Vertel eens, wat zien we bij Totilas?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:20 schreef byah het volgende:
[..]
Het blijft een combinatie van ruiter en paard natuurlijk.. Zie Totilas
Nou volgens mij is dat het duurste voorbeeld waarbij een andere ruiter niet direct opstapt en prijzen gaat pakken, naast de pech met blessures helaas.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?
Voor een leek geen rare vraag vind ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Och, och, de eeuwenoude discussie dat paardrijden geen sport is en dat het paard het werk doet. Klim er eens op zou ik zeggen.
Nah, daar is e.e.a. qua blessures heel erg mis gegaan. Op zich reed hij prima scores.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:01 schreef byah het volgende:
[..]
Nou volgens mij is dat het duurste voorbeeld waarbij een andere ruiter niet direct opstapt en prijzen gaat pakken, naast de pech met blessures helaas.
Nu nog een normaal antwoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor een leek geen rare vraag vind ik.
Precies op tijd verkocht voor veel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zien we bij Totilas?
Heel netjes gereden. Mooie houding heeft Carlquote:Op donderdag 11 augustus 2016 16:41 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
75.529% Carl Hester & Nip Tuck.
Ja echt zonde idd...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:10 schreef xcachet het volgende:
De lege tribunes zijn ook om te huilen
Ik zag alleen de laatste sec en de slomo's nu, maar vond het er ook goed uitzien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:11 schreef xcachet het volgende:
Ik vond dit wel een zeer prettige proef om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |