ga je IS joinen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus ik ga morgen weg.. zegt mn ma zojuist.. je gaat toch niet stiekem naar syrie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ga je Syriëquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Dus ik ga morgen weg.. zegt mn ma zojuist.. je gaat toch niet stiekem naar syrie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Ik wou als joke ja zeggen maar toen dacht ik AIVD kijkt mee dus nee ik ga naar Griekenlandquote:
Ben alleen zonder jouquote:
veel plezier in "Griekenland"quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[..]
Ik wou als joke ja zeggen maar toen dacht ik AIVD kijkt mee dus nee ik ga naar Griekenland
Hij heeft af en toe KLB diarreequote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/289177 Godver hij heeft klb wel gevonden hoor.
mapima heeft ook een nieuwe IDkaart gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/289177 Godver hij heeft klb wel gevonden hoor.
Ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen. Tot nu toe is het wel in CUL elke keer weg gehaald.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef Crip het volgende:
I don't need a drink to get naughty, bitch I'm not Bill Cosby.
Ookal TR gedaan dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen. Tot nu toe is het wel in CUL elke keer weg gehaald.
Lekker paar dagen sparen en dan genieten van al die quote alerts.quote:
Nu lekker acclimatiseren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:04 schreef Trollscience het volgende:
heeft half uur geduurd maar pijpje is weer schoon
acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiserenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel gekregen aan dat woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Zit je mobiel?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiseren acclimatiserenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet me niet schreeuwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Zou toch wel vroeg moeten gaan slapen met die herrie morgen.
Broedahhhhsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je moet me niet schreeuwen
Wesh, denk je ben me madre?
Dat heb ik geleerd van m'n padre
Laat je niet bedijen door een dame
Dit is mandem, trek je bij je haren, laat je zien wat ik van plan ben
Als je me schreeuwt, stoot ik hard, loop je mank en
In die situatie kan ik never nooit belanden
Ik draag boxer, geen string, ik zeg je één keer:
Neeeiiinnnnnnnquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:34 schreef Drug het volgende:
[..]
zet die intermitterent fasting, overmeester honger
Doe maar, elk seizoen graag spoileren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:43 schreef aight1 het volgende:
ik heb game of thrones laatst afgekeken dus als iemand spoiler wil ben ik je man
Dit is waarom mensen een hekel aan je hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe maar, elk seizoen graag spoileren.
slechste nummer ooit, vooral die tekstquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je moet me niet schreeuwen
Wesh, denk je ben me madre?
Dat heb ik geleerd van m'n padre
Laat je niet bedijen door een dame
Dit is mandem, trek je bij je haren, laat je zien wat ik van plan ben
Als je me schreeuwt, stoot ik hard, loop je mank en
In die situatie kan ik never nooit belanden
Ik draag boxer, geen string, ik zeg je één keer:
hey sequote:
ik weet wel beter hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen een hekel aan je hebben.
Onder andere.
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:22 schreef pinman het volgende:
Er staat ''Google ''Scotland's National Animal'' GOOGLE IT.''
ahwquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
jullie zouden je allemaal vereerd moeten voelen dat Chloroform telkens maar weer de moeite neemt om met jullie te converseren
Dit is een foto van een Nederlandse Photoshop kunstenaar. Een van de vroegste. Met een voorkeur voor kitsch. Beetje Jeff Koons.quote:
Chloro is te goed voor onsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
jullie zouden je allemaal vereerd moeten voelen dat Chloroform telkens maar weer de moeite neemt om met jullie te converseren
ahw vind jou leukquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef aight1 het volgende:
bozehaas gaat dit niet waarderenquote:
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Halve sc moest huilen omdat je niet poste
dacht dat je aan de flakka zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik hoor de hele dag al niks anders dan "oh dp je leeft nog!"
aan de watquote:
Wat was je al die tijd aan het doen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja duh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/nieuws/a(...)rug-flakka~a68263a5/
Maar ik ben blij dat je er weer bent
bijslapen en gamenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat was je al die tijd aan het doen?
gwn geen zorgen maken manquote:
oke bedankt voor je meningquote:
vind je? heb liever voorgelichte mensen dan irrationele bashersquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
maar nee, ik gebruik eigenlijk alleen maar pep als ik harddrugs doe
maar goed, veel FOK!kers flikkeren dat gewoon op dezelfde hoop als alles, wat ik ook wel snap en het is ook beter dat dat zo blijft
voorgelicht oké, maar als je het op dezelfde hoop blijft gooien dan blijf je er zelf hoogstwaarschijnlijk iig vandaanquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:36 schreef Drug het volgende:
[..]
vind je? heb liever voorgelichte mensen dan irrationele bashers
een voorgelichte maatschappij kan prima amfetamine handelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
voorgelicht oké, maar als je het op dezelfde hoop blijft gooien dan blijf je er zelf hoogstwaarschijnlijk iig vandaan
nee. en waarom moet dat ook?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:39 schreef Drug het volgende:
[..]
een voorgelichte maatschappij kan prima amfetamine handelen
ja maar voorgelicht =/= gebruiker, dus piecie stroman dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee. en waarom moet dat ook?
amfetamine is echt iets waar je als persoon geschikt voor moet zijn
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee. en waarom moet dat ook?
amfetamine is echt iets waar je als persoon geschikt voor moet zijn
Jammer dat jij er ook weer bent. Met je ''pinvrouw''quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey DP
jammer dat je er weer bent
dat is waarquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar voorgelicht =/= gebruiker, dus piecie stroman deze
Hallo pinvrouwquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef pinman het volgende:
[..]
Jammer dat jij er ook weer bent. Met je ''pinvrouw''
oh oke zal nog eens frassology representenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey DP
jammer dat je er weer bent
Stromannenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar voorgelicht =/= gebruiker, dus piecie stroman deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |