Omdat, als ie de volgende dag beter is en geen koorts heeft, je een kans kunt wagen. Denk dat dat de redenatie is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:46 schreef Cir het volgende:
Leest zo her en der dat Parcival Gisteren beste Koorts had
.. waarom ga je dan starten
Van Gelder had wel gedronken en was een paar uur weg...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat, als ie de volgende dag beter is en geen koorts heeft, je een kans kunt wagen. Denk dat dat de redenatie is.
Wel erg sneu als het door een insect kwam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je meent hetquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Van Gelder had wel gedronken en was een paar uur weg...
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:50 schreef Cir het volgende:
Het zijn toestanden ;
OS 2016
Zenith SFN door NOC-NSF-baas Maurits Hendriks naar huis gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het zijn toestanden ;
OS 2016
Zenith SFN door NOC-NSF-baas Maurits Hendriks naar huis gestuurd.Beluister hier het radiofragment over het paard dat eerder al in opspraak raakte vanwege een wortelverslaving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn toestanden ;
OS 2016
Zenith SFN door NOC-NSF-baas Maurits Hendriks naar huis gestuurd.Zenith is van Dubbeldam toch? Als je zo'n grap maakt, zorg er dan wel voor dat hij echt goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeroen mag op Zenith het kunstje doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zenith is van Dubbeldam toch? Als je zo'n grap maakt, zorg er dan wel voor dat hij echt goed is
Kan beter maar niet slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef zorro28 het volgende:
Ligt deze score van Gal een beetje in de lijn der verwachting?
Gewoon een degelijke score. Geen grote fouten gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef zorro28 het volgende:
Het wordt idd strijden om brons met Amerika lijkt het.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers lijken te sterk en de Britten zullen er ook wel voorbij gaan morgen
prik prik steekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, mevrouw de reserve die te beroerd was om mee te reizen geeft even wat steken onder water.
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, mevrouw de reserve die te beroerd was om mee te reizen geeft even wat steken onder water.
Madeleine Witte-Vrees, reserve die niet mee wilde reizen naar Rio geeft Adelinde nog even een trap naquote:
Haha, denk dat Madeleine wel wat kaarten heeft verspeeld, zo. Niet alleen bij de fans, maar ook bij collega ruiters en amazonesquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:45 schreef Cir het volgende:
Gedoe
[ afbeelding ]
![]()
![]()
we have to move on Fooks
Brons gaat al erg lastig worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Duitsers lijken te sterk en de Britten zullen er ook wel voorbij gaan morgen
Het is een aparte wereld die dressuurruiters.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:31 schreef Samzz het volgende:
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een aparte wereld die dressuurruiters.
Mwah ze moeten de VS toch wel redelijk eenvoudig voor kunnen blijvenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Brons gaat al erg lastig worden.
Die hebben dure NL paarden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ze moeten de VS toch wel redelijk eenvoudig voor kunnen blijven
nah ik had wel iets pittihs gehooptquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef zorro28 het volgende:
Diederik staat wel op scherp nu om teamgenoot uit dorp 15 km verder te verslaan nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:32 schreef Cir het volgende:
[..]
nah ik had wel iets pittihs gehoopt
Voice was geweldig
Edward was mild
Lastig Paard groot Ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan, alhoewel er altijd wel een groom aanwezig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:34 schreef Jinkx het volgende:
kan er geen sprake zijn geweest van sabotage? Ik zie het voor mij dat een tegenstander 's nachts met een of andere vloeistof in het paard injecteert
Een soort muts danquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort muts danJa zonder goede grooms is topruiter en toppaard helemaal niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort fluffer dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja zonder goede grooms is topruiter en toppaard helemaal niets.
Gezellige boel daar dus.. Maar goed dat je mut thuis hebt gehoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook teamwerk bij elke ruiter apart en dat moet dan ook nog landenteam vormen.
Het met Husky honden met slee erachter hard over de sneeuw.lijkt me wel wat op de winterspelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:29 schreef Georges het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom paardensport een Olympische sport is? Ik ken de sport niet echt, maar als een buitenstaander zie ik het vooral als een sport waarbij het paard het meeste doet.
Waarom is het eigenlijk uberhaupt een sport? Wat is het sportelement?
Is honden trainen om ze over een parcours te laten rennen dan ook een sport of moet je direct contact hebben met het dier om het een sport te maken?
Dat laatste is ook een sportquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:29 schreef Georges het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom paardensport een Olympische sport is? Ik ken de sport niet echt, maar als een buitenstaander zie ik het vooral als een sport waarbij het paard het meeste doet.
Is honden trainen om ze over een parcours te laten rennen dan ook een sport of moet je direct contact hebben met het dier om het een sport te maken?
Het blijft een combinatie van ruiter en paard natuurlijk.. Zie Totilasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:29 schreef Georges het volgende:
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:20 schreef byah het volgende:
[..]
Het blijft een combinatie van ruiter en paard natuurlijk.. Zie Totilas
Nou volgens mij is dat het duurste voorbeeld waarbij een andere ruiter niet direct opstapt en prijzen gaat pakken, naast de pech met blessures helaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?
Voor een leek geen rare vraag vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Och, och, de eeuwenoude discussie dat paardrijden geen sport is en dat het paard het werk doet. Klim er eens op zou ik zeggen.
Nah, daar is e.e.a. qua blessures heel erg mis gegaan. Op zich reed hij prima scores.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat het duurste voorbeeld waarbij een andere ruiter niet direct opstapt en prijzen gaat pakken, naast de pech met blessures helaas.
Nu nog een normaal antwoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een leek geen rare vraag vind ik.
Precies op tijd verkocht voor veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?
Heel netjes gereden. Mooie houding heeft Carlquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:41 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
75.529% Carl Hester & Nip Tuck.
Ja echt zonde idd...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:10 schreef xcachet het volgende:
De lege tribunes zijn ook om te huilen
Ik zag alleen de laatste sec en de slomo's nu, maar vond het er ook goed uitzien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Ik vond dit wel een zeer prettige proef om naar te kijken.
Ik denk dat deze combinatie wel naar vermogen heeft gepresteerd. Score is nog niet binnen.quote:
Vind het een goede harmonie. Paard was alleen wat meer gespannen dan normaal. Liep tijdens het afgelopen NK beter. Maar ze hebben een mooie proef neer gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:21 schreef alors het volgende:
Ken deze hele combinatie niet, maar vind het wel een mooi paard, fijne bewegingen al kan het hier en daar soepeler.
wel regelmatig jaquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:26 schreef xcachet het volgende:
Het valt mij op dat bijna elke combinatie die hekjes aantikt.
Ik ben echt een leek maar bij de ranking staat Nederland nu 2e.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:24 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt geen teammedaille
Edit: hoewel
Nou inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:30 schreef Cir het volgende:
[..]
wel regelmatig ja
gelukkig is die jank baby weg....![]()
zat net iets te dicht bij een microfoon of zo
TeamGoud gaat naar De Duitsers,...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:32 schreef borisz het volgende:
Voor de teammedaille telt dit jaar ook de GP Special mee.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind de proef van Diederik echt te laag gewaardeerd hoor. Zeker als je het vergelijkt met die Duitse van gisteren die er een paar foutjes in had. Hoe kan dat nou 6 % verschil zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |