hey sequote:
ik weet wel beter hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen een hekel aan je hebben.
Onder andere.
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef pinman het volgende:
Er staat ''Google ''Scotland's National Animal'' GOOGLE IT.''
ahwquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
jullie zouden je allemaal vereerd moeten voelen dat Chloroform telkens maar weer de moeite neemt om met jullie te converseren
Dit is een foto van een Nederlandse Photoshop kunstenaar. Een van de vroegste. Met een voorkeur voor kitsch. Beetje Jeff Koons.quote:
Chloro is te goed voor onsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
jullie zouden je allemaal vereerd moeten voelen dat Chloroform telkens maar weer de moeite neemt om met jullie te converseren
ahw vind jou leukquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
bozehaas gaat dit niet waarderenquote:
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Halve sc moest huilen omdat je niet poste
dacht dat je aan de flakka zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"
aan de watquote:
Wat was je al die tijd aan het doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |