Ken paard en ruiter al vanaf geboorte.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ook een beetje bevooroordeeld met Arlando hoor. Vind het zo'n leuk paard en die van mij is ook een Paddox.
Ja? Leuk! Ken je Paddox ook dan, die staat/stond toch ook bij hen op stal of niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken paard en ruiter al vanaf geboorte.
Ja Paddox ken ik ook goed, is gefokt in Otterlo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Leuk! Ken je Paddox ook dan, die staat/stond toch ook bij hen op stal of niet?
Doe jij ook wat met paarden? Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Paddox ken ik ook goed, is gefokt in Otterlo.
Heb Paddox en Arlando als jonge hengst regelmatig op keuringen voorgebracht en fokte zelf paarden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe jij ook wat met paarden? Wat?
Supergaaf!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Paddox en Arlando als jonge hengst regelmatig op keuringen voorgebracht en fokte zelf paarden.
Heb er nog 2 in Lunteren staan nu.
Deze dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hmmm.... niet mijn smaak....
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze dan?
[ link | afbeelding ]
Geweldige zelfhoudingquote:
Yes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Snowbomb het volgende:
Zijn er 2 dagen en zitten Gal en Cornelissen vandaag en die andere 2 morgen?
Dat zou je van een topsportland als Australië niet verwachten. Of is je vrouw ook topsporter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:15 schreef byah het volgende:
[..]
Yes.
Mijn vrouw scoort in ieder geval al hoger in de GP dan die Australische
In de dressuursport stelt Australie niet zoveel voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:22 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat zou je van een topsportland als Australië niet verwachten. Of is je vrouw ook topsporter?
Dan dus pas om 18:39 en 20:42 Nederlanders in actie.
Bedoel meer dat het nivauverschil tussen de landen altijd zo groot is, zij rijdt gemiddeld zo'n 68-70% en als je deze combinaties dan zietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:22 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat zou je van een topsportland als Australië niet verwachten. Of is je vrouw ook topsporter?
Dan dus pas om 18:39 en 20:42 Nederlanders in actie.
Telt voor beide.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
telt dit ook al individueel of is dit slechts de landenwedstrijd?
mjah....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Wat ziet het er bij hem altijd mooi en ontspannen uit
Dit is nog twee puntjes hoger dan in van Wilton verwacht had.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Britten beginnen niet heel indrukwekkend, op gelijke hoogte met de VS
Zonder commentaar is dressuur niet te volgen, tenzij je zelf deskundige bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand hier commentaar bij geven, ik snap er niets van.
Beste 3 tellen volgens mij voor de teamscorequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:46 schreef Max23 het volgende:
Dan is alles weg nu, geen teamscore
Individueel kan ze ook vergeten dus?
Tellen voor de teamscore alle vier de scores mee, of mag je er 1 wegstrepen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef Cir het volgende:
klaar tong over het bit
fijne dag verder Adelinde
Voor de medailles boven de 80%.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:42 schreef Max23 het volgende:
Wat zou een goede score zijn
Rond de 77-78%?
Dus nu ook teamprestatie weg? :squote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef Cir het volgende:
klaar tong over het bit
Echt zwaar klote.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef Cir het volgende:
klaar tong over het bit
Ah wel dat, zag het pas toen ze al klaar was dus wist niet of het daarom was of niet... Zonde.. Deze OS zijn echt zo flop, op alle fronten gewoonquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef Cir het volgende:
klaar tong over het bit
Wielrennen gaat wel okee, de rest niet echt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ah wel dat, zag het pas toen ze al klaar was dus wist niet of het daarom was of niet... Zonde.. Deze OS zijn echt zo flop, op alle fronten gewoon
Jawel, alleen de beste 3 tellen mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:49 schreef Remzz het volgende:
Geen kansen meer een teammedaille dus?
Maarja, normaal zou ze wel bij de beste 3 van NL zitten toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, alleen de beste 3 tellen mee.
Tong over het bit is diskwalificatiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ah wel dat, zag het pas toen ze al klaar was dus wist niet of het daarom was of niet... Zonde.. Deze OS zijn echt zo flop, op alle fronten gewoon
3e waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, normaal zou ze wel bij de beste 3 van NL zitten toch?
Dank!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, alleen de beste 3 tellen mee.
Je moet nog steeds relatief eenvoudig in de top 3 kunnen rijden lijkt mequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:55 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dank!
Hoe groot acht je de kans voor teammedaille nu Cornelissen wegvalt? En zijn die andere 3 individueel nog kandidaat?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tong over het bit is diskwalificatie
Dit is nu het slechtste resultaat, dus ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:49 schreef chufi het volgende:
Mag het slechtste resultaat niet worden weggestreept?
Ze zijn eigenlijk alle vier wel redelijk gelijkwaardig met deze paarden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, normaal zou ze wel bij de beste 3 van NL zitten toch?
Jawel. Alleen de andere drie moeten dan geen grote fouten maken. Of beter gezegd, erg goed rijden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:49 schreef Remzz het volgende:
Geen kansen meer een teammedaille dus?
Schat Edward en Diederik wat hoger in.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk alle vier wel redelijk gelijkwaardig met deze paarden.
zelf vnd ik Parcival echt niet meer geschiktquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk alle vier wel redelijk gelijkwaardig met deze paarden.
dus datquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schat Edward en Diederik wat hoger in.
snap nog steeds niet dat hupje bijna de baan uitquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:02 schreef byah het volgende:
4 jaar geleden ging het ook al zo lekker voor Adelinde
Bron:NOSquote:Infectie nekt
Adelinde Cornelissen laat weten dat Parzival afgelopen nacht is gebeten of gestoken en daar een infectie aan heeft overgehouden. Mede daardoor was de 19-jarige ruin verzwakt en groette Cornelissen tijdens de proef af.
Pechquote:
quote:
Hmm vond hem al niet spectaculair bewegen, maar dat vind ik wel vaker nietquote:
Volgens mij wordt het gezien als verzet van het paard. Paarden kunnen het doen om onder de druk van het bit uit te komen. Maar in dit geval leek me daar geen sprake van, maar het is altijd disk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:13 schreef Coelho het volgende:
Oké, dus geen tong over bit. Maar toch iemand die uit will leggen wat er dan gebeurt/waarom dat niet mag en tot diskwalificatie leidt?
staat een capje hierbovenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:16 schreef alors het volgende:
Op beeld van net leek tong ook niet over het bit...
Hoezo zou een medaille lastig worden? En hoezo gaat een medaille lastig worden?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Dat een dressuurmedaille lastig ging worden was al wel te verwachten, maar zo schiet het helemaal niet op allemaal
Kutinsecten
Yep, zo is bijv op de tong bijten ook diskwalificatiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gezien als verzet van het paard. Paarden kunnen het doen om onder de druk van het bit uit te komen. Maar in dit geval leek me daar geen sprake van, maar het is altijd disk.
Ik ken de details niet, maar heb me door iemand die al jaren alles op de voet volgt laten vertellen dat Nederland de laatste tijd bepaald niet meer zo lekker bezig is. Niet dat een medaille er niet in zat ofzo, maar dat het een heel stuk lastiger zou worden dan normaal door vooral flinke concurrentie van de Amerikanen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoezo zou een medaille lastig worden? En hoezo gaat een medaille lastig worden?
Glazen Bol , speculaasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe sterk was deze combinatie ten opzichte van de andere 3 Nederlandse combinaties?
Cornelisse was wel redelijk op haar retour met dit paard, die andere 3 moeten zeker goed genoeg kunnen rijden om minimaal brons te halenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ken de details niet, maar heb me door iemand die al jaren alles op de voet volgt laten vertellen dat Nederland de laatste tijd bepaald niet meer zo lekker bezig is. Niet dat een medaille er niet in zat ofzo, maar dat het een heel stuk lastiger zou worden dan normaal door vooral flinke concurrentie van de Amerikanen.
En zo zonder Cornelissen lijkt me niet bepaald gunstig voor kansen die toch al wat lager lagen dan normaal, of mag ze ineens toch weer meedoen straks?
Dit gezicht spreekt boekdelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cornelisse was wel redelijk op haar retour met dit paard, die andere 3 moeten zeker goed genoeg kunnen rijden om minimaal brons te halen
Edward Gal is een topruiter maar heeft van paard gewisseld, is afwachten hoe dat uitpakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ken de details niet, maar heb me door iemand die al jaren alles op de voet volgt laten vertellen dat Nederland de laatste tijd bepaald niet meer zo lekker bezig is. Niet dat een medaille er niet in zat ofzo, maar dat het een heel stuk lastiger zou worden dan normaal door vooral flinke concurrentie van de Amerikanen.
En zo zonder Cornelissen lijkt me niet bepaald gunstig voor kansen die toch al wat lager lagen dan normaal, of mag ze ineens toch weer meedoen straks?
Ja, dat klinkt dus allemaal meer als vraagtekens dan een dikke gooi naar de medaillesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Edward Gal is een topruiter maar heeft van paard gewisseld, is afwachten hoe dat uitpakt.
Diederik met Arlando maken laatste tijd flinke stappen en zijn beide nog volop in ontwikkeling.
Peter Minderhout is een degelijke ruiter met aardig paard maar geen hoogvlieger.
Arlinde moet snel opvolger voor haar huidige paard gaan zoeken.
Goede jinxquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:19 schreef alors het volgende:
Hierna volgens mij Adelinde
Oh nee nog een uur, ben ik de war met de tijden van morgen
Dat is een juiste conclusie.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt dus allemaal meer als vraagtekens dan een dikke gooi naar de medailles
Aquido moet dat gaan worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Edward Gal is een topruiter maar heeft van paard gewisseld, is afwachten hoe dat uitpakt.
Diederik met Arlando maken laatste tijd flinke stappen en zijn beide nog volop in ontwikkeling.
Peter Minderhout is een degelijke ruiter met aardig paard maar geen hoogvlieger.
Arlinde moet snel opvolger voor haar huidige paard gaan zoeken.
Omdat, als ie de volgende dag beter is en geen koorts heeft, je een kans kunt wagen. Denk dat dat de redenatie is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:46 schreef Cir het volgende:
Leest zo her en der dat Parcival Gisteren beste Koorts had
.. waarom ga je dan starten
Van Gelder had wel gedronken en was een paar uur weg...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat, als ie de volgende dag beter is en geen koorts heeft, je een kans kunt wagen. Denk dat dat de redenatie is.
Wel erg sneu als het door een insect kwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je meent hetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Van Gelder had wel gedronken en was een paar uur weg...
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:50 schreef Cir het volgende:
Het zijn toestanden ;
OS 2016
Zenith SFN door NOC-NSF-baas Maurits Hendriks naar huis gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het zijn toestanden ;
OS 2016
Zenith SFN door NOC-NSF-baas Maurits Hendriks naar huis gestuurd.Beluister hier het radiofragment over het paard dat eerder al in opspraak raakte vanwege een wortelverslaving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn toestanden ;
OS 2016
Zenith SFN door NOC-NSF-baas Maurits Hendriks naar huis gestuurd.Zenith is van Dubbeldam toch? Als je zo'n grap maakt, zorg er dan wel voor dat hij echt goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeroen mag op Zenith het kunstje doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zenith is van Dubbeldam toch? Als je zo'n grap maakt, zorg er dan wel voor dat hij echt goed is
Kan beter maar niet slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef zorro28 het volgende:
Ligt deze score van Gal een beetje in de lijn der verwachting?
Gewoon een degelijke score. Geen grote fouten gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef zorro28 het volgende:
Het wordt idd strijden om brons met Amerika lijkt het.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers lijken te sterk en de Britten zullen er ook wel voorbij gaan morgen
prik prik steekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, mevrouw de reserve die te beroerd was om mee te reizen geeft even wat steken onder water.
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, mevrouw de reserve die te beroerd was om mee te reizen geeft even wat steken onder water.
Madeleine Witte-Vrees, reserve die niet mee wilde reizen naar Rio geeft Adelinde nog even een trap naquote:
Haha, denk dat Madeleine wel wat kaarten heeft verspeeld, zo. Niet alleen bij de fans, maar ook bij collega ruiters en amazonesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:45 schreef Cir het volgende:
Gedoe
[ afbeelding ]
![]()
![]()
we have to move on Fooks
Brons gaat al erg lastig worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers lijken te sterk en de Britten zullen er ook wel voorbij gaan morgen
Het is een aparte wereld die dressuurruiters.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Samzz het volgende:
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een aparte wereld die dressuurruiters.
Mwah ze moeten de VS toch wel redelijk eenvoudig voor kunnen blijvenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Brons gaat al erg lastig worden.
Die hebben dure NL paarden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ze moeten de VS toch wel redelijk eenvoudig voor kunnen blijven
nah ik had wel iets pittihs gehooptquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef zorro28 het volgende:
Diederik staat wel op scherp nu om teamgenoot uit dorp 15 km verder te verslaan nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Cir het volgende:
[..]
nah ik had wel iets pittihs gehoopt
Voice was geweldig
Edward was mild
Lastig Paard groot Ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, alhoewel er altijd wel een groom aanwezig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:34 schreef Jinkx het volgende:
kan er geen sprake zijn geweest van sabotage? Ik zie het voor mij dat een tegenstander 's nachts met een of andere vloeistof in het paard injecteert
Een soort muts danquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort muts danJa zonder goede grooms is topruiter en toppaard helemaal niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort fluffer dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zonder goede grooms is topruiter en toppaard helemaal niets.
Gezellige boel daar dus.. Maar goed dat je mut thuis hebt gehoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook teamwerk bij elke ruiter apart en dat moet dan ook nog landenteam vormen.
Het met Husky honden met slee erachter hard over de sneeuw.lijkt me wel wat op de winterspelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:29 schreef Georges het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom paardensport een Olympische sport is? Ik ken de sport niet echt, maar als een buitenstaander zie ik het vooral als een sport waarbij het paard het meeste doet.
Waarom is het eigenlijk uberhaupt een sport? Wat is het sportelement?
Is honden trainen om ze over een parcours te laten rennen dan ook een sport of moet je direct contact hebben met het dier om het een sport te maken?
Dat laatste is ook een sportquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:29 schreef Georges het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom paardensport een Olympische sport is? Ik ken de sport niet echt, maar als een buitenstaander zie ik het vooral als een sport waarbij het paard het meeste doet.
Is honden trainen om ze over een parcours te laten rennen dan ook een sport of moet je direct contact hebben met het dier om het een sport te maken?
Het blijft een combinatie van ruiter en paard natuurlijk.. Zie Totilasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:29 schreef Georges het volgende:
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:20 schreef byah het volgende:
[..]
Het blijft een combinatie van ruiter en paard natuurlijk.. Zie Totilas
Nou volgens mij is dat het duurste voorbeeld waarbij een andere ruiter niet direct opstapt en prijzen gaat pakken, naast de pech met blessures helaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?
Voor een leek geen rare vraag vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Och, och, de eeuwenoude discussie dat paardrijden geen sport is en dat het paard het werk doet. Klim er eens op zou ik zeggen.
Nah, daar is e.e.a. qua blessures heel erg mis gegaan. Op zich reed hij prima scores.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat het duurste voorbeeld waarbij een andere ruiter niet direct opstapt en prijzen gaat pakken, naast de pech met blessures helaas.
Nu nog een normaal antwoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een leek geen rare vraag vind ik.
Precies op tijd verkocht voor veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?
Heel netjes gereden. Mooie houding heeft Carlquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:41 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
75.529% Carl Hester & Nip Tuck.
Ja echt zonde idd...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:10 schreef xcachet het volgende:
De lege tribunes zijn ook om te huilen
Ik zag alleen de laatste sec en de slomo's nu, maar vond het er ook goed uitzien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Ik vond dit wel een zeer prettige proef om naar te kijken.
Ik denk dat deze combinatie wel naar vermogen heeft gepresteerd. Score is nog niet binnen.quote:
Vind het een goede harmonie. Paard was alleen wat meer gespannen dan normaal. Liep tijdens het afgelopen NK beter. Maar ze hebben een mooie proef neer gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef alors het volgende:
Ken deze hele combinatie niet, maar vind het wel een mooi paard, fijne bewegingen al kan het hier en daar soepeler.
wel regelmatig jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef xcachet het volgende:
Het valt mij op dat bijna elke combinatie die hekjes aantikt.
Ik ben echt een leek maar bij de ranking staat Nederland nu 2e.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt geen teammedaille
Edit: hoewel
Nou inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:30 schreef Cir het volgende:
[..]
wel regelmatig ja
gelukkig is die jank baby weg....![]()
zat net iets te dicht bij een microfoon of zo
TeamGoud gaat naar De Duitsers,...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef borisz het volgende:
Voor de teammedaille telt dit jaar ook de GP Special mee.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de proef van Diederik echt te laag gewaardeerd hoor. Zeker als je het vergelijkt met die Duitse van gisteren die er een paar foutjes in had. Hoe kan dat nou 6 % verschil zijn?
Gewoon een normale teugel, hoor. Slechts met meer grip.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
grip/springtuigel??
[ afbeelding ]
ehm ik zeg maar zo
zeg maar niks
hots kots poing boing
\dikke joekel...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een normale teugel, hoor. Slechts met meer grip.
Zijn fijne teugelsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Cir het volgende:
[..]
\dikke joekel...
nah kon wel wat extra grip gebruiken zeg maar
Oh ja hoor. Kijk ook bijna geen dressuur meer, deels daarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Cir het volgende:
erger me kapot
meer mensen last van
prik prik prik
sjor prik
spanning ..
HAP en Johnny komen straks![]()
Ik heb sowieso vaak wel het idee dat sommigen een goede score krijgen omdat zij het zijn en andere een slechtere omdat ze dat altijd krijgen. Er zijn soms gewoon verschillen die niet echt te verklaren zijn nav prestatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze reden goed als altijd, maar 85 %???
Dat gevoel heb ik bij elke sport met een jurycomponent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vaak wel het idee dat sommigen een goede score krijgen omdat zij het zijn en andere een slechtere omdat ze dat altijd krijgen. Er zijn soms gewoon verschillen die niet echt te verklaren zijn nav prestatie.
Nou, ook bij haar zit er echt weel niveauverschil in hoor. Het was netjes, maar nogal tammetjes en vlak en zelfs een paar kleine foutjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar als Charlotte reed zoals ze altijd rijdt, dan is die score imo verdiend.
Wat ik zeg, ik heb het niet gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, ook bij haar zit er echt weel niveauverschil in hoor. Het was netjes, maar nogal tammetjes en vlak en zelfs een paar kleine foutjes.
Nee lijkt mij niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kan er nog iemand hoger scoren?
Isabell Werth eventueel...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kan er nog iemand hoger scoren?
Bijna een vol punt achter VS. Is dat nog recht te trekken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ruim 76, dus NL zakt naar plek 4... nu maar hopen dat ze dit nog kunnen rechttrekken bij de GPS
positief blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ruim 76, dus NL zakt naar plek 4... nu maar hopen dat ze dit nog kunnen rechttrekken bij de GPS
NL jurylid is realistisch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:14 schreef byah het volgende:
Nederlands jurylid geeft NL laagste scores, Duits jurylid geeft Duitsland hoogste scores.. wat gaat hier mis
Vorig jaar op het EK was er het Duitse jurylid dat Totilas de laagste score gaf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:14 schreef byah het volgende:
Nederlands jurylid geeft NL laagste scores, Duits jurylid geeft Duitsland hoogste scores.. wat gaat hier mis
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef bloodymary1 het volgende:
De starttijden van de GPS zijn bekend
Edward 15.54
Diederik 16.36
HP 17.03
En terecht. Ze zouden het zichzelf heel moeilijk hadden gemaakt als ze dat niet hadden gedaan. Maar gisteren een Spanjaard met een Lusitano en die had een té lage score. Ze zien graag KWPN'ers heb ik het idee..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar op het EK was er het Duitse jurylid dat Totilas de laagste score gaf..
Ik denk dat het meer te maken heeft met de bewegingsafloop en ruimte kunnen pakken in de beweging.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
En terecht. Ze zouden het zichzelf heel moeilijk hadden gemaakt als ze dat niet hadden gedaan. Maar gisteren een Spanjaard met een Lusitano en die had een té lage score. Ze zien graag KWPN'ers heb ik het idee..
Deze ruiter (weet zo ff de naam niet) reed erg netjes. Had zeker 75% moeten krijgen. Tuurlijk Lusitano =/= KWPN, maar deze deed zeker niet onderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met de bewegingsafloop en ruimte kunnen pakken in de beweging.
Zelf zie ik liever Lusitano's/PRE's dan KWPN'ers.
Dat Nederland hooguit voor het brons kan gaan en daarvoor alle ruiters een punt boven de VS moeten rijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef xcachet het volgende:
Wat zei ze dan? Ik mis het commentaar
Ah, ok. Hoezo hoor ik geen commentaar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat Nederland hooguit voor het brons kan gaan en daarvoor alle ruiters een punt boven de VS moeten rijden.
Anky zit in de studio op NPO1.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, ok. Hoezo hoor ik geen commentaar?
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef Windhapper het volgende:
Paardje.Worden die ook op doping getest?
"En hij steigert... en ik steiger ook!!!"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Jane het volgende:
Deze sport heeft een Hans van Zetten nodig.
Bij deze sport begrijp ik dat welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef RipCity het volgende:
Wat triest zeg. Zit geen kip op die tribune. Wat een fail olympics
http://nos.nl/rio2016/art(...)-olympisch-dorp.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Snowbomb het volgende:
Is het trouwens niet gek dat de sporters zelf onder strenge hygiënische omstandigheden moeten leven waarbij zelfs het halve olympische dorp wordt ingespoten met antibacterieel spul, en zo'n paard door één insectenbeet er uit ligt? Klinkt een beetje amateuristisch. Zou verwachten dat je in een land met zoveel exotische insecten met klamboes werkt in de boxen.
Duitsland, Nederland, UK, etc zijn de toppers en die mensen gaan niet helemaal naar rio. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef RipCity het volgende:
Wat triest zeg. Zit geen kip op die tribune. Wat een fail olympics
Salinero was toch voor een recordbedrag verkocht aan een Duitser en heeft daarna nooit meer een wedstrijd goed gelopen of was dat een ander?quote:
Totilas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Salinero was toch voor een recordbedrag verkocht aan een Duitser en heeft daarna nooit meer een wedstrijd goed gelopen of was dat een ander?
Denk 't niet. Gaat erom spannen.quote:
Oja, ook van Gal.quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef Windhapper het volgende:
Paardje.Worden die ook op doping getest?
En Belgische zwemster (in natuurwater) die een grote kanshebster was ligt er uit omdat ze ziek is geworden van het vervuilde water.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Snowbomb het volgende:
Is het trouwens niet gek dat de sporters zelf onder strenge hygiënische omstandigheden moeten leven waarbij zelfs het halve olympische dorp wordt ingespoten met antibacterieel spul, en zo'n paard door één insectenbeet er uit ligt? Klinkt een beetje amateuristisch. Zou verwachten dat je in een land met zoveel exotische insecten met klamboes werkt in de boxen.
Na deze wedstrijddag zijn de teamresultaten bekend en de beste 18 van vandaag strijden maandag in de kür op muziek om de indviduele medailles.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap weinig van deze sport, maar wanneer is de finale zo'n beetje voorbij, en is na zo de teamfinale ook meteen de individuele finale?
En vraag 3: Hoeveel kans maakt Nederland als team en individueel nog?
21:43quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tot hoe laat duurt deze teamstrijg ongeveer?
voor ned is HAp de laatstequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tot hoe laat duurt deze teamstrijg ongeveer?
Maar het duurt nog heel lang voordat anderen in actie komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:32 schreef Cir het volgende:
[..]
voor ned is HAp de laatste
om 17.03 is de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |