Lijkt mij beangstigend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje van me kan die zo perfect nadoen he, heerlijk
deel even wat aangifteformulieren uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga even m'n maag aanklagen voor mishandeling hoor
oh haha shit sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
deze banken zijn reteduur, wil je mij expres vernederen ofzo
Is dit jouw maatje? (0:56)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje van me kan die zo perfect nadoen he, heerlijk
Hij had wel even mogen vertellen dat ie op tv kwamquote:
quote:
Gevatte opmerkingquote:Dit is de afstandsbediening, Johnny
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
jij zou ook leuk zijn met johnny denk ik
Wel mooi dat hij zo van kleine dingen kan genieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
stel me altijd voor dat braddies hardop een nerveus giecheltje is
HAHAquote:
net zo mooi als een zonsopgang terwijl je nog slaaptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij zo van kleine dingen kan genieten.
Laat maar...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie jouw niveau ligt wel iets hoger dan de gemiddelde gast daar denk ik
Sommige opmerkingen mogen best om gelachen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
HARDEDOPquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen mogen best om gelachen worden
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk nou eens niet in hokjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jezus Mapima, post dit op Instagram of zo.
Moest wel glimlachen anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jezus Mapima, post dit op Instagram of zo.
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie nog op vakantie, vrienden?
ja volgend weekend ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL warenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutleef zegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
ja en dan in de herfst en kerstvakantie ook
Waarom zo negatiefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
(Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
jij hebt iedere dag vakantie toch? :Squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
ga met zo'n singlereis mee danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
Purmerend wat schattig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
stad van de liefde lekker romantisch even met z'n tweetjes weg
cutequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
stad van de liefde lekker romantisch even met z'n tweetjes weg
Allebei.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef IDkaart het volgende:
Deze is heel dubbelzinnig.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen nog steeds niet welke ik moet gaan maken voor een verjaardag.
Vind ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Drenthe is gewoon hartstikke mooi toch
Ik voor november vrij gevraagd, zuid amerikaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |