Ach ik vond het wel geinig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat lijkt me dan wel écht onzinnig, wat vond je er van?
het kan ook niet gefundeerd zijn op altruïstische beweegredenenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar dat maakt van de oprechtheid nog geen schijn, enkel ongefundeerd
hoeft ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het kan ook niet gefundeerd zijn op altruïstische beweegredenen
ja maar nee bedoel betalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het toch alleen maar zag als ik ging douchen.
ja, als het kan zou ik hem dan wel redelijk voorin doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als hij een beetje achterin zit.
Ik was zo onwijs voorbereid. Ik wilde een piercing die ik kan laten zien als ik wil en verbergen als ik wil.
Nou, niet dus.
Neus & Christinaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Drug het volgende:
Crack welke piercings heb je? En de rest?
Van dp weet ik al, zelfde als ama
het is niet alsof je verder niet dagelijks meerdere keren in herhaling valtquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind piercings echt lelijk
of heb ik dat al eens gezegd
haast alsof ik jullie een spiegel voorhoudquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet alsof je verder niet dagelijks meerdere keren in herhaling valt
ja zou daar hele dag mee spelenquote:
ziet er echt heel tof (en pijnlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik nog wel weer. Maar ja toen uitgegroeid na een tijdje
Wilde vragen awt voor iets, maar iets van Kuroi oid toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Naja eerst volgend jaar tattoo laten zetten.
oh is dat wat je probeertquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haast alsof ik jullie een spiegel voorhoud
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh cadeautje van mijn vriendje toen.
ja pff, lijkt me zo kutquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Vet voorzichtig doen omdat er een fucking lang staafje in zat, daardoor bijna niks kunnen eten.
Ik had een vriendin, jaren geleden die haar mond moest spoelen met een blauw goedje ter genezing.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Tongpiercing vond ik zo kut man met genezen. Ik heb ooit op punt gestaan hem er uit te halen
wtf, das gwn mondwater tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een vriendin, jaren geleden die haar mond moest spoelen met een blauw goedje ter genezing.
Zij heeft toen in iedere prullenbak in de stad staan spoelen en spugen.
Ja een beetje in deze stijl:quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zou daar hele dag mee spelen
[..]
ziet er echt heel tof (en pijnlijk) uit ja
[..]
Wilde vragen awt voor iets, maar iets van Kuroi oid toch?
denk dat het elkaar niet uitsluitquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je beslissingen gemaakt op egoïsme oprecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |