quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke vergelijking, tussen moorden en te hard rijden?
Daar heb ik nooit iets over gezegd he
Oh, oké.quote:
rtquote:
denk aan je presentatiequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
ik ga feedback leveren over jou en je walgelijke topickaap
?quote:
Nee dat staat in de post waar je op reageert.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
?euhm?
Daar zeg ik ik alsnog niks over moorden?noch staat er een vergelijking in die post
prezi tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je me helpen met een powerpoint in elkaar zetten?
nee bedanktquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaquote:
wil wel jouw powerpoint uit elkaar rekkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wromquote:
Ja snap ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je willen verdampen als je haas kunt gangbangen
Lijkt me wel handig om wanneer ik wil in gasvorm te veranderen.quote:
okequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dat staat in de post waar je op reageert.
gelukkig heb je de geur al hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig om wanneer ik wil in gasvorm te veranderen.
lichaam is een last voor de redequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
heb niet zo veel met dat fysieke, alleen maar moeite voor niks joh
nadat ik heb gejizzd in haas' met brute force binnengedrongen kontgatquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
wrm zou je willen verdampen als je haas kunt gangbangen
waquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lichaam is een last voor de rede
omg pls kill mequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
okenou dan ga ik het wel helemaal uittypen he
Als jij twintig mensen vermoord en je wordt daarvoor niet opgepakt, dan komt dat omdat ze niet door hebben dat jij twintig mensen hebt vermoord.
Als ik standaard 10 km/h te hard rij, en ik rij 30.000 km per jaar, dan kan het niet zo zijn dat ik nooit geflitst zou zijn. WAT BLIJKT DUS --> het boeit helemaal niemand, het is niet erg, je krijgt er geen boete voor, niks
Als ik tegen iemand vertel dat ik 20 mensen heb vermoord, moet ik gewoon de bak in en dat is daadwerkelijk erg.
Dan nemen dp en ik haas wel samenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
heb niet zo veel met dat fysieke, alleen maar moeite voor niks joh
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
okenou dan ga ik het wel helemaal uittypen he
Als jij twintig mensen vermoord en je wordt daarvoor niet opgepakt, dan komt dat omdat ze niet door hebben dat jij twintig mensen hebt vermoord.
Als ik standaard 10 km/h te hard rij, en ik rij 30.000 km per jaar, dan kan het niet zo zijn dat ik nooit geflitst zou zijn. WAT BLIJKT DUS --> het boeit helemaal niemand, het is niet erg, je krijgt er geen boete voor, niks
Als ik tegen iemand vertel dat ik 20 mensen heb vermoord, moet ik gewoon de bak in en dat is daadwerkelijk erg.
rede is een last voor het zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lichaam is een last voor de rede
woorden verzinnen kan ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha ja, de geur van kooldioxide.
ja laat de persoon die een naamtopic voor hem heeft gemaakt er maar buitenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan nemen dp en ik haas wel samen
dp zal zich zeker "zogenaamd" vergissen en smoothly jouw zielsingang betredenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan nemen dp en ik haas wel samen
Jij deed niet rtquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja laat de persoon die een naamtopic voor hem heeft gemaakt er maar buiten
Als ie maar niet via de artiestenuitgang gaatquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:16 schreef Drug het volgende:
[..]
dp zal zich zeker "zogenaamd" vergissen en smoothly jouw zielsingang betreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |