jaa, ;$quote:Op maandag 8 augustus 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nou eigenlijk toegelaten of wat
quote:
Dit gaat mij zelfs te furrquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
nog eventjes, armen beginnen al slapjes te worden. tegenstribbelen heeft toch geen zin?en dan het ultieme moment. het is vreemd, op het moment dat iemand zijn laatste adem uitblaast is het net alsof er iets verandert aan het lichaam. alsof het geen persoon meer is
Als je het bij de vriend van je zus doet geeft het extra veel voldoeningquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
nog eventjes, armen beginnen al slapjes te worden. tegenstribbelen heeft toch geen zin?en dan het ultieme moment. het is vreemd, op het moment dat iemand zijn laatste adem uitblaast is het net alsof er iets verandert aan het lichaam. alsof het geen persoon meer is
dat die vergelijking dus helemaal niet zo vreemd wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb het terugglezen, ik stel nog steeds dezelfde vraag als net
wat is je punt
Niice, ik was altijd heel goed in syntax en pragmatics dus als je hulp nodig hebt xoxoquote:
De dochter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
Ik wil Chinees bestellen.
Wat zouden jullie nemen
wrm zo gemeenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je het bij de vriend van je zus doet geeft het extra veel voldoening![]()
Welke vergelijking, tussen moorden en te hard rijden?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat die vergelijking dus helemaal niet zo vreemd was
jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
Wat zouden jullie nemen
een kleinequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:05 schreef Etsu het volgende:
Wat zouden jullie nemen
trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |