Oh nooit gedaan. Sowieso doe ik bijzonder weinig aan mijn piercings als ze gezet zijn, maak het alleen onder de douche schoon met water.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een vriendin, jaren geleden die haar mond moest spoelen met een blauw goedje ter genezing.
Zij heeft toen in iedere prullenbak in de stad staan spoelen en spugen.
heartagram van HIM?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Crack als mijn budget het toe laat dan ga ik mijn heartagram tattoo ook laten pimpen. Maar daar moet ik nog over nadenken, die wil ik gewoon mooier/uitgebreider hebben. Beetje passend bij de kattentattoo.
serieus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nooit gedaan. Sowieso doe ik bijzonder weinig aan mijn piercings als ze gezet zijn, maak het alleen onder de douche schoon met water.
Ja zeker. Hier een foto van jaren geleden na het zetten: http://imgur.com/a/EgsA4quote:
je bent zelf schijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt het denken maar dat is dan schijn
alleen egoisme is geen schijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt het denken maar dat is dan schijn
Oh nee, bij mij werkt het beste als ik er vanaf blijf voor de rest.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
serieus?![]()
ik doe hier echt iedere dag zoutoplossing hoor, nog steeds
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker. Hier een foto van jaren geleden na het zetten: http://imgur.com/a/EgsA4
*krijg niet de goede link gekopieerd*
lijkt niet meer op of wel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker. Hier een foto van jaren geleden na het zetten: http://imgur.com/a/EgsA4
geen probleemquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haast letterlijke tweede zin die gezegd is maar bedankt
Ik lijk er niet heel erg meer op nee qua stijl. Draag tegenwoordig veel nette jurkjes en geen band shirts meer enz.quote:
oke coolquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/HIM
ohh HIMquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Het is een combinatie van een hart en een omgekeerd pentagram, als teken van liefde, dood, balans en yin en yang
Ja tuurlijkquote:
conformistquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lijk er niet heel erg meer op nee qua stijl. Draag tegenwoordig veel nette jurkjes en geen band shirts meer enz.
Ik wil een heisenberg tshirt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik draag graag heisenberg shirts en harry potter shirts ook luffy shirts ;$
is ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tuurlijkMoest op onderarm dus dan is een kleintje zo lullig vind ik.
Heb zon koele met dt getekende heisenberg koppie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een heisenberg tshirt.
Oh en een star wars tshirt. En een winter is coming tshirt.
De enige bandshirt die ik ooit had was toevallig van HIM, want gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon klaar met band shirts dragen na 10 jaar. Maar daar in tegen wil ik nu wel shirts hebben van leuke series enz.
ik draag ze ook bijna nooit meer, sowieso die standaard zwarte fruit of the loom bandshirts nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon klaar met band shirts dragen na 10 jaar. Maar daar in tegen wil ik nu wel shirts hebben van leuke series enz.
altruïsme als bijkomstig effect bestaat welquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
[..]
is het dan geen schijn als het bestaan ervan beweerd wordt?
Poeh ik heb er behoorlijk wat van HIM gehad, ik had op een gegeven moment ook een trui van HIMquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De enige bandshirt die ik ooit had was toevallig van HIM, want gekregen
dat was mn pyjama
hahaha nu hoop ik dat ie nog bij mn ouders ligt
Blond omdat mijn haar kapot ging na elke keer ontkleuren en weer verven.quote:
Haha lekker, was je ook verliefd op Ville Valo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik heb er behoorlijk wat van HIM gehad, ik had op een gegeven moment ook een trui van HIM
MURDER MURDER YES INDEEEDquote:
ook mooiquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blond omdat mijn haar kapot ging na elke keer ontkleuren en weer verven.
Soms. Hij had zijn momenten dat die ene keer wel knap was en andere momenten dat ik hem iets te verwijfd vond.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lekker, was je ook verliefd op Ville Valo?
ohnee love verwijfdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms. Hij had zijn momenten dat die ene keer wel knap was en andere momenten dat ik hem iets te verwijfd vond.
Mweh nee. Dan vind je die zanger van Placebo ook geweldig zeker?quote:
Murderdolls blijft leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MURDER MURDER YES INDEEED
Jaaaa murderdoooolllllllsss, wordt daar nog wel beetje heet van als ik dat luister![]()
![]()
![]()
maar kan ook jeugdherinneringen zijn
hoe dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altruïsme als bijkomstig effect bestaat wel
waarom is dat altruïsme?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iemand die zwaar depressief is en anderen helpt
ja dat is ook mijn eisquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
metal en punkshirts vind ik over het algemeen sws lelijk
indiebands hebben vaak een stuk subtielere ontwerpen waardoor je het gewoon als 'normaal' shirt kunt dragen
ja eens, al is het van pop punk vaak ook wel normaal te vinden en niet die standaard lelijke zwarte shitquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
indiebands hebben vaak een stuk subtielere ontwerpen waardoor je het gewoon als 'normaal' shirt kunt dragen
hahahahaha, ja die staat echt op nummer één zelfs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee. Dan vind je die zanger van Placebo ook geweldig zeker?
Ik hou daar dus echt niet van haha. Zijn muziek is wel tof hoor, maar zijn uiterlijk is niet mijn ding.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha, ja die staat echt op nummer één zelfs.
Niet hoe hij er nu uit ziet, ant is gewoon oud.. Maar vroeger inderdaad ohmenn![]()
![]()
ja, en ja de teksten zijn wel donker maar van de muziek zelf word ik echt wel beetje vrolijkquote:
ik ken die staat onvoldoende om er uitspraken over te doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat depressieve mensen totaal onverschillig zijn over alles
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou daar dus echt niet van haha. Zijn muziek is wel tof hoor, maar zijn uiterlijk is niet mijn ding.
Schreeuwerig vaak je. En altijd maar zwart, fuck dat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
moest lachenquote:
Wilde vragen hoezo maar je gaat er vast weer iets van maken dat ik een racist ben zeker??quote:
zoiets zou ik nooit doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde vragen hoezo maar je gaat er vast weer iets van maken dat ik een racist ben zeker??![]()
ben je toch ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde vragen hoezo maar je gaat er vast weer iets van maken dat ik een racist ben zeker??![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:49 schreef Catkiller het volgende:
Leef je uit, ik ben niet te kwetsen want heb weer 67 pokeballs. Al gaat de halve wereld nu dood ik zou niet caren.
Niet waarquote:
Lekker nooit meer scheren zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zou wel in de natuur willen leven
echt? Hoe dan? Echt in het wild?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zou wel in de natuur willen leven
wat is dat voor ei?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Wou vandaag nog lopen maar niet van gekomen, morgen weer een dag.Luckyegg aan en gaan met die banaan.
ja das de eerstequote:
NEE NATUURLIJK NOOIT MEER SCHEREN HOE ZOU IK DAT DAN MOETEN DOEN ONDER DE WATERVAL MET EEN KAPMES DENK EENS NA MAN!!!1!einzeinzquote:
lolquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK NOOIT MEER SCHEREN HOE ZOU IK DAT DAN MOETEN DOEN ONDER DE WATERVAL MET EEN KAPMES DENK EENS NA MAN!!!1!einzeinz![]()
en eten en drinken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon met een tentje rondreizen fuck de sleur
waar is god?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
cause in life God take God give
o lol ik dacht een echt eiquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg je half uur lang dubbele xp.
stel je voor dat god nergens is, en de paradijselijke beloning is daarin opgaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
diep in je hart verscholen
waarom zou God je moeten belonen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
stel je voor dat god nergens is, en de paradijselijke beloning is daarin opgaan
omdat het chill isquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou God je moeten belonen?
ik zei niet dat beloning van god komtquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou God je moeten belonen?
rtquote:
waarom zou er een beloning moeten zijn?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zei niet dat beloning van god komt
ja beloning is kutwoordkeus sorryquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou er een beloning moeten zijn?
Oké mooiquote:
in a wayquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog steeds bezig met gnosticisme
wat? eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is het ook als je het in de supermarkt koopt
dealbait trquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Trollscience het volgende:
ik deel beloningen uit 10 euro per stuk dm voor info
ja kloptquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat is het ook als je het in de supermarkt koopt
moet die nog altijd keertje fatsoenlijk luisterenquote:
dealbait dmquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Trollscience het volgende:
ik deel beloningen uit 10 euro per stuk dm voor info
Opnieuw printenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb een gvd foutje gemaakt op m'n stagepapier, erdoorheen gaan met zo'n typexding of opnieuw uitprinten?
Heeft dit met de beloning te makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef Trollscience het volgende:
Zijn Jullie Tevreden Met Jullie Buik
och als ik braddie zie welquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef Trollscience het volgende:
Waarom Schrijf Jij Zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef Trollscience het volgende:
ja en on the corner ook van electric Miles. En hij heeft veel vette live platen zoals dark magus, zelfde tijd. Geniequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet die nog altijd keertje fatsoenlijk luisteren
bitches brew is nog altijd mijn favo album van hem gvd, en wellicht een van de beste albums ooit
o het is ook best apart, wel grappig dat het iets is wat in veel religies wereldwijd voorkomtquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ik nog steeds geen beeld heb bij gnosticisme
neej srryquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie jezelf wel eens met elektrische vliegenmepper gebzzt
gem1quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
och als ik braddie zie wel
die informatie kan ik op dit moment niet verstrekkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft dit met de beloning te maken
gwnquote:
zou jou kkhard bzzttenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie jezelf wel eens met elektrische vliegenmepper gebzzt
Ik weet dat je me haat. Voeg je maar bij de restquote:
nee ik hou van jequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet dat je me haat. Voeg je maar bij de rest
eend112quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Drug het volgende:
Wie is die kreeft ook weer? Ik vergeet die shit
klaarblijkelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:18 schreef Drug het volgende:
[..]
o het is ook best apart, wel grappig dat het iets is wat in veel religies wereldwijd voorkomt
Plsquote:
Chili con carne is chiller !quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
Zak Doritos eten of Chili con carne maken
Gwn niks dikkiequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
Chili con carne en dan met Doritos etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
Lijkt me niet te vreten datquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chili con carne en dan met Doritos eten
ja dat was het idee maar de moeite is onmenselijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chili con carne en dan met Doritos eten
jawel maar vanavond nog nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niks gegeten vandaag?Dude
Hoe hou je dat vol
je zou toch havermout eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
zou jij ook eens moeten doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niks gegeten vandaag?Dude
Hoe hou je dat vol
nog steeds +410% ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij echt een lieverd bent
Ooh, ik dacht al man, ik zou al overleden zijn aan het eind van de avond als ik de hele dag niks zou etenquote:
ja heb ik gedaan gisteren en vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zou toch havermout eten?
zet die intermitterent fasting, overmeester hongerquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht al man, ik zou al overleden zijn aan het eind van de avond als ik de hele dag niks zou eten
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij echt een lieverd bent
haha dat is veel, ik maak er smoothie van, avocado bij, paar vruchten, kokosmelk yummyquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eet 's ochtends 300 gram havermout en je hebt nooit weer honger man
heb ik gezegd dat ik gestopt ben met vlees eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
Chili con carne als je net gestopt bent met vlees eten
o, ik moet 's ochtends wel wat "vasts" etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dat is veel, ik maak er smoothie van, avocado bij, paar vruchten, kokosmelk yummy
eerst m'n schulden afbetalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verkopen, winst pakken en naar caribbean gaan
ja snap ik, ik pak na paar uurtjes wel een sandwichquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, ik moet 's ochtends wel wat "vasts" eten
heyquote:
dat kanquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, ik pak na paar uurtjes wel een sandwich
Nee niemandquote:
wat gebeurt er met jon snow?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Neeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
Heb je gemist :$quote:
echt vanalles wowquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat gebeurt er met jon snow?
haha oke het is echt spannend op het eindequote:
ik jou ook :$quote:
Wowow rustigquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Lick lick lick lick, I wanna eat yo dick.
ga je IS joinen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus ik ga morgen weg.. zegt mn ma zojuist.. je gaat toch niet stiekem naar syrie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ga je Syriëquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus ik ga morgen weg.. zegt mn ma zojuist.. je gaat toch niet stiekem naar syrie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik wou als joke ja zeggen maar toen dacht ik AIVD kijkt mee dus nee ik ga naar Griekenlandquote:
Ben alleen zonder jouquote:
veel plezier in "Griekenland"quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Ik wou als joke ja zeggen maar toen dacht ik AIVD kijkt mee dus nee ik ga naar Griekenland
Hij heeft af en toe KLB diarreequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/289177 Godver hij heeft klb wel gevonden hoor.
mapima heeft ook een nieuwe IDkaart gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/289177 Godver hij heeft klb wel gevonden hoor.
Ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen. Tot nu toe is het wel in CUL elke keer weg gehaald.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
I don't need a drink to get naughty, bitch I'm not Bill Cosby.
Ookal TR gedaan dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen. Tot nu toe is het wel in CUL elke keer weg gehaald.
Lekker paar dagen sparen en dan genieten van al die quote alerts.quote:
Nu lekker acclimatiseren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef Trollscience het volgende:
heeft half uur geduurd maar pijpje is weer schoon
acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiserenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel gekregen aan dat woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Zit je mobiel?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiserenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet me niet schreeuwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Zou toch wel vroeg moeten gaan slapen met die herrie morgen.
Broedahhhhsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je moet me niet schreeuwen
Wesh, denk je ben me madre?
Dat heb ik geleerd van m'n padre
Laat je niet bedijen door een dame
Dit is mandem, trek je bij je haren, laat je zien wat ik van plan ben
Als je me schreeuwt, stoot ik hard, loop je mank en
In die situatie kan ik never nooit belanden
Ik draag boxer, geen string, ik zeg je één keer:
Neeeiiinnnnnnnquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
zet die intermitterent fasting, overmeester honger
Doe maar, elk seizoen graag spoileren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
Dit is waarom mensen een hekel aan je hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe maar, elk seizoen graag spoileren.
slechste nummer ooit, vooral die tekstquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je moet me niet schreeuwen
Wesh, denk je ben me madre?
Dat heb ik geleerd van m'n padre
Laat je niet bedijen door een dame
Dit is mandem, trek je bij je haren, laat je zien wat ik van plan ben
Als je me schreeuwt, stoot ik hard, loop je mank en
In die situatie kan ik never nooit belanden
Ik draag boxer, geen string, ik zeg je één keer:
hey sequote:
ik weet wel beter hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen een hekel aan je hebben.
Onder andere.
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef pinman het volgende:
Er staat ''Google ''Scotland's National Animal'' GOOGLE IT.''
ahwquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
jullie zouden je allemaal vereerd moeten voelen dat Chloroform telkens maar weer de moeite neemt om met jullie te converseren
Dit is een foto van een Nederlandse Photoshop kunstenaar. Een van de vroegste. Met een voorkeur voor kitsch. Beetje Jeff Koons.quote:
Chloro is te goed voor onsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
jullie zouden je allemaal vereerd moeten voelen dat Chloroform telkens maar weer de moeite neemt om met jullie te converseren
ahw vind jou leukquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
bozehaas gaat dit niet waarderenquote:
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Halve sc moest huilen omdat je niet poste
dacht dat je aan de flakka zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"
aan de watquote:
Wat was je al die tijd aan het doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja duh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/nieuws/a(...)rug-flakka~a68263a5/
Maar ik ben blij dat je er weer bent
bijslapen en gamenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat was je al die tijd aan het doen?
gwn geen zorgen maken manquote:
oke bedankt voor je meningquote:
vind je? heb liever voorgelichte mensen dan irrationele bashersquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
maar nee, ik gebruik eigenlijk alleen maar pep als ik harddrugs doe
maar goed, veel FOK!kers flikkeren dat gewoon op dezelfde hoop als alles, wat ik ook wel snap en het is ook beter dat dat zo blijft
voorgelicht oké, maar als je het op dezelfde hoop blijft gooien dan blijf je er zelf hoogstwaarschijnlijk iig vandaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:36 schreef Drug het volgende:
[..]
vind je? heb liever voorgelichte mensen dan irrationele bashers
een voorgelichte maatschappij kan prima amfetamine handelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
voorgelicht oké, maar als je het op dezelfde hoop blijft gooien dan blijf je er zelf hoogstwaarschijnlijk iig vandaan
nee. en waarom moet dat ook?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:39 schreef Drug het volgende:
[..]
een voorgelichte maatschappij kan prima amfetamine handelen
ja maar voorgelicht =/= gebruiker, dus piecie stroman dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee. en waarom moet dat ook?
amfetamine is echt iets waar je als persoon geschikt voor moet zijn
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee. en waarom moet dat ook?
amfetamine is echt iets waar je als persoon geschikt voor moet zijn
Jammer dat jij er ook weer bent. Met je ''pinvrouw''quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey DP
jammer dat je er weer bent
dat is waarquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar voorgelicht =/= gebruiker, dus piecie stroman deze
Hallo pinvrouwquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef pinman het volgende:
[..]
Jammer dat jij er ook weer bent. Met je ''pinvrouw''
oh oke zal nog eens frassology representenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey DP
jammer dat je er weer bent
Stromannenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar voorgelicht =/= gebruiker, dus piecie stroman deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |