Post hier al af en aan sinds 2007.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben zelf niet zo goed meer op de hoogte
wil je in het google doc bestandje met de excellijstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ben zelf niet zo goed meer op de hoogte
Ja maar met bepaalde mensen hier heeft hij heel soms goede gesprekken, dus daarom blijft hij. Al mag hij de meerderheid totaal niet.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dat zal wel, anders kon ze dat immers niet
Waarom ben je nooit gestopt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Post hier al af en aan sinds 2007.
Inb4 dat je door je rug gaat en een maand plat op bed moet liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Crosstrainer staat hier morgenmiddag
Gaat nog leuk worden dat ding bij die mensen naar beneden te tillen, 2 man + wenteltrap + 60 kilo aan crosstrainer
Nou... dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:11 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dat zal wel, anders kon ze dat immers niet
Heb zo nu en dan een pauze ingelast, of werd weer eens mad en ging wegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit gestopt?
Ach over 3 maanden komen mensen 'm weer bij jou wegtillenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gaat nog leuk worden dat ding bij die mensen naar beneden te tillen, 2 man + wenteltrap + 60 kilo aan crosstrainer
dat moet je me uitleggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... dat is niet helemaal waar.
bedankt broederquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb zo nu en dan een pauze ingelast, of werd weer eens mad en ging weg
Heb het hier echt al meerdere keren over gehad, maar ben vooral heel eenzaam, en wat Chai zegt, met een aantal users hier kan ik het best goed vinden en heb ik best leuke gesprekken, dat laat mij terugkomen.
En ondanks dat ik best vaak word afgezeken vind ik het hier wel het leukst eigenlijk van elke SC.
Met twee kapotte knieën.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 dat je door je rug gaat en een maand plat op bed moet liggen
waarom blijf je met een been op de crosstrainer staan terwijl ze hem naar beneden tillen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik ben ook eenzaam Braddiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb het hier echt al meerdere keren over gehad, maar ben vooral heel eenzaam, en wat Chai zegt, met een aantal users hier kan ik het best goed vinden en heb ik best leuke gesprekken, dat laat mij terugkomen.
En ondanks dat ik best vaak word afgezeken vind ik het hier wel het leukst eigenlijk van elke SC.
Verwacht ik niet, hooguit dat ik een tree mis en mezelf een hartstilstand schrik of op m`n muil ga.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Inb4 dat je door je rug gaat en een maand plat op bed moet liggen
waarom neem je je telefoon dan nooit op gvdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben ook eenzaam Braddie
Dan weegt het ding 61 kilo door het stof was er op zit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ach over 3 maanden komen mensen 'm weer bij jou wegtillen
niks aan de hand dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, hooguit dat ik een tree mis en mezelf een hartstilstand schrik of op m`n muil ga.
(Had 4 jaar geleden wondroos aan m`n enkel, toen moest ik srs wel 3 maanden op de bank liggen, mocht alleen staan/lopen als het écht nodig was en niet meer dan 100 meter per dag)
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent wel een toffe user !
Eenzaamheid en social anxiety is een bitch van een combinatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom neem je je telefoon dan nooit op gvd
Groetjes en een recept voor een antibioticakuurtje terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes van madeliefff en Opso.
En ik Braddie? EN IK?!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen probleem, jij bent wel een toffe user !
Jouw aanwezigheid valt ook het beste te omschrijven als permanente tijdelijkheid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hardop Frank.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid valt ook het beste te omschrijven als permanente tijdelijkheid.
ja dat blijkt ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eenzaamheid en social anxiety is een bitch van een combinatie.
'Hallo, ik ben Chai en ik ben eenzaam'quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
Besef me nu dat ik blijkbaar onderdeel uitmaak van een internetgroep tegen eenzaamheid. Voel me nu een beetje gepityfucked.
deze internetgroep gaat over hardheid en sommige users kunnen dat niet helemaal aanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
Besef me nu dat ik blijkbaar onderdeel uitmaak van een internetgroep tegen eenzaamheid. Voel me nu een beetje gepityfucked.
inb4 braddie die metquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'Hallo, ik ben Chai en ik ben eenzaam'
in koor: 'Hallo Chai'
dacht ik al jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben niet eenzaam ik kom hier gewoon gemeen doen tegen willekeurige mensen omdat ik dat in het echt niet durf.
Hardopquote:
Goed dat je dat nog kan, dacht dat je het laatste restje verstand wel zou hebben verdronken ondertussen.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
om te gieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere
xDquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goed dat je dat nog kan, dacht dat je het laatste restje verstand wel zou hebben verdronken ondertussen.
Lijkt mij beangstigend.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje van me kan die zo perfect nadoen he, heerlijk
deel even wat aangifteformulieren uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga even m'n maag aanklagen voor mishandeling hoor
oh haha shit sorryquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
deze banken zijn reteduur, wil je mij expres vernederen ofzo
Is dit jouw maatje? (0:56)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maatje van me kan die zo perfect nadoen he, heerlijk
Hij had wel even mogen vertellen dat ie op tv kwamquote:
quote:
Gevatte opmerkingquote:Dit is de afstandsbediening, Johnny
Ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:32 schreef zeer het volgende:
[..]
jij zou ook leuk zijn met johnny denk ik
Wel mooi dat hij zo van kleine dingen kan genieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
stel me altijd voor dat braddies hardop een nerveus giecheltje is
HAHAquote:
net zo mooi als een zonsopgang terwijl je nog slaaptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij zo van kleine dingen kan genieten.
Laat maar...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie jouw niveau ligt wel iets hoger dan de gemiddelde gast daar denk ik
Sommige opmerkingen mogen best om gelachen wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
HARDEDOPquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen mogen best om gelachen worden
een kinderhand is snel gevuldquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk nou eens niet in hokjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jezus Mapima, post dit op Instagram of zo.
Moest wel glimlachen anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jezus Mapima, post dit op Instagram of zo.
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie nog op vakantie, vrienden?
ja volgend weekend ;squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL warenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een kutleef zegquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
ja en dan in de herfst en kerstvakantie ook
Waarom zo negatiefquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
(Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
jij hebt iedere dag vakantie toch? :Squote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
ga met zo'n singlereis mee danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hooguit weer een dagje ergens heen, maar jammer genoeg niet op vakantie (Is al het 12e jaar dat al m`n vakanties in NL waren)
Purmerend wat schattig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
stad van de liefde lekker romantisch even met z'n tweetjes weg
cutequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
stad van de liefde lekker romantisch even met z'n tweetjes weg
Allebei.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef IDkaart het volgende:
Deze is heel dubbelzinnig.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen nog steeds niet welke ik moet gaan maken voor een verjaardag.
Vind ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Drenthe is gewoon hartstikke mooi toch
Ik voor november vrij gevraagd, zuid amerikaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |