Gewoon een normale teugel, hoor. Slechts met meer grip.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:04 schreef Cir het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
grip/springtuigel??
[ afbeelding ]
ehm ik zeg maar zo
zeg maar niks
hots kots poing boing
\dikke joekel...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een normale teugel, hoor. Slechts met meer grip.
Zijn fijne teugelsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:13 schreef Cir het volgende:
[..]
\dikke joekel...
nah kon wel wat extra grip gebruiken zeg maar
Oh ja hoor. Kijk ook bijna geen dressuur meer, deels daarom.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Cir het volgende:
erger me kapot
meer mensen last van
prik prik prik
sjor prik
spanning ..
HAP en Johnny komen straks![]()
Ik heb sowieso vaak wel het idee dat sommigen een goede score krijgen omdat zij het zijn en andere een slechtere omdat ze dat altijd krijgen. Er zijn soms gewoon verschillen die niet echt te verklaren zijn nav prestatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze reden goed als altijd, maar 85 %???
Dat gevoel heb ik bij elke sport met een jurycomponent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vaak wel het idee dat sommigen een goede score krijgen omdat zij het zijn en andere een slechtere omdat ze dat altijd krijgen. Er zijn soms gewoon verschillen die niet echt te verklaren zijn nav prestatie.
Nou, ook bij haar zit er echt weel niveauverschil in hoor. Het was netjes, maar nogal tammetjes en vlak en zelfs een paar kleine foutjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar als Charlotte reed zoals ze altijd rijdt, dan is die score imo verdiend.
Wat ik zeg, ik heb het niet gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, ook bij haar zit er echt weel niveauverschil in hoor. Het was netjes, maar nogal tammetjes en vlak en zelfs een paar kleine foutjes.
Nee lijkt mij niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kan er nog iemand hoger scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |