Ken paard en ruiter al vanaf geboorte.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ook een beetje bevooroordeeld met Arlando hoor. Vind het zo'n leuk paard en die van mij is ook een Paddox.
Ja? Leuk! Ken je Paddox ook dan, die staat/stond toch ook bij hen op stal of niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken paard en ruiter al vanaf geboorte.
Ja Paddox ken ik ook goed, is gefokt in Otterlo.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Leuk! Ken je Paddox ook dan, die staat/stond toch ook bij hen op stal of niet?
Doe jij ook wat met paarden? Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Paddox ken ik ook goed, is gefokt in Otterlo.
Heb Paddox en Arlando als jonge hengst regelmatig op keuringen voorgebracht en fokte zelf paarden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe jij ook wat met paarden? Wat?
Supergaaf!!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Paddox en Arlando als jonge hengst regelmatig op keuringen voorgebracht en fokte zelf paarden.
Heb er nog 2 in Lunteren staan nu.
Deze dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hmmm.... niet mijn smaak....
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze dan?
[ link | afbeelding ]
Geweldige zelfhoudingquote:
Yes.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Snowbomb het volgende:
Zijn er 2 dagen en zitten Gal en Cornelissen vandaag en die andere 2 morgen?
Dat zou je van een topsportland als Australië niet verwachten. Of is je vrouw ook topsporter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:15 schreef byah het volgende:
[..]
Yes.
Mijn vrouw scoort in ieder geval al hoger in de GP dan die Australische
In de dressuursport stelt Australie niet zoveel voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:22 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat zou je van een topsportland als Australië niet verwachten. Of is je vrouw ook topsporter?
Dan dus pas om 18:39 en 20:42 Nederlanders in actie.
Bedoel meer dat het nivauverschil tussen de landen altijd zo groot is, zij rijdt gemiddeld zo'n 68-70% en als je deze combinaties dan zietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:22 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Dat zou je van een topsportland als Australië niet verwachten. Of is je vrouw ook topsporter?
Dan dus pas om 18:39 en 20:42 Nederlanders in actie.
Telt voor beide.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
telt dit ook al individueel of is dit slechts de landenwedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |