Je hoopt gewoon dat je geen notes krijgt van Frankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Nu jij het quote moet ik ook lachen.
oh pls maak jezelf niks wijs, er zijn bodybuilders en sumoworstelaars die vegan levenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef Drug het volgende:
[..]
haha lol is goed 5 kg sla. maar ik ben niet zo van de carbs dus probeer idd wel uit groenten te halen, maar mijn spieren willen eiwitten, anders krijg ik orgaanvet
Ik hoop juist altijd dat ik weer eens een note krijg, duurt alleen altijd zolang.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hoopt gewoon dat je geen notes krijgt van Frank
nee onze gezinscoach zei dat een keer tegen mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wow heb je sph gedaan of zo, die komen ook met zulke onzin aankakken vaak
sph, wat ik je zeiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef Drug het volgende:
[..]
nee onze gezinscoach zei dat een keer tegen mij
ja i know. sws dwingt het me om healthier te eten dan b4quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:55 schreef zeer het volgende:
[..]
oh pls maak jezelf niks wijs, er zijn bodybuilders en sumoworstelaars die vegan leven
en je moet je eens voorstellen dat die 5 kg sla voor 90% uit water bestaat, je hoeft dus maar een halve kg droge stof aan groenten binnen te krijgen om je eiwit binnen te krijgen
kijk eens wat yt filmpjes over het onderwerp, eiwit is echt geen enkel probleem
Laat er eens een dokter naar kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
aargh gvd daar gaat m'n pens weer. hoerenzooi
Gelukkig heb je het nu en niet vlak voor je terug moet, dan was je helemaal niet vrolijk geworden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
aargh gvd daar gaat m'n pens weer. hoerenzooi
housesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom gaat het hier altijd over braddi gvd
Jaloers zeker afgunstige zandbakkutquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
hij is onze youtube idoolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
ja toen was het al begonnen hoor maar tijdens de vluchten viel het gelukkig mee, wel een moeilijk ranzige scheet gelaten in die slurf voordat we vliegtuig in gingen hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het nu en niet vlak voor je terug moet, dan was je helemaal niet vrolijk geworden.
misschien dat je je hier dan ook wat beter weet te gedragenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ja i know. sws dwingt het me om healthier te eten dan b4
nee joh ben geen pussyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat er eens een dokter naar kijken.
houd je krampachtig bijdehante hoerenbekquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaloers zeker afgunstige zandbakkut
Disfunctioneel gezin?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef Drug het volgende:
[..]
nee onze gezinscoach zei dat een keer tegen mij
pewpewpewquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
houd je krampachtig bijdehante hoerenbek
wt kom je doenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja toen was het al begonnen hoor maar tijdens de vluchten viel het gelukkig mee, wel een moeilijk ranzige scheet gelaten in die slurf voordat we vliegtuig in gingen hehe
Wat ga je kleuren?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even kleuren, ik kom jullie later vanavond wel weer lastig vallen![]()
benieuwt naar je tietenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Goed, verhuisd, nieuwe baan, nieuwe tieten echt fantastisch
jij?
Vraag me af of ze er nu wat aan doen eigenlijk. Denk dat hij eerder te horen krijgt dat hij het nog een paar dagen moet aankijken.quote:
Wees blij dat 'ie interesse toont zure.quote:
haha nee maar srs, zat wel te denken dat die consumer cruelty best invloed heeft op de moraal van de mensheidquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien dat je je hier dan ook wat beter weet te gedragen
hou je bek tegen housesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wees blij dat 'ie interesse toont zure.
wie ben jijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wees blij dat 'ie interesse toont zure.
joh zou je denken dat kilo's angst hormonen bijdragen aan je geestelijke welzijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nee maar srs, zat wel te denken dat die consumer cruelty best invloed heeft op de moraal van de mensheid
Wie weet is het wel makkelijk te verhelpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of ze er nu wat aan doen eigenlijk. Denk dat hij eerder te horen krijgt dat hij het nog een paar dagen moet aankijken.
oh fijn dat ze niet meer zo inimini zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb nu normaal formaat tepels
okquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sorry ik hoorde dat je nieuwe tieten had dus ik doe weer normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |