Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tru, er is overigens wel een andere non-alcohol drank die ik echt lekker vind maar moet even eten halen vertel wat het is als je er over een uur nog bent.
Mwa, het kan een bewuste keuze zijn van iemand om het niet te halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een volwassen man zonder rijbewijs kan ik moeilijk serieus nemen, kweenie
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat deze username nog beschikbaar was trouwens.
Ooh, ben er echt wel mee bezig hoor, om die faalangst te verminderen, maar dat is lastig, geloof me.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar om het dan maar niet te doen.
Maar bij 60 ontmoedig je het weer?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, het kan een bewuste keuze zijn van iemand om het niet te halen.
En als je dan op een dag besluit dat je het toch wel wilt halen, als je weet ik veel 40-50 bent, dan juich ik dat alleen maar toe
gwn coke snuiven, lekker overmoedig worden enzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh, ben er echt wel mee bezig hoor, om die faalangst te verminderen, maar dat is lastig, geloof me.
Je doet tenminste iets, de meeste mensen falen al te hard om maar iets te proberen en gaan dan janken op een forum.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh, ben er echt wel mee bezig hoor, om die faalangst te verminderen, maar dat is lastig, geloof me.
Ach POOEEEEPPP/Mapima/IDkaart/Paarsestabilo. Beetje hetzelfde idee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ik dacht dat je "POOOOEEEEP" bedoelde.
Logischquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij 60 ontmoedig je het weer?
Hoe dan? Heb ook faalangst.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je bent anders anders wel bijzonder gefixeerd moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach POOEEEEPPP/Mapima/IDkaart/Paarsestabilo. Beetje hetzelfde idee.
Ik wil een triootje met Meloewa en Mapima.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach POOEEEEPPP/Mapima/IDkaart/Paarsestabilo. Beetje hetzelfde idee.
Spannend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil een triootje met Meloewa en Mapima.
Neuh, niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:36 schreef Drug het volgende:
[..]
ah netjes. gebruik je veel van die echte vleesvervangers (gehakt/vega schijven/tofu-based)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |