kneus is ook wel een goed scheldwoord, raakt mij altijd in mijn kernquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
inb4 puntenjager die jou voor kneus komt uitmaken omdat dat bij uitstek het woord is dat hem het hardst raakt en nu denk hij dat dit voor iedereen geldt.
maak jij jezelf vooral niks wijsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
Grappig hoe mad Braddie altijd wordt van Mapima. In de vlogreeks ook al. Zeker aandachtshoerconcurrentie.
Die is al met meerdere pseudoniemen teruggekomen.quote:
nee wel eldersquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je ook een litteken tussen je ogen?
Komt omdat Maps betere liedjes maakt dan Braddie vlogs.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
Grappig hoe mad Braddie altijd wordt van Mapima. In de vlogreeks ook al. Zeker aandachtshoerconcurrentie.
verrekte kutkneus klinkt wel lekker hequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kneus is ook wel een goed scheldwoord, raakt mij altijd in mijn kern
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat Maps betere liedjes maakt dan Braddie vlogs.
fluister je dat in het oor van je sekspartner als je klaarkomtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
verrekte kutkneus klinkt wel lekker he
sinds wanneer ben jij part of the gangquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die is al met meerdere pseudoniemen teruggekomen.
Eerst was het PaarseStabilo, en nu is het IDkaart. Maar ze denkt dat wij het niet doorhebben
Gelukkig maar dan dat ik wel betere muzikale skills heb, dan Mapima haar Instagram populair is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat Maps betere liedjes maakt dan Braddie vlogs.
Part of the gang ook echtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij part of the gang
Nee, ik meld gewoon netjes dat ik klaar benquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
fluister je dat in het oor van je sekspartner als je klaarkomt
liever niet eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Part of the gang ook echt
Niet zo zeer part of the gang (Word nog steeds genoeg afgezeken) Maar ik post hier ook, right?
hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik meld gewoon netjes dat ik klaar ben
Naar mijn weten mag ze trouwens gewoon posten.quote:
je zou kunnen uitloggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Achja, sommige dingen doe je niets aan.
Blijkbaar. Ik ben zelf niet zo goed meer op de hoogtequote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Part of the gang ook echt
Niet zo zeer part of the gang (Word nog steeds genoeg afgezeken) Maar ik post hier ook, right?
een echte droomvrouwquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik meld gewoon netjes dat ik klaar ben
ja dat zal wel, anders kon ze dat immers nietquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar mijn weten mag ze trouwens gewoon posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |