Ik krimp altijd in elkaar als ik eraan denk dat daar een naald doorheen gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nu soms over tepelpiercing![]()
![]()
maar ga toch niet doen, denk ik
waarom niet? Zou wel doen als ik chick wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nu soms over tepelpiercing![]()
![]()
maar ga toch niet doen, denk ik
EY ik heb mijn haar opnieuw geverfdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
Moet mn haar weer verven, maar heb geen zin om zelf te doen. Maar ik vertrouw ook geen andere mensen met mn haar makeup en wenkies
Struggles
tsss jammerquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ooh dan moet ik die zoeken tussen 1000000 foto's oftewel nee ga ik niet doen
haha, ja hier ook maar denk dan ook wel snel oke niet aanstellen, is maar drie sec en daarna okequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik krimp altijd in elkaar als ik eraan denk dat daar een naald doorheen gaat.
Laat zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
EY ik heb mijn haar opnieuw geverfd![]()
Wel mooi
ik wilde een smiley zetten en ik ging naar de piercingzaak en toen zei hij dat ik geen plek daar hadquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tsss jammer
[..]
haha, ja hier ook maar denk dan ook wel snel oke niet aanstellen, is maar drie sec en daarna oke
Zie het nog niet helemaal voor me hoe het me zou staan en allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom niet? Zou wel doen als ik chick was
Ik vond het maar een nutteloos iets, gelukkig niet voor betaald.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie het nog niet helemaal voor me hoe het me zou staan en alles
is beetje generaliserend wel ja, maar ik bedoel een beetje die skatersstijl van vroeger maar dan wat rauwerquote:
alsof je twee stalen snotjes uit je neus hebtquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie het nog niet helemaal voor me hoe het me zou staan en alles
Ja ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
is beetje generaliserend wel ja, maar ik bedoel een beetje die skatersstijl van vroeger maar dan wat rauwer
kan niet zo goed uitleggen
aaaaah, dat is echt zo kut als je dan al helemaal klaar voor bent om piercing te laten zettenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik wilde een smiley zetten en ik ging naar de piercingzaak en toen zei hij dat ik geen plek daar had
hahaha hoezo dat danquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het maar een nutteloos iets, gelukkig niet voor betaald.
ja is heel gek maar heb ik niet vaakquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
[..]
alsof je twee stalen snotjes uit je neus hebt
ja dat lijkt me dan wel écht onzinnig, wat vond je er van?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ooit een piercing hier:
[ afbeelding ]
Nee, vooral niet als hij een beetje achterin zit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaaaah, dat is echt zo kut als je dan al helemaal klaar voor bent om piercing te laten zetten![]()
wat kut
Ik twijfel soms over venom piercing (dubbele tong) want vindt dat ook wel echt echt mooi, maarja, denk dat je tong toch niet veel ziet
lijpquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ooit een piercing hier:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |