Isabell Werth eventueel...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kan er nog iemand hoger scoren?
Bijna een vol punt achter VS. Is dat nog recht te trekken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ruim 76, dus NL zakt naar plek 4... nu maar hopen dat ze dit nog kunnen rechttrekken bij de GPS
positief blijvenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ruim 76, dus NL zakt naar plek 4... nu maar hopen dat ze dit nog kunnen rechttrekken bij de GPS
NL jurylid is realistisch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:14 schreef byah het volgende:
Nederlands jurylid geeft NL laagste scores, Duits jurylid geeft Duitsland hoogste scores.. wat gaat hier mis
Vorig jaar op het EK was er het Duitse jurylid dat Totilas de laagste score gaf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:14 schreef byah het volgende:
Nederlands jurylid geeft NL laagste scores, Duits jurylid geeft Duitsland hoogste scores.. wat gaat hier mis
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:47 schreef bloodymary1 het volgende:
De starttijden van de GPS zijn bekend
Edward 15.54
Diederik 16.36
HP 17.03
En terecht. Ze zouden het zichzelf heel moeilijk hadden gemaakt als ze dat niet hadden gedaan. Maar gisteren een Spanjaard met een Lusitano en die had een té lage score. Ze zien graag KWPN'ers heb ik het idee..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vorig jaar op het EK was er het Duitse jurylid dat Totilas de laagste score gaf..
Ik denk dat het meer te maken heeft met de bewegingsafloop en ruimte kunnen pakken in de beweging.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
En terecht. Ze zouden het zichzelf heel moeilijk hadden gemaakt als ze dat niet hadden gedaan. Maar gisteren een Spanjaard met een Lusitano en die had een té lage score. Ze zien graag KWPN'ers heb ik het idee..
Deze ruiter (weet zo ff de naam niet) reed erg netjes. Had zeker 75% moeten krijgen. Tuurlijk Lusitano =/= KWPN, maar deze deed zeker niet onderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met de bewegingsafloop en ruimte kunnen pakken in de beweging.
Zelf zie ik liever Lusitano's/PRE's dan KWPN'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |