eend112quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:21 schreef Drug het volgende:
Wie is die kreeft ook weer? Ik vergeet die shit
klaarblijkelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:18 schreef Drug het volgende:
[..]
o het is ook best apart, wel grappig dat het iets is wat in veel religies wereldwijd voorkomt
Plsquote:
Chili con carne is chiller !quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
Zak Doritos eten of Chili con carne maken
Gwn niks dikkiequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
Chili con carne en dan met Doritos etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
Lijkt me niet te vreten datquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chili con carne en dan met Doritos eten
ja dat was het idee maar de moeite is onmenselijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chili con carne en dan met Doritos eten
jawel maar vanavond nog nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niks gegeten vandaag?Dude
Hoe hou je dat vol
je zou toch havermout eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:29 schreef Drug het volgende:
zou jij ook eens moeten doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niks gegeten vandaag?Dude
Hoe hou je dat vol
nog steeds +410% ?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij echt een lieverd bent
Ooh, ik dacht al man, ik zou al overleden zijn aan het eind van de avond als ik de hele dag niks zou etenquote:
ja heb ik gedaan gisteren en vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zou toch havermout eten?
zet die intermitterent fasting, overmeester hongerquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht al man, ik zou al overleden zijn aan het eind van de avond als ik de hele dag niks zou eten
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:32 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij echt een lieverd bent
haha dat is veel, ik maak er smoothie van, avocado bij, paar vruchten, kokosmelk yummyquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eet 's ochtends 300 gram havermout en je hebt nooit weer honger man
heb ik gezegd dat ik gestopt ben met vlees eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
Chili con carne als je net gestopt bent met vlees eten
o, ik moet 's ochtends wel wat "vasts" etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:36 schreef Drug het volgende:
[..]
haha dat is veel, ik maak er smoothie van, avocado bij, paar vruchten, kokosmelk yummy
eerst m'n schulden afbetalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verkopen, winst pakken en naar caribbean gaan
ja snap ik, ik pak na paar uurtjes wel een sandwichquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o, ik moet 's ochtends wel wat "vasts" eten
heyquote:
dat kanquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:39 schreef Drug het volgende:
[..]
ja snap ik, ik pak na paar uurtjes wel een sandwich
Nee niemandquote:
wat gebeurt er met jon snow?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Neeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
Heb je gemist :$quote:
echt vanalles wowquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat gebeurt er met jon snow?
haha oke het is echt spannend op het eindequote:
ik jou ook :$quote:
Wowow rustigquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:48 schreef Crip het volgende:
Lick lick lick lick, I wanna eat yo dick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |