Blond omdat mijn haar kapot ging na elke keer ontkleuren en weer verven.quote:
Haha lekker, was je ook verliefd op Ville Valo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik heb er behoorlijk wat van HIM gehad, ik had op een gegeven moment ook een trui van HIM
MURDER MURDER YES INDEEEDquote:
ook mooiquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blond omdat mijn haar kapot ging na elke keer ontkleuren en weer verven.
Soms. Hij had zijn momenten dat die ene keer wel knap was en andere momenten dat ik hem iets te verwijfd vond.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lekker, was je ook verliefd op Ville Valo?
ohnee love verwijfdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms. Hij had zijn momenten dat die ene keer wel knap was en andere momenten dat ik hem iets te verwijfd vond.
Mweh nee. Dan vind je die zanger van Placebo ook geweldig zeker?quote:
Murderdolls blijft leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MURDER MURDER YES INDEEED
Jaaaa murderdoooolllllllsss, wordt daar nog wel beetje heet van als ik dat luister![]()
![]()
![]()
maar kan ook jeugdherinneringen zijn
hoe dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altruïsme als bijkomstig effect bestaat wel
waarom is dat altruïsme?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iemand die zwaar depressief is en anderen helpt
ja dat is ook mijn eisquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
metal en punkshirts vind ik over het algemeen sws lelijk
indiebands hebben vaak een stuk subtielere ontwerpen waardoor je het gewoon als 'normaal' shirt kunt dragen
ja eens, al is het van pop punk vaak ook wel normaal te vinden en niet die standaard lelijke zwarte shitquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:39 schreef Trollscience het volgende:
metal en punkshirts vind ik over het algemeen sws lelijk
indiebands hebben vaak een stuk subtielere ontwerpen waardoor je het gewoon als 'normaal' shirt kunt dragen
hahahahaha, ja die staat echt op nummer één zelfs.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee. Dan vind je die zanger van Placebo ook geweldig zeker?
Ik hou daar dus echt niet van haha. Zijn muziek is wel tof hoor, maar zijn uiterlijk is niet mijn ding.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha, ja die staat echt op nummer één zelfs.
Niet hoe hij er nu uit ziet, ant is gewoon oud.. Maar vroeger inderdaad ohmenn![]()
![]()
ja, en ja de teksten zijn wel donker maar van de muziek zelf word ik echt wel beetje vrolijkquote:
ik ken die staat onvoldoende om er uitspraken over te doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat depressieve mensen totaal onverschillig zijn over alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |