"En hij steigert... en ik steiger ook!!!"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Jane het volgende:
Deze sport heeft een Hans van Zetten nodig.
Bij deze sport begrijp ik dat welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef RipCity het volgende:
Wat triest zeg. Zit geen kip op die tribune. Wat een fail olympics
http://nos.nl/rio2016/art(...)-olympisch-dorp.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Snowbomb het volgende:
Is het trouwens niet gek dat de sporters zelf onder strenge hygiënische omstandigheden moeten leven waarbij zelfs het halve olympische dorp wordt ingespoten met antibacterieel spul, en zo'n paard door één insectenbeet er uit ligt? Klinkt een beetje amateuristisch. Zou verwachten dat je in een land met zoveel exotische insecten met klamboes werkt in de boxen.
Duitsland, Nederland, UK, etc zijn de toppers en die mensen gaan niet helemaal naar rio. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:20 schreef RipCity het volgende:
Wat triest zeg. Zit geen kip op die tribune. Wat een fail olympics
Salinero was toch voor een recordbedrag verkocht aan een Duitser en heeft daarna nooit meer een wedstrijd goed gelopen of was dat een ander?quote:
Totilas.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Salinero was toch voor een recordbedrag verkocht aan een Duitser en heeft daarna nooit meer een wedstrijd goed gelopen of was dat een ander?
Denk 't niet. Gaat erom spannen.quote:
Oja, ook van Gal.quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef Windhapper het volgende:
Paardje.Worden die ook op doping getest?
En Belgische zwemster (in natuurwater) die een grote kanshebster was ligt er uit omdat ze ziek is geworden van het vervuilde water.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Snowbomb het volgende:
Is het trouwens niet gek dat de sporters zelf onder strenge hygiënische omstandigheden moeten leven waarbij zelfs het halve olympische dorp wordt ingespoten met antibacterieel spul, en zo'n paard door één insectenbeet er uit ligt? Klinkt een beetje amateuristisch. Zou verwachten dat je in een land met zoveel exotische insecten met klamboes werkt in de boxen.
Na deze wedstrijddag zijn de teamresultaten bekend en de beste 18 van vandaag strijden maandag in de kür op muziek om de indviduele medailles.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap weinig van deze sport, maar wanneer is de finale zo'n beetje voorbij, en is na zo de teamfinale ook meteen de individuele finale?
En vraag 3: Hoeveel kans maakt Nederland als team en individueel nog?
21:43quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tot hoe laat duurt deze teamstrijg ongeveer?
voor ned is HAp de laatstequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En tot hoe laat duurt deze teamstrijg ongeveer?
Maar het duurt nog heel lang voordat anderen in actie komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:32 schreef Cir het volgende:
[..]
voor ned is HAp de laatste
om 17.03 is de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |