Ik lijk er niet heel erg meer op nee qua stijl. Draag tegenwoordig veel nette jurkjes en geen band shirts meer enz.quote:
oke coolquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/HIM
ohh HIMquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker. Hier een foto van jaren geleden na het zetten: http://imgur.com/a/EgsA4
*krijg niet de goede link gekopieerd*
quote:Het is een combinatie van een hart en een omgekeerd pentagram, als teken van liefde, dood, balans en yin en yang
Ja tuurlijkquote:
conformistquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lijk er niet heel erg meer op nee qua stijl. Draag tegenwoordig veel nette jurkjes en geen band shirts meer enz.
Ik wil een heisenberg tshirt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
Ik draag graag heisenberg shirts en harry potter shirts ook luffy shirts ;$
is ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tuurlijkMoest op onderarm dus dan is een kleintje zo lullig vind ik.
Heb zon koele met dt getekende heisenberg koppie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een heisenberg tshirt.
Oh en een star wars tshirt. En een winter is coming tshirt.
De enige bandshirt die ik ooit had was toevallig van HIM, want gekregenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon klaar met band shirts dragen na 10 jaar. Maar daar in tegen wil ik nu wel shirts hebben van leuke series enz.
ik draag ze ook bijna nooit meer, sowieso die standaard zwarte fruit of the loom bandshirts nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben gewoon klaar met band shirts dragen na 10 jaar. Maar daar in tegen wil ik nu wel shirts hebben van leuke series enz.
altruïsme als bijkomstig effect bestaat welquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:35 schreef Drug het volgende:
[..]
is het dan geen schijn als het bestaan ervan beweerd wordt?
Poeh ik heb er behoorlijk wat van HIM gehad, ik had op een gegeven moment ook een trui van HIMquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De enige bandshirt die ik ooit had was toevallig van HIM, want gekregen
dat was mn pyjama
hahaha nu hoop ik dat ie nog bij mn ouders ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |