chaos theoriequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef KREEFTx het volgende:
Ik had dus vandaag een appel (jazz) en hier zat geen klokhuis in. Hoe kan dit?
o ja daar is het wel het weer voorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:39 schreef goodtripbob het volgende:
Ik ben lopen vanaf zuidplein naar oud bijerland![]()
Ja, komt het wel op neer, gewoon stukje snelweg, stukje stad, keren, parkeren, dat soort zaken.. Kijken of ze nog als zijnde rijbewijs capabel worden bevonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dus jij wil mensen eigenlijk van boven de 70 weer praktijkexamens laten nemen om de zoveel tijd?
Chaos theorie??quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
chaos theorie
of steriel fruit, niet ondenkbaar
Klopt.. Maar dat is mijn zwakte denk ik, denk daar namelijk net even iets té vaak over na.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen wel tot op zekere hoogte, als mens denk je vaak wel na over de directe gevolgen als je iets doet.
Het weer boeit mij niet zo veel. eerder de weg vinden en dat zonder telefoon om eventuel contact op te nemenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja daar is het wel het weer voor
Had er bij mijn rijexamen ook last van, maar verder bijna niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, vooral juist in situaties waarin gepresteerd moet worden.
misschien ben je niet bang om te falen, maar bang om te presterenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Angst om te falen, klinkt heelMaar bedoel hier mee dat ik dichtklap bij examens, bij mijn rij-examens gingen er ook puur door de stress allemaal kleine dingetjes fout, was bij m`n TTT aan het zweten als een gek, voor m`n intake rijles was ik misselijk en duizelig...
Maar het gekke is dat ik hier eigenlijk geen last van heb als ik muziek maak, dan maakt het mij niet uit of ik voor 50 mensen sta of voor 500.
wow heb je sph gedaan of zo, die komen ook met zulke onzin aankakken vaakquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
misschien ben je niet bang om te falen, maar bang om te presteren
Maar hoe werk jij nu aan je faalangst dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.. Maar dat is mijn zwakte denk ik, denk daar namelijk net even iets té vaak over na.
Is te doen hoor met een regenjas. Denk via Heinenoordtunnel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja daar is het wel het weer voor
Je wil het juist goed doen maar het brein is op dat moment een beetje afgeleid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.. Maar dat is mijn zwakte denk ik, denk daar namelijk net even iets té vaak over na.
Je had mij moeten zien tijdens mijn rijexamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Had er bij mijn rijexamen ook last van, maar verder bijna niet.
Verdommequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien ben je niet bang om te falen, maar bang om te presteren
ok chillquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dit keer heb ik in de saus kappertjes gebruikt ter afwisseling, voor een bite iets 'peperigs'.
haha lol is goed 5 kg sla. maar ik ben niet zo van de carbs dus probeer idd wel uit groenten te halen, maar mijn spieren willen eiwitten, anders krijg ik orgaanvetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Lieve drug, er zit Eiwitten 1,4 g in sla, dat betekent dat je met 4,7 kg sla genoeg eiwitten binnen krijgt. Dit lijkt heel veel maar is wel te doen, verspreid over een hele dag. Gelukkig hebben andere planten relatief meer eiwit in zich, kijk voor de grap eens naar aardappels. Al met al hoef je echt niet bang te zijn dat je te weinig eiwit binnen krijgt. Wat je dus het beste kunt doen nu is go fruit en root yourself, kleine fruitbat en begin nu met de vegan lifestyle of abundance.
Fijne avondquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef Kurovski het volgende:
Nou, eten, chillen, naar een dancing. Fijne avond.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef Kurovski het volgende:
Nou, eten, chillen, naar een dancing. Fijne avond.
Klinkt heel stom, maar ik probeer er niet meer aan te denken, zorgen dat ik op het moment dat ik moet presteren of iets moet doen wat dus iets vraagt van mij waardoor ik aan mijzelf kan gaan twijfelen gewoon aan iets anders denk, of even met iemand een praatje maak, wat ga rondneuzen op m`n telefoon, dat soort dingen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe werk jij nu aan je faalangst dan?
is virgin. jazz is tegenovergestelde van jizz dacht ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:46 schreef KREEFTx het volgende:
Ik had dus vandaag een appel (jazz) en hier zat geen klokhuis in. Hoe kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |