quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke vergelijking, tussen moorden en te hard rijden?
Daar heb ik nooit iets over gezegd he
Oh, oké.quote:
rtquote:
denk aan je presentatiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
ik ga feedback leveren over jou en je walgelijke topickaap
?quote:
Nee dat staat in de post waar je op reageert.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?euhm?
Daar zeg ik ik alsnog niks over moorden?noch staat er een vergelijking in die post
prezi tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je me helpen met een powerpoint in elkaar zetten?
nee bedanktquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaquote:
wil wel jouw powerpoint uit elkaar rekkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wromquote:
Ja snap ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je willen verdampen als je haas kunt gangbangen
Lijkt me wel handig om wanneer ik wil in gasvorm te veranderen.quote:
okequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat staat in de post waar je op reageert.
gelukkig heb je de geur al hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om wanneer ik wil in gasvorm te veranderen.
lichaam is een last voor de redequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
heb niet zo veel met dat fysieke, alleen maar moeite voor niks joh
nadat ik heb gejizzd in haas' met brute force binnengedrongen kontgatquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je willen verdampen als je haas kunt gangbangen
waquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lichaam is een last voor de rede
omg pls kill mequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
okenou dan ga ik het wel helemaal uittypen he
Als jij twintig mensen vermoord en je wordt daarvoor niet opgepakt, dan komt dat omdat ze niet door hebben dat jij twintig mensen hebt vermoord.
Als ik standaard 10 km/h te hard rij, en ik rij 30.000 km per jaar, dan kan het niet zo zijn dat ik nooit geflitst zou zijn. WAT BLIJKT DUS --> het boeit helemaal niemand, het is niet erg, je krijgt er geen boete voor, niks
Als ik tegen iemand vertel dat ik 20 mensen heb vermoord, moet ik gewoon de bak in en dat is daadwerkelijk erg.
Dan nemen dp en ik haas wel samenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
heb niet zo veel met dat fysieke, alleen maar moeite voor niks joh
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als jij twintig mensen vermoord en je wordt daarvoor niet opgepakt, dan komt dat omdat ze niet door hebben dat jij twintig mensen hebt vermoord.
Als ik standaard 10 km/h te hard rij, en ik rij 30.000 km per jaar, dan kan het niet zo zijn dat ik nooit geflitst zou zijn. WAT BLIJKT DUS --> het boeit helemaal niemand, het is niet erg, je krijgt er geen boete voor, niks
Als ik tegen iemand vertel dat ik 20 mensen heb vermoord, moet ik gewoon de bak in en dat is daadwerkelijk erg.
rede is een last voor het zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lichaam is een last voor de rede
woorden verzinnen kan ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha ja, de geur van kooldioxide.
ja laat de persoon die een naamtopic voor hem heeft gemaakt er maar buitenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan nemen dp en ik haas wel samen
dp zal zich zeker "zogenaamd" vergissen en smoothly jouw zielsingang betredenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij deed niet rtquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja laat de persoon die een naamtopic voor hem heeft gemaakt er maar buiten
Als ie maar niet via de artiestenuitgang gaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:16 schreef Drug het volgende:
[..]
dp zal zich zeker "zogenaamd" vergissen en smoothly jouw zielsingang betreden
daarom verdampen, maar dan zijn we nog steeds dampquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn is een last voor het zijn
Ja dan mis je zulke kansen dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn twitter is al een tijdje inactief
just the tip?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ie maar niet via de artiestenuitgang gaat
Sta ik nog op je lijst van mensen die jij haatquote:
damp is fysiek en geen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
daarom verdampen, maar dan zijn we nog steeds damp
Waarom zou het niet kunnen dat je niet geflitst bent? Met 10km/u te hard zul je wss niet geflitst worden omdat correcties en shit, geen idee verder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ;squote:
nee hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sta ik nog op je lijst van mensen die jij haat
sukkels weten niet wat ze missenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
damp is fysiek en geen zijn
godverdomme de tyfus wat een kutdiscussiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat je niet geflitst bent? Met 10km/u te hard zul je wss niet geflitst worden omdat correcties en shit, geen idee verder.
En dat laatste hoeft ook niet per definitie
En lekker eindeloos reflecteren, dat was echt kutquote:
is ook, maar ik heb gvd gwn gelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godverdomme de tyfus wat een kutdiscussie
Ja echt, maar meer voor ons danquote:
vrouwen moet je gewoon gelijk gevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook, maar ik heb gvd gwn gelijk
niemand caret, is nog een wonder dat Herman die shit blijkbaar leestquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook, maar ik heb gvd gwn gelijk
Nee, stop, hou opquote:
als ik dat toch zou wetenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dus je weet niet wat je wilt
ik heb op de basisschool geleerd hoe je op steekwoorden moet zoekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand caret, is nog een wonder dat Herman die shit blijkbaar leest
Op Rouge zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mij noemen ze Knuckles omdat ik vaak masturbeer
Nou omdat ik sowieso al langs 2 trajectcontroles kom, vijf dagen in de week. Ja en correcties enzo, maar dan rij ik dus óf geen 10 km te hard (dan is er sowieso niks aan de hand) óf het boeit gewoon echt niet schijnbaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen dat je niet geflitst bent? Met 10km/u te hard zul je wss niet geflitst worden omdat correcties en shit, geen idee verder.
En dat laatste hoeft ook niet per definitie
Wat had je moeder nou gemaakt dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrouwen moet je gewoon gelijk geven
ja lekker boeiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
niemand caret, is nog een wonder dat Herman die shit blijkbaar leest
Gvdquote:
gebakken aardappeltjes met 3 dikke vette worstenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat had je moeder nou gemaakt dan?
Hou op ben nu al gedemotiveerd. School en werkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En lekker eindeloos reflecteren, dat was echt kut
Als je meedoet hebben wij ook drie dikke vette worstenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met 3 dikke vette worsten
o ik heb op de kleuterschool de stelling van Pythagoras geleerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb op de basisschool geleerd hoe je op steekwoorden moet zoeken
wie doet er nog meer mee dan want de mijne zou ik niet dik of vet noemenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je meedoet hebben wij ook drie dikke vette worsten
paradox is per definitie schijnbaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de schijnbare paradox houdt zich de waarheid schuil
en wat doe je ermee in het echte leven? ja niks dus, lekker puhquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o ik heb op de kleuterschool de stelling van Pythagoras geleerd
Heb altijd gwn 30 uur gewerkt ernaast, kan primaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Hou op ben nu al gedemotiveerd. School en werken
Moet die kutboeken nog kopen
Ohquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie doet er nog meer mee dan want de mijne zou ik niet dik of vet noemen
wel. allemaal driehoeken gek, moet doe graden weten tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en wat doe je ermee in het echte leven? ja niks dus, lekker puh
ik zie alleen driehoeken als ik weer een zak doritos open maakquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef Drug het volgende:
[..]
wel. allemaal driehoeken gek, moet doe graden weten toch
of ze registreren het niet en weten het dus niet, net als die moordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou omdat ik sowieso al langs 2 trajectcontroles kom, vijf dagen in de week. Ja en correcties enzo, maar dan rij ik dus óf geen 10 km te hard (dan is er sowieso niks aan de hand) óf het boeit gewoon echt niet schijnbaar![]()
En kom op, ook al had ik die trajectcontroles niet.. 30.000 en géén flitser tegen komen? Dat is niet echt realistischhelaasje
ja dat doe ik hele dag door.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie alleen driehoeken als ik weer een zak doritos open maak
ja scherpquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus niet schijnbaar bestaat niet?
Godver ik ben jaloers. Wat voor? Uit de supermarkt of verse?quote:
ja dat heb je weleens op een forumquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
ahahahahahah ja deze discussie is enkel voor de discussie![]()
Nee, je zegt het niet maar je vraagt het nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ze registreren het niet en weten het dus niet, net als die moorden
als je niet te hard rijdt is er idd niks aan de hand en het boeit gewoon echt wel want als de overheid er een boete voor zou kunnen opsturen, zouden ze dat meteen doen
weenie maar zeg toch ook niet dat je geen flitsers tegenkomt ;s
Supermarkt, maar weet nog niet welke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver ik ben jaloers. Wat voor? Uit de supermarkt of verse?
hahahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat heb je weleens op een forum
maar deze is wel echt fucking nutteloos ja
Gewoon zelf maken tochquote:
Ik denk dat ik die wel eens heb gehad. Maar ik vind alles uit de supermarkt qua ijskoffie wel oké zolang het maar koud is. Maar lekkerste is toch wel een versequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Supermarkt, maar weet nog niet welke.
Heb jij die van Landessa ooit op? Die ga ik halen als mijn Appie die heeft
maar schijn gaat om perceptie, oprechtheid bestaat (eventueel) in de geest. maakt dat nog uit?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als alles schijn is bestaat oprechtheid niet
Kus lik lebberquote:
jaaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die wel eens heb gehad. Maar ik vind alles uit de supermarkt qua ijskoffie wel oké zolang het maar koud is. Maar lekkerste is toch wel een verse
perceptie komt ook uit de geestquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:30 schreef Drug het volgende:
[..]
maar schijn gaat om perceptie, oprechtheid bestaat (eventueel) in de geest. maakt dat nog uit?
watquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Nee, je zegt het niet maar je vraagt het niet
neequote:En ja zou kunnen, maar zou betekenen dat twee grote trajectcontroles van Nederland dus uit zouden staan! Of dat ik geen enkele flitsmeneer zou tegen gekomen?!
ik geef toch net nog een optiequote:Of dat ik geen enkele flitsmeneer zou tegen gekomen?! Ik rij gewoon a12, dus of ik rij stiekem netjes en heb t niet door of het boeit niet
ja is ookquote:ik heb gelijk dus![]()
![]()
maar is gevoed door waarneming. oprechtheid niet per se toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
perceptie komt ook uit de geest
Aii ik ga 24 uur werken in de week ernaast naja blijft t wss toch niet bij bijna elke dag overtimequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb altijd gwn 30 uur gewerkt ernaast, kan prima
Maar komt goed, zijn ook heel leuke dingen, stage straks ook
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
[..]
nee
[..]
ik geef toch net nog een optie
[..]
ja is ook
en oprechtheid door het hart, is dat relevant?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef Drug het volgende:
[..]
maar is gevoed door waarneming. oprechtheid niet per se toch?
Poeh als ik deze zomer nog op het terras terecht kom bij mijn pa dan ga ik weer een ijskoffie bestellenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaamaar moet me even inhouden
heb er al best wat op deze vakantie, en ga volgende week op vakantie. Dus ben nu even aan het sparen nomnom
Dus nu maar supermarkt, vind ik ook prima indd.
30 uur werken naast studie? Wat voor studie was dat danquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb altijd gwn 30 uur gewerkt ernaast, kan prima
Maar komt goed, zijn ook heel leuke dingen, stage straks ook
Verschilt, ik had meteen in eerste jaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Aii ik ga 24 uur werken in de week ernaast naja blijft t wss toch niet bij bijna elke dag overtime
Ja daar kijk ik wel naar uit. Is dat pas in 2e jaar?
Lerarenopleidingquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
30 uur werken naast studie? Wat voor studie was dat dan
Doeiquote:
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bent nu lerares? Lekker voor een klas met kutkinderen?
Ahw :$quote:
ja ik dacht omdat de gepercipieerde werkelijkheid schijn is, is intrinsieke oprechtheid dat misschien nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en oprechtheid door het hart, is dat relevant?
vond de discussie over flitspalen interessanter tbhquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik dacht omdat de gepercipieerde werkelijkheid schijn is, is intrinsieke oprechtheid dat misschien niet
o kut die heb ik gemist, heb je een samenvatting?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond de discussie over flitspalen interessanter tbh
ja, ik had gelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:40 schreef Drug het volgende:
[..]
o kut die heb ik gemist, heb je een samenvatting?
iets kan nooit enkel intrinsiek zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik dacht omdat de gepercipieerde werkelijkheid schijn is, is intrinsieke oprechtheid dat misschien niet
Ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja man met crackquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je t over mij?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lekker snijden als dat meisje d'r mond open doet
je bent zelf ook heel zachtaardig als je gewoon je mondje houdtquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je t over mij?
Zo ja, meisje; wat zachtaardig zo uit je mondje
bek dicht Andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Link? Kan niet kloppen dit, moet ergens fout zijn gemaakt
Nou neequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zelf ook heel zachtaardig als je gewoon je mondje houdt
ja ik had gelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Link? Kan niet kloppen dit, moet ergens fout zijn gemaakt
oke, maar vind wel lief van jequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan niet, maakt me ook niet uit verder
leg eens uit mbt oprechtheid plsquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets kan nooit enkel intrinsiek zijn
je bent stiekem gwn lieve jongenquote:
je baseert je oprechtheid op met wie je te maken hebt, wat schijn is, onafhankelijk van je "intrinsiek"quote:
nee hansquote:
weenie wat dit isquote:
ohquote:
was maar een weekjequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Terwijl je zo lang afwezig was jeetje
Echt een kutweerquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet zoveel, het is hier grijs en grauw in HIlversum dus valt niets te doen
Hoe is het daar?
Da's langquote:
Schoonmaken kan chill zijn, geeft altijd wel voldoening vind ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt een kutweer
Heb broodjes gebakken en schoongemaakt ;s
[..]
Da's lang
mja voor mijn doen wel iddquote:
Ye, alleen had het wel twee dagen lang uitgesteld en morgen komt toch de schoonmaaksterquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Schoonmaken kan chill zijn, geeft altijd wel voldoening vind ik.
Oh, gauw weer alles omgooien in huis dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ye, alleen had het wel twee dagen lang uitgesteld en morgen komt toch de schoonmaakster
valt allemaal wel mee, voor de vakantie was je er ook hele weken nietquote:
Even snel project X improviserenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh, gauw weer alles omgooien in huis dus
Zelden zo gelachenquote:
Precies, gewoon iedereen van FOK! uitnodigen en vragen of ze nog even met hun schoenen flink door de modder willen banjeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Even snel project X improviseren
Vogeltjesdans en iwanius zijn VIPquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies, gewoon iedereen van FOK! uitnodigen en vragen of ze nog even met hun schoenen flink door de modder willen banjeren.
jeetje, negative nancyquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee, voor de vakantie was je er ook hele weken niet
maar nu heeft men geen reet te doen in hun zielige bestaan en maken ze zich er druk om
zoiets denk ik
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu grappig?
......quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Frau Krek
Hoe gaat het met rodinnemannetje
Hoi frassquote:
Noooquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]goed
shit had lieve foto en kan nu niet meer vinden
Ik prik een koffielepel in je neusquote:
ja maar dat maakt van de oprechtheid nog geen schijn, enkel ongefundeerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je baseert je oprechtheid op met wie je te maken hebt, wat schijn is, onafhankelijk van je "intrinsiek"
Prik ff goed door mn neusschotje dan, gratis septumquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik prik een koffielepel in je neus
Oke baas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Ewa is zo mogelijk nog erger dan fokkers die elkaar 'baas' noemen.
Hardopquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prik ff goed door mn neusschotje dan, gratis septum
vind bij sommige meisjes wel leuk staanquote:
Van die tumblr/gothic cynthiaatjes?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind bij sommige meisjes wel leuk staan
Mwhihi wil hem zo hard knuffelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjawel, niet zo boeiend maar wel schattig gwn![]()
[ afbeelding ]
wie maakt m afquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:05 schreef KREEFTx het volgende:
we kunnen ding doen maar ik spend geen cent
Oeh waarnaartoeeequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef Crack_ het volgende:
ga volgende week 10 dagen op vakantie Opso, GA ZO MISSENen deed weer eens hem samen met konijn los
![]()
konijn kwam niet meer onder bank van uit, was echt sneu
![]()
Kroatiëquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh waarnaartoeee
Arme Kaninchen, waarom was die zo bang
Vind jij mijn rugtattoo niet mooi dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah soms wel vet
Maar beter alles neutraal
Eens, en het moet ook wel echt passen bij de persoon en lichaam allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Piercings zijn leuk maar teveel piercings niet.
ja, gothic cynthiaaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die tumblr/gothic cynthiaatjes?
doe eens pics daarvanquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:08 schreef Drug het volgende:
Had wel septumpiercing maar mijn sweet spot was te narrow
Geil.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen probeert Harley Quinn te zijn pls stahp
snap die ding swaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind jij mijn rugtattoo niet mooi dan?
Die was wel hot in Suicide Squad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen probeert Harley Quinn te zijn pls stahp
Ik krimp altijd in elkaar als ik eraan denk dat daar een naald doorheen gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nu soms over tepelpiercing![]()
![]()
maar ga toch niet doen, denk ik
waarom niet? Zou wel doen als ik chick wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel nu soms over tepelpiercing![]()
![]()
maar ga toch niet doen, denk ik
EY ik heb mijn haar opnieuw geverfdquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:10 schreef Crip het volgende:
Moet mn haar weer verven, maar heb geen zin om zelf te doen. Maar ik vertrouw ook geen andere mensen met mn haar makeup en wenkies
Struggles
tsss jammerquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ooh dan moet ik die zoeken tussen 1000000 foto's oftewel nee ga ik niet doen
haha, ja hier ook maar denk dan ook wel snel oke niet aanstellen, is maar drie sec en daarna okequote:Op maandag 8 augustus 2016 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik krimp altijd in elkaar als ik eraan denk dat daar een naald doorheen gaat.
Laat zienquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
EY ik heb mijn haar opnieuw geverfd![]()
Wel mooi
ik wilde een smiley zetten en ik ging naar de piercingzaak en toen zei hij dat ik geen plek daar hadquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tsss jammer
[..]
haha, ja hier ook maar denk dan ook wel snel oke niet aanstellen, is maar drie sec en daarna oke
Zie het nog niet helemaal voor me hoe het me zou staan en allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom niet? Zou wel doen als ik chick was
Ik vond het maar een nutteloos iets, gelukkig niet voor betaald.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie het nog niet helemaal voor me hoe het me zou staan en alles
is beetje generaliserend wel ja, maar ik bedoel een beetje die skatersstijl van vroeger maar dan wat rauwerquote:
alsof je twee stalen snotjes uit je neus hebtquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zie het nog niet helemaal voor me hoe het me zou staan en alles
Ja ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
is beetje generaliserend wel ja, maar ik bedoel een beetje die skatersstijl van vroeger maar dan wat rauwer
kan niet zo goed uitleggen
aaaaah, dat is echt zo kut als je dan al helemaal klaar voor bent om piercing te laten zettenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik wilde een smiley zetten en ik ging naar de piercingzaak en toen zei hij dat ik geen plek daar had
hahaha hoezo dat danquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het maar een nutteloos iets, gelukkig niet voor betaald.
ja is heel gek maar heb ik niet vaakquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:13 schreef Drug het volgende:
[..]
alsof je twee stalen snotjes uit je neus hebt
ja dat lijkt me dan wel écht onzinnig, wat vond je er van?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ooit een piercing hier:
[ afbeelding ]
Nee, vooral niet als hij een beetje achterin zit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaaaah, dat is echt zo kut als je dan al helemaal klaar voor bent om piercing te laten zetten![]()
wat kut
Ik twijfel soms over venom piercing (dubbele tong) want vindt dat ook wel echt echt mooi, maarja, denk dat je tong toch niet veel ziet
lijpquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ooit een piercing hier:
[ afbeelding ]
Ach ik vond het wel geinig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat lijkt me dan wel écht onzinnig, wat vond je er van?
het kan ook niet gefundeerd zijn op altruïstische beweegredenenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar dat maakt van de oprechtheid nog geen schijn, enkel ongefundeerd
hoeft ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het kan ook niet gefundeerd zijn op altruïstische beweegredenen
ja maar nee bedoel betalenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het toch alleen maar zag als ik ging douchen.
ja, als het kan zou ik hem dan wel redelijk voorin doenquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als hij een beetje achterin zit.
Ik was zo onwijs voorbereid. Ik wilde een piercing die ik kan laten zien als ik wil en verbergen als ik wil.
Nou, niet dus.
Neus & Christinaquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:15 schreef Drug het volgende:
Crack welke piercings heb je? En de rest?
Van dp weet ik al, zelfde als ama
het is niet alsof je verder niet dagelijks meerdere keren in herhaling valtquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind piercings echt lelijk
of heb ik dat al eens gezegd
haast alsof ik jullie een spiegel voorhoudquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is niet alsof je verder niet dagelijks meerdere keren in herhaling valt
ja zou daar hele dag mee spelenquote:
ziet er echt heel tof (en pijnlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik nog wel weer. Maar ja toen uitgegroeid na een tijdje
Wilde vragen awt voor iets, maar iets van Kuroi oid toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Naja eerst volgend jaar tattoo laten zetten.
oh is dat wat je probeertquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haast alsof ik jullie een spiegel voorhoud
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh cadeautje van mijn vriendje toen.
ja pff, lijkt me zo kutquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:20 schreef Amarantha het volgende:
Vet voorzichtig doen omdat er een fucking lang staafje in zat, daardoor bijna niks kunnen eten.
Ik had een vriendin, jaren geleden die haar mond moest spoelen met een blauw goedje ter genezing.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Tongpiercing vond ik zo kut man met genezen. Ik heb ooit op punt gestaan hem er uit te halen
wtf, das gwn mondwater tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had een vriendin, jaren geleden die haar mond moest spoelen met een blauw goedje ter genezing.
Zij heeft toen in iedere prullenbak in de stad staan spoelen en spugen.
Ja een beetje in deze stijl:quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja zou daar hele dag mee spelen
[..]
ziet er echt heel tof (en pijnlijk) uit ja
[..]
Wilde vragen awt voor iets, maar iets van Kuroi oid toch?
denk dat het elkaar niet uitsluitquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je beslissingen gemaakt op egoïsme oprecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |