de auto moet je dat gewoon doen, maar als je angstig word op den duur en je gaat met een verschil van 60 kilometer per uur invoegen op de snelweg is het misschien tijd om te stoppen...
Lieve drug, er zit Eiwitten 1,4 g in sla, dat betekent dat je met 4,7 kg sla genoeg eiwitten binnen krijgt. Dit lijkt heel veel maar is wel te doen, verspreid over een hele dag. Gelukkig hebben andere planten relatief meer eiwit in zich, kijk voor de grap eens naar aardappels. Al met al hoef je echt niet bang te zijn dat je te weinig eiwit binnen krijgt. Wat je dus het beste kunt doen nu is go fruit en root yourself, kleine fruitbat en begin nu met de vegan lifestyle of abundance.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:41 schreef Drug het volgende:
[..]
meer groenten? kikkererwten/bonenachtige shit? ben benieuwd?
Hehe.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
denk dat ik morgen even naar de dierenwinkel ga voor een paar hamsters
of als je 2 auto's naar z'n grootje rijdt in 2 maand tijdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je nog goed in staat bent om je te verplaatsen met de auto moet je dat gewoon doen, maar als je angstig word op den duur en je gaat met een verschil van 60 kilometer per uur invoegen op de snelweg is het misschien tijd om te stoppen...
Sws is het niet zo dat faalangst gelijk overal aanwezig hoeft te zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij muziek zelfverzekerd genoeg bent dat je weet dat je niet gaat falen.
CBR heeft geld nodig. Dus dat komt hen goed uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus jij wil mensen eigenlijk van boven de 70 weer praktijkexamens laten nemen om de zoveel tijd?
Zit wel wat in ja, maar als ik muziek maak zit ik ook wel in m`n achterhoofd met, ik ga zo falen, ik ga zo falen...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij muziek zelfverzekerd genoeg bent dat je weet dat je niet gaat falen.
Nee, vooral juist in situaties waarin gepresteerd moet worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws is het niet zo dat faalangst gelijk overal aanwezig hoeft te zijn.
ja ik gun je je vrijheid goodtripbob. ik schaam me dat ik onderdeel ben van een maatschappij waarin geen vrijheid is voor een vrolijke dansende gekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:38 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel tot op zekere hoogte, als mens denk je vaak wel na over de directe gevolgen als je iets doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja, maar als ik muziek maak zit ik ook wel in m`n achterhoofd met, ik ga zo falen, ik ga zo falen...
Maar ik vind het veel makkelijker om bijvoorbeeld voor 500 mensen te staan, dan dat ik 2 mensen 10-20 kilometer verderop moet afzetten met de auto
chaos theoriequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef KREEFTx het volgende:
Ik had dus vandaag een appel (jazz) en hier zat geen klokhuis in. Hoe kan dit?
o ja daar is het wel het weer voorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben lopen vanaf zuidplein naar oud bijerland![]()
Ja, komt het wel op neer, gewoon stukje snelweg, stukje stad, keren, parkeren, dat soort zaken.. Kijken of ze nog als zijnde rijbewijs capabel worden bevonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus jij wil mensen eigenlijk van boven de 70 weer praktijkexamens laten nemen om de zoveel tijd?
Chaos theorie??quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
chaos theorie
of steriel fruit, niet ondenkbaar
Klopt.. Maar dat is mijn zwakte denk ik, denk daar namelijk net even iets té vaak over na.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel tot op zekere hoogte, als mens denk je vaak wel na over de directe gevolgen als je iets doet.
Het weer boeit mij niet zo veel. eerder de weg vinden en dat zonder telefoon om eventuel contact op te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja daar is het wel het weer voor
Had er bij mijn rijexamen ook last van, maar verder bijna niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, vooral juist in situaties waarin gepresteerd moet worden.
misschien ben je niet bang om te falen, maar bang om te presterenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Angst om te falen, klinkt heelMaar bedoel hier mee dat ik dichtklap bij examens, bij mijn rij-examens gingen er ook puur door de stress allemaal kleine dingetjes fout, was bij m`n TTT aan het zweten als een gek, voor m`n intake rijles was ik misselijk en duizelig...
Maar het gekke is dat ik hier eigenlijk geen last van heb als ik muziek maak, dan maakt het mij niet uit of ik voor 50 mensen sta of voor 500.
wow heb je sph gedaan of zo, die komen ook met zulke onzin aankakken vaakquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
misschien ben je niet bang om te falen, maar bang om te presteren
Maar hoe werk jij nu aan je faalangst dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.. Maar dat is mijn zwakte denk ik, denk daar namelijk net even iets té vaak over na.
Is te doen hoor met een regenjas. Denk via Heinenoordtunnel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja daar is het wel het weer voor
Je wil het juist goed doen maar het brein is op dat moment een beetje afgeleid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.. Maar dat is mijn zwakte denk ik, denk daar namelijk net even iets té vaak over na.
Je had mij moeten zien tijdens mijn rijexamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Had er bij mijn rijexamen ook last van, maar verder bijna niet.
Verdommequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien ben je niet bang om te falen, maar bang om te presteren
ok chillquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dit keer heb ik in de saus kappertjes gebruikt ter afwisseling, voor een bite iets 'peperigs'.
haha lol is goed 5 kg sla. maar ik ben niet zo van de carbs dus probeer idd wel uit groenten te halen, maar mijn spieren willen eiwitten, anders krijg ik orgaanvetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Lieve drug, er zit Eiwitten 1,4 g in sla, dat betekent dat je met 4,7 kg sla genoeg eiwitten binnen krijgt. Dit lijkt heel veel maar is wel te doen, verspreid over een hele dag. Gelukkig hebben andere planten relatief meer eiwit in zich, kijk voor de grap eens naar aardappels. Al met al hoef je echt niet bang te zijn dat je te weinig eiwit binnen krijgt. Wat je dus het beste kunt doen nu is go fruit en root yourself, kleine fruitbat en begin nu met de vegan lifestyle of abundance.
Fijne avondquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef Kurovski het volgende:
Nou, eten, chillen, naar een dancing. Fijne avond.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef Kurovski het volgende:
Nou, eten, chillen, naar een dancing. Fijne avond.
Klinkt heel stom, maar ik probeer er niet meer aan te denken, zorgen dat ik op het moment dat ik moet presteren of iets moet doen wat dus iets vraagt van mij waardoor ik aan mijzelf kan gaan twijfelen gewoon aan iets anders denk, of even met iemand een praatje maak, wat ga rondneuzen op m`n telefoon, dat soort dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe werk jij nu aan je faalangst dan?
is virgin. jazz is tegenovergestelde van jizz dacht ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef KREEFTx het volgende:
Ik had dus vandaag een appel (jazz) en hier zat geen klokhuis in. Hoe kan dit?
Je hoopt gewoon dat je geen notes krijgt van Frankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nu jij het quote moet ik ook lachen.
oh pls maak jezelf niks wijs, er zijn bodybuilders en sumoworstelaars die vegan levenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef Drug het volgende:
[..]
haha lol is goed 5 kg sla. maar ik ben niet zo van de carbs dus probeer idd wel uit groenten te halen, maar mijn spieren willen eiwitten, anders krijg ik orgaanvet
Ik hoop juist altijd dat ik weer eens een note krijg, duurt alleen altijd zolang.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hoopt gewoon dat je geen notes krijgt van Frank
nee onze gezinscoach zei dat een keer tegen mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wow heb je sph gedaan of zo, die komen ook met zulke onzin aankakken vaak
sph, wat ik je zeiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef Drug het volgende:
[..]
nee onze gezinscoach zei dat een keer tegen mij
ja i know. sws dwingt het me om healthier te eten dan b4quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls maak jezelf niks wijs, er zijn bodybuilders en sumoworstelaars die vegan leven
en je moet je eens voorstellen dat die 5 kg sla voor 90% uit water bestaat, je hoeft dus maar een halve kg droge stof aan groenten binnen te krijgen om je eiwit binnen te krijgen
kijk eens wat yt filmpjes over het onderwerp, eiwit is echt geen enkel probleem
Laat er eens een dokter naar kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
aargh gvd daar gaat m'n pens weer. hoerenzooi
Gelukkig heb je het nu en niet vlak voor je terug moet, dan was je helemaal niet vrolijk geworden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
aargh gvd daar gaat m'n pens weer. hoerenzooi
housesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom gaat het hier altijd over braddi gvd
Jaloers zeker afgunstige zandbakkutquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
hij is onze youtube idoolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
ja toen was het al begonnen hoor maar tijdens de vluchten viel het gelukkig mee, wel een moeilijk ranzige scheet gelaten in die slurf voordat we vliegtuig in gingen hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het nu en niet vlak voor je terug moet, dan was je helemaal niet vrolijk geworden.
misschien dat je je hier dan ook wat beter weet te gedragenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i know. sws dwingt het me om healthier te eten dan b4
nee joh ben geen pussyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat er eens een dokter naar kijken.
houd je krampachtig bijdehante hoerenbekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaloers zeker afgunstige zandbakkut
Disfunctioneel gezin?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef Drug het volgende:
[..]
nee onze gezinscoach zei dat een keer tegen mij
pewpewpewquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
houd je krampachtig bijdehante hoerenbek
wt kom je doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja toen was het al begonnen hoor maar tijdens de vluchten viel het gelukkig mee, wel een moeilijk ranzige scheet gelaten in die slurf voordat we vliegtuig in gingen hehe
Wat ga je kleuren?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even kleuren, ik kom jullie later vanavond wel weer lastig vallen![]()
benieuwt naar je tietenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goed, verhuisd, nieuwe baan, nieuwe tieten echt fantastisch
jij?
Vraag me af of ze er nu wat aan doen eigenlijk. Denk dat hij eerder te horen krijgt dat hij het nog een paar dagen moet aankijken.quote:
Wees blij dat 'ie interesse toont zure.quote:
haha nee maar srs, zat wel te denken dat die consumer cruelty best invloed heeft op de moraal van de mensheidquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien dat je je hier dan ook wat beter weet te gedragen
hou je bek tegen housesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wees blij dat 'ie interesse toont zure.
wie ben jijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wees blij dat 'ie interesse toont zure.
joh zou je denken dat kilo's angst hormonen bijdragen aan je geestelijke welzijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee maar srs, zat wel te denken dat die consumer cruelty best invloed heeft op de moraal van de mensheid
Wie weet is het wel makkelijk te verhelpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of ze er nu wat aan doen eigenlijk. Denk dat hij eerder te horen krijgt dat hij het nog een paar dagen moet aankijken.
oh fijn dat ze niet meer zo inimini zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb nu normaal formaat tepels
okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry ik hoorde dat je nieuwe tieten had dus ik doe weer normaal
pics van resultaatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even kleuren, ik kom jullie later vanavond wel weer lastig vallen![]()
Wat is steriel fruit dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
chaos theorie
of steriel fruit, niet ondenkbaar
neem je de vegan slagroom mee?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:03 schreef zeer het volgende:
[..]
oh fijn dat ze niet meer zo inimini zijn
ben niet bekend met die hormonen tbhquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef zeer het volgende:
[..]
joh zou je denken dat kilo's angst hormonen bijdragen aan je geestelijke welzijn
checkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
neem je de vegan slagroom mee?
Hoe krijg je het voor elkaar om niet je ijsje maar de achtergrond scherp er op te krijgen?quote:
oh wow wist niet dat je zo slecht opgeleid wasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ben niet bekend met die hormonen tbh
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Een gezinscoach voor een wees.dat is wel erg wreed.
dat is kunst joh met je hokjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om niet je ijsje maar de achtergrond scherp er op te krijgen?![]()
Mapima, nu ook te boeken als fotograaf.
weeshuis was vol. asielzoekers (bosnie toen).quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Een gezinscoach voor een wees.dat is wel erg wreed.
dzekoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
weeshuis was vol. asielzoekers (bosnie toen).
inb4 puntenjager die jou voor kneus komt uitmaken omdat dat bij uitstek het woord is dat hem het hardst raakt en nu denk hij dat dit voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:03 schreef TARDIS. het volgende:
krijg altijd zin om puntenjager een dreigbrief te sturen als houses weer eens ten tonele verschijnt
heb je ook een litteken tussen je ogen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
weeshuis was vol. asielzoekers (bosnie toen).
boeiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef zeer het volgende:
[..]
oh wow wist niet dat je zo slecht opgeleid was
kneus is ook wel een goed scheldwoord, raakt mij altijd in mijn kernquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 puntenjager die jou voor kneus komt uitmaken omdat dat bij uitstek het woord is dat hem het hardst raakt en nu denk hij dat dit voor iedereen geldt.
maak jij jezelf vooral niks wijsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
Grappig hoe mad Braddie altijd wordt van Mapima. In de vlogreeks ook al. Zeker aandachtshoerconcurrentie.
Die is al met meerdere pseudoniemen teruggekomen.quote:
nee wel eldersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je ook een litteken tussen je ogen?
Komt omdat Maps betere liedjes maakt dan Braddie vlogs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
Grappig hoe mad Braddie altijd wordt van Mapima. In de vlogreeks ook al. Zeker aandachtshoerconcurrentie.
verrekte kutkneus klinkt wel lekker hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kneus is ook wel een goed scheldwoord, raakt mij altijd in mijn kern
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat Maps betere liedjes maakt dan Braddie vlogs.
fluister je dat in het oor van je sekspartner als je klaarkomtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
verrekte kutkneus klinkt wel lekker he
sinds wanneer ben jij part of the gangquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die is al met meerdere pseudoniemen teruggekomen.
Eerst was het PaarseStabilo, en nu is het IDkaart. Maar ze denkt dat wij het niet doorhebben
Gelukkig maar dan dat ik wel betere muzikale skills heb, dan Mapima haar Instagram populair is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat Maps betere liedjes maakt dan Braddie vlogs.
Part of the gang ook echtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij part of the gang
Nee, ik meld gewoon netjes dat ik klaar benquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
fluister je dat in het oor van je sekspartner als je klaarkomt
liever niet eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Part of the gang ook echt
Niet zo zeer part of the gang (Word nog steeds genoeg afgezeken) Maar ik post hier ook, right?
hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik meld gewoon netjes dat ik klaar ben
Naar mijn weten mag ze trouwens gewoon posten.quote:
je zou kunnen uitloggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Achja, sommige dingen doe je niets aan.
Blijkbaar. Ik ben zelf niet zo goed meer op de hoogtequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Part of the gang ook echt
Niet zo zeer part of the gang (Word nog steeds genoeg afgezeken) Maar ik post hier ook, right?
een echte droomvrouwquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik meld gewoon netjes dat ik klaar ben
ja dat zal wel, anders kon ze dat immers nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar mijn weten mag ze trouwens gewoon posten.
Post hier al af en aan sinds 2007.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben zelf niet zo goed meer op de hoogte
wil je in het google doc bestandje met de excellijstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben zelf niet zo goed meer op de hoogte
Ja maar met bepaalde mensen hier heeft hij heel soms goede gesprekken, dus daarom blijft hij. Al mag hij de meerderheid totaal niet.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dat zal wel, anders kon ze dat immers niet
Waarom ben je nooit gestopt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Post hier al af en aan sinds 2007.
Inb4 dat je door je rug gaat en een maand plat op bed moet liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Crosstrainer staat hier morgenmiddag
Gaat nog leuk worden dat ding bij die mensen naar beneden te tillen, 2 man + wenteltrap + 60 kilo aan crosstrainer
Nou... dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dat zal wel, anders kon ze dat immers niet
Heb zo nu en dan een pauze ingelast, of werd weer eens mad en ging wegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit gestopt?
Ach over 3 maanden komen mensen 'm weer bij jou wegtillenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gaat nog leuk worden dat ding bij die mensen naar beneden te tillen, 2 man + wenteltrap + 60 kilo aan crosstrainer
dat moet je me uitleggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... dat is niet helemaal waar.
bedankt broederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb zo nu en dan een pauze ingelast, of werd weer eens mad en ging weg
Heb het hier echt al meerdere keren over gehad, maar ben vooral heel eenzaam, en wat Chai zegt, met een aantal users hier kan ik het best goed vinden en heb ik best leuke gesprekken, dat laat mij terugkomen.
En ondanks dat ik best vaak word afgezeken vind ik het hier wel het leukst eigenlijk van elke SC.
Met twee kapotte knieën.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 dat je door je rug gaat en een maand plat op bed moet liggen
waarom blijf je met een been op de crosstrainer staan terwijl ze hem naar beneden tillen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik ben ook eenzaam Braddiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb het hier echt al meerdere keren over gehad, maar ben vooral heel eenzaam, en wat Chai zegt, met een aantal users hier kan ik het best goed vinden en heb ik best leuke gesprekken, dat laat mij terugkomen.
En ondanks dat ik best vaak word afgezeken vind ik het hier wel het leukst eigenlijk van elke SC.
Verwacht ik niet, hooguit dat ik een tree mis en mezelf een hartstilstand schrik of op m`n muil ga.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 dat je door je rug gaat en een maand plat op bed moet liggen
waarom neem je je telefoon dan nooit op gvdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben ook eenzaam Braddie
Dan weegt het ding 61 kilo door het stof was er op zit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ach over 3 maanden komen mensen 'm weer bij jou wegtillen
niks aan de hand dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, hooguit dat ik een tree mis en mezelf een hartstilstand schrik of op m`n muil ga.
(Had 4 jaar geleden wondroos aan m`n enkel, toen moest ik srs wel 3 maanden op de bank liggen, mocht alleen staan/lopen als het écht nodig was en niet meer dan 100 meter per dag)
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent wel een toffe user !
Eenzaamheid en social anxiety is een bitch van een combinatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom neem je je telefoon dan nooit op gvd
Groetjes en een recept voor een antibioticakuurtje terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes van madeliefff en Opso.
En ik Braddie? EN IK?!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent wel een toffe user !
Jouw aanwezigheid valt ook het beste te omschrijven als permanente tijdelijkheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hardop Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid valt ook het beste te omschrijven als permanente tijdelijkheid.
ja dat blijkt ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eenzaamheid en social anxiety is een bitch van een combinatie.
'Hallo, ik ben Chai en ik ben eenzaam'quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
Besef me nu dat ik blijkbaar onderdeel uitmaak van een internetgroep tegen eenzaamheid. Voel me nu een beetje gepityfucked.
deze internetgroep gaat over hardheid en sommige users kunnen dat niet helemaal aanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
Besef me nu dat ik blijkbaar onderdeel uitmaak van een internetgroep tegen eenzaamheid. Voel me nu een beetje gepityfucked.
inb4 braddie die metquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'Hallo, ik ben Chai en ik ben eenzaam'
in koor: 'Hallo Chai'
dacht ik al jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben niet eenzaam ik kom hier gewoon gemeen doen tegen willekeurige mensen omdat ik dat in het echt niet durf.
Hardopquote:
Goed dat je dat nog kan, dacht dat je het laatste restje verstand wel zou hebben verdronken ondertussen.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
om te gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere
xDquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog kan, dacht dat je het laatste restje verstand wel zou hebben verdronken ondertussen.
Lijkt mij beangstigend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje van me kan die zo perfect nadoen he, heerlijk
deel even wat aangifteformulieren uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga even m'n maag aanklagen voor mishandeling hoor
oh haha shit sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
deze banken zijn reteduur, wil je mij expres vernederen ofzo
Is dit jouw maatje? (0:56)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje van me kan die zo perfect nadoen he, heerlijk
Hij had wel even mogen vertellen dat ie op tv kwamquote:
quote:
Gevatte opmerkingquote:Dit is de afstandsbediening, Johnny
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
jij zou ook leuk zijn met johnny denk ik
Wel mooi dat hij zo van kleine dingen kan genieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
stel me altijd voor dat braddies hardop een nerveus giecheltje is
HAHAquote:
net zo mooi als een zonsopgang terwijl je nog slaaptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij zo van kleine dingen kan genieten.
Laat maar...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie jouw niveau ligt wel iets hoger dan de gemiddelde gast daar denk ik
Sommige opmerkingen mogen best om gelachen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
HARDEDOPquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen mogen best om gelachen worden
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk nou eens niet in hokjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jezus Mapima, post dit op Instagram of zo.
Moest wel glimlachen anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jezus Mapima, post dit op Instagram of zo.
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie nog op vakantie, vrienden?
ja volgend weekend ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL warenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutleef zegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
ja en dan in de herfst en kerstvakantie ook
Waarom zo negatiefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
(Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
jij hebt iedere dag vakantie toch? :Squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
ga met zo'n singlereis mee danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
Purmerend wat schattig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
stad van de liefde lekker romantisch even met z'n tweetjes weg
cutequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
stad van de liefde lekker romantisch even met z'n tweetjes weg
Allebei.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef IDkaart het volgende:
Deze is heel dubbelzinnig.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen nog steeds niet welke ik moet gaan maken voor een verjaardag.
Vind ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Drenthe is gewoon hartstikke mooi toch
Ik voor november vrij gevraagd, zuid amerikaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou ze allemaal in mijn mond nemen en genieten terwijl ik ze voel groeien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |