haha dat is veel, ik maak er smoothie van, avocado bij, paar vruchten, kokosmelk yummyquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eet 's ochtends 300 gram havermout en je hebt nooit weer honger man
heb ik gezegd dat ik gestopt ben met vlees eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
Chili con carne als je net gestopt bent met vlees eten
o, ik moet 's ochtends wel wat "vasts" etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dat is veel, ik maak er smoothie van, avocado bij, paar vruchten, kokosmelk yummy
eerst m'n schulden afbetalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verkopen, winst pakken en naar caribbean gaan
ja snap ik, ik pak na paar uurtjes wel een sandwichquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, ik moet 's ochtends wel wat "vasts" eten
heyquote:
dat kanquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, ik pak na paar uurtjes wel een sandwich
Nee niemandquote:
wat gebeurt er met jon snow?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Neeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
Heb je gemist :$quote:
echt vanalles wowquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat gebeurt er met jon snow?
haha oke het is echt spannend op het eindequote:
ik jou ook :$quote:
Wowow rustigquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Lick lick lick lick, I wanna eat yo dick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |